Micecraft xbox one -> pc

Data: 2017-01-26 21:36:44
Autor: Sebastian Biały
Micecraft xbox one -> pc
cześć.

Czy ktoś może posiada kombinację minecrafta pod xbox one i PC jednoczesnie (osobno kupione) i może mi ppodpowiedzieć czy pozwalaja one na multiplayer w jakiejkolwiek formie?

Data: 2017-01-27 08:36:18
Autor: Mirek Ptak
Micecraft xbox one -> pc
cześć.

Czy ktoś może posiada kombinację minecrafta pod xbox one i PC
jednoczesnie (osobno kupione) i może mi ppodpowiedzieć czy pozwalaja one
na multiplayer w jakiejkolwiek formie?

Trzymam się z daleka od Minecrafta i Xboxa - PS rulez ;), ale z doświadczenia sądzę że prędzej piekło zamarznie niż pojawi się międzyplatformowa gra on line. (choc kiedys czytałem jakąś zajawkę o jakiejś innej grze - do tej pory cisza)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om