[Crosspost] Miasto 44

Data: 2014-09-21 00:38:42
Autor: Anemar
[Crosspost] Miasto 44
Dnia Sun, 21 Sep 2014 00:22:19 +0200, Koziołek napisał(a):

Ogólnie wazelina.

Czyli Tobie film o klęsce się podobał?

Ale jest "ciężko" - ludzie po seansie wychodzą w milczeniu. Nie poznaję rodaków...

No coż. Jak mi babcia opowiadała to też mocno dołowało.

Nie mam zamiaru tego oglądać. Musiałby ktoś użyć bardzo mocnych argumentów
żeby mnie namówić.

--
Anemar

Data: 2014-09-21 11:08:01
Autor: Ajgul
[Crosspost] Miasto 44

Użytkownik "Anemar" <anemar.WYTNIJ_TO@interia.eu> napisał w wiadomości news:ohspuj1gmhet$.18a9m15jhphiz.dlg40tude.net...
[...]

Patrząc na to, że dzisiaj wciąż istniejemy to film o harcie ducha, a nie o klęsce.
Trzeba widzieć to szerzej.
I zastanowić się, czy ci z filmu walczyliby za tęczę, palmę i Hanię Gronkowiec?

A.

Data: 2014-09-21 11:08:20
Autor: A. Filip
[Crosspost] Miasto 44
"Ajgul" <pronto3@kalmuk.uz> pisze:
Użytkownik "Anemar" <anemar.WYTNIJ_TO@interia.eu> napisał w wiadomości
Dnia Sun, 21 Sep 2014 00:22:19 +0200, Koziołek napisał(a):

OgĂłlnie wazelina.

Czyli Tobie film o klęsce się podobał?

Ale jest "ciężko" - ludzie po seansie wychodzą w milczeniu. Nie poznaję
rodakĂłw...

[...]

Śmiesz sugerować Ĺźe nie?  <demagogia-tradycyjna> Ile ci Putin płaci?! </demagogia-tradycyjna>

--
A. Filip
Potrzeba nie ma Ĺźadnych przepisĂłw.  (Przysłowie szwedzkie)

Data: 2014-09-21 17:29:05
Autor: Ajgul
[Crosspost] Miasto 44

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:anfi+z5qdaxh7df-e9l0@xl.wp.pl...
Gronkowiec?

A.

Śmiesz sugerować że nie?

ja wiem, Ĺźe nie.
każdy kto ma choć pół mózgu to wie.
A.

Data: 2014-09-21 18:06:03
Autor: Tengu
[Crosspost] Miasto 44
On 2014-09-21 11:08, Ajgul wrote:

[...]

A czy walczyliby przeciwko? A może nie obchodziły ich pierdoły oraz krzykacze robiący burzę w szklance wody?

--
Tengu

Data: 2014-09-23 23:22:50
Autor: Anemar
[Crosspost] Miasto 44
Dnia Sun, 21 Sep 2014 11:08:01 +0200, Ajgul napisał(a):

Patrząc na to, że dzisiaj wciąż istniejemy to film o harcie ducha, a nie o klęsce.
Trzeba widzieć to szerzej.

To jakby nie powstanie to byśmy nie istnieli? A ja myślę, że wręcz
przeciwnie, tych istnień byłoby więcej.

Co to jest hart ducha i czy zawsze ma po drodze z rozumem?

I zastanowić się, czy ci z filmu walczyliby za tęczę, palmę i Hanię Gronkowiec?

Proporcjonalnie pewnie część walczyłaby a reszta miałaby do sprawy stosunek
racjonalny.

--
Anemar

Data: 2014-09-24 03:20:27
Autor: Ajgul
[Crosspost] Miasto 44

Użytkownik "Anemar" <anemar.WYTNIJ_TO@interia.eu> napisał w wiadomości news:3g4t8zeet0jc.1vkyb46qcg5ap$.dlg40tude.net...
[...]

istnień więcej, a myśli i świadomości mniej.

[...]

O tak? Znalałby się w Warszawie jakiś idiota, który walczyłby za pedzio-tęczę i jakieś duperele z plastiku - palmę? I prezydnetę z 5% głosów poparcia? To chyba tylko jakiś matoł z powiatu Pionki, czasowo na robotach w Wwie.

Aygool

[Crosspost] Miasto 44