Miasto żółte, dokoła granatowe, a jeszcze bardziej dokoła jasno niebieskie

Data: 2010-07-05 20:47:39
Autor: Eulalia Browarek
Miasto żółte, dokoła granatowe, a jeszcze bardziej dokoła jasno niebieskie
I tak w wielu miejscach na wschodzie. Ciekawe. Znaczy się prawdziwa wieś, jest całkiem OK, tylko Ci z pogranicza wieś-miasto jacyś tacy pogięci.

Zennon

Data: 2010-07-05 20:51:17
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0tgda$giv$1tioat.net...
I tak w wielu miejscach na wschodzie. Ciekawe. Znaczy się prawdziwa wieś,
jest całkiem OK, tylko Ci z pogranicza wieś-miasto jacyś tacy pogięci.

Swiętokrzyskie i Podkarpackie. Normalnie jakby cyrklem wyrysował

Zennon

Data: 2010-07-05 23:08:05
Autor: abc
[...]

W polskich miastach prawdziwych mieszczan z dziada pradziada jest garstka.
Polskie miasta zamieszkuje głównie odcięta od własnych korzeni ludność
napływowa ze wsi.

Oni nie czują się narodem czy społeczeństwem, a ludnością właśnie.
Zakompleksieni, za wszelką cenę chcą należeć do tych, których chwalą media.
Utracili już zdrowy chłopski rozum i na złość mamie notorycznie odmrażają
sobie uszy.

Data: 2010-07-05 21:18:21
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3249be$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Utracili już zdrowy chłopski rozum i na złość mamie notorycznie odmrażają

abc wybacz, ale jesteś tak szczerze i naturalnie głupi, że nie będę odpowiadał na Twoje posty. Szkoda mojego czasu. Chyba że znów zaczniesz propagować bicie dzieci przez zakonnice, to wtedy Cię zagryzę przy pomocy klawiatury ;)

Zennon

Data: 2010-07-05 23:22:47
Autor: abc
[...]

Ależ ja wcale tego nie oczekuję.

Data: 2010-07-06 00:07:35
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0ti6s$h1v$1tioat.net...

> [...]

odpowiadał na Twoje posty. Szkoda mojego czasu. Chyba że znów zaczniesz
propagować bicie dzieci przez zakonnice, to wtedy Cię zagryzę przy pomocy

zenon ale on ma racje.
awe

Miasto żółte, dokoła granatowe, a jeszcze bardziej dokoła jasno niebieskie