[piątek] Miasteczko Ferrari

Data: 2011-03-26 21:01:00
Autor: Papkin
[piątek] Miasteczko Ferrari
Rafał Grzelak wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=UeKY0z2FEUo

8-)

dobra, kozackie, szybkie, chce je miec ale...

Dajcie mi jakis crash test takiego Ferrari, euroncap badal jakis model z nowszych?

Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np peugeot, vw itd.

Data: 2011-03-26 21:17:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piątek] Miasteczko Ferrari
W dniu 2011-03-26 21:01, Papkin pisze:
Rafał Grzelak wrote:
[...]

Stara, internetowa mądrość: nie stać Cię i dorabiasz ideologię. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-27 04:36:40
Autor: megrims
[piątek] Miasteczko Ferrari
Rafał Grzelak wrote:
[...]

weź nie wypisuj takich głupot.

Data: 2011-03-27 23:50:41
Autor: Papkin
[piątek] Miasteczko Ferrari

weź nie wypisuj takich głupot.

Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.

Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

Data: 2011-03-27 17:15:43
Autor: Pete
[piątek] Miasteczko Ferrari
On 3/27/2011 4:50 PM, Papkin wrote:

weź nie wypisuj takich głupot.

Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.

Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

Zastanow sie.  Standardowe crash testy wykonuje sie przy standardowych predkosciach... 50 km/h, 90 km/h.  Teraz pomyśl do czego stworzono takie Ferrari.  Czy do turlania sie z takimi predkosciami?  I czy naprawde potrzebujesz dowodow, ze przy crash'u z predkoscia 150-200km/h raczej nic Cie nie ocali?

Czy typowy nabywca Ferrari kupuje je "bo jest bezpieczne"?

Pozdr.
Pete

Data: 2011-03-29 10:42:57
Autor: Jakub Witkowski
[piątek] Miasteczko Ferrari
W dniu 2011-03-28 00:15, Pete pisze:
[...]

Do turlania się z prędkościami 10-20km/h po ulicach i bulwarach
Monte Carlo, Monaco, Santa Barbara... tak, powinno być bezpiecznie :)

JW

Data: 2011-03-27 17:18:41
Autor: Pete
[piątek] Miasteczko Ferrari
On 3/27/2011 4:50 PM, Papkin wrote:

weź nie wypisuj takich głupot.

Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.

Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

Zapomnialem wkleic linka:

http://www.rodostube.gr/video/99deff97d54e7da/ferrari-crash-test

Pozdr.
Pete

Data: 2011-03-28 11:23:57
Autor: Kamil
[piątek] Miasteczko Ferrari
On 27/03/2011 22:50, Papkin wrote:

weź nie wypisuj takich głupot.

Moze ale nie na przekonania a na argumenty - prosze.

Lekkie, szybkie ale czy bezpieczne? Prosze o jakies crash testy.

To zdecydowanie nie jest samochod dla Ciebie. Odradzam tez skoki na spadochronie, splywy jakakowe i jazde rowerem po miescie, niebezpieczne.

Kamil

Data: 2011-03-28 12:33:34
Autor: Papkin
[piątek] Miasteczko Ferrari
To zdecydowanie nie jest samochod dla Ciebie. Odradzam tez skoki na
spadochronie, splywy jakakowe i jazde rowerem po miescie,
niebezpieczne.

eh... nikt z was nie ma takiego a atakujecie :)

BMW M5 na pewno bedzie bezpieczne przy 60kmh, auto nie dla mnie - za drogie ale bezpieczne. Ferrari pewnie jeszcze drozsze ale pytam - czy bezpieczne przy 60kmh? Bede jedzil spokojnie, ino dla lansu potrzebuje ale mam obawy ze jak mi wyjedzie na czolowke jakis kapelusznik to czy przezyje.

Data: 2011-03-29 12:16:05
Autor: Kamil
[piątek] Miasteczko Ferrari
On 28/03/2011 11:33, Papkin wrote:
To zdecydowanie nie jest samochod dla Ciebie. Odradzam tez skoki na
spadochronie, splywy jakakowe i jazde rowerem po miescie,
niebezpieczne.

eh... nikt z was nie ma takiego a atakujecie :)

Jak nie mam, jak mam. 1:43. ;)

Kamil

Data: 2011-03-27 22:51:07
Autor: Michał
[piątek] Miasteczko Ferrari
Papkin <spam@spamerssux.net> napisał(a):
Rafał Grzelak wrote:
> [...]

Sprzedaja drogo i malo i nie wiem czy ich stac na takie testy jakie przeprowadzaja koncerny ktore sprzedaja tanio (w "") i duzooooo np peugeot,

Tak na moje oko jak widziałem jakieś rozbite, to te nowe (~10lat) nie są super niebezpieczne, i myślę można to porównać do bmw czy audi
które również dopiero niedawno stały się bezpieczne.

problem jaki teraz jest to prędkość:
wszystko rozwalają przy 65km/h i to jeszcze o coś odkształcalnego.
powinni walić 90km/h w słup po skosie :)

pozdrawiam.

Data: 2011-03-28 11:20:34
Autor: Shadowchaser
[piątek] Miasteczko Ferrari
On 3/26/2011 9:01 PM, Papkin wrote:
Dajcie mi jakis crash test takiego Ferrari, euroncap badal jakis model z
nowszych?

To jak ktos juz bedzie szukal, to ja poprosze przy okazji crash test jakiegos scigacza, bo chce wozic dzieci do szkoly, ale nie wiem czy to bezpieczne:P

Data: 2011-03-28 17:18:49
Autor: Lewis
[piątek] Miasteczko Ferrari
W dniu 2011-03-28 11:20, Shadowchaser pisze:
[...]

Nie wychodź z domu... ;) wiesz jakie jest prawdopodobieństwo, że spadnie na Ciebie worek cementu z rusztowania postawionego przy pobliskim sklepie? Albo pogryzie Cię pies? W domu też niebezpiecznie... porazi Cię prąd, śmiertelnie poparzysz się wodą z czajnika, albo utopisz się w łyżeczce gorącej herbaty... ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

[piątek] Miasteczko Ferrari