Michał Wiśniewski wściekły na Nataszę Urbańską: “Umywalka” kradnie mi fanów!

Data: 2014-01-09 12:29:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Michał Wiśniewski wściekły na Nataszę Urbańską: “Umywalka” kradnie mi fanów!
W showbiznesie nie ma sentymentów. Zaledwie jeden dzień cieszyła się Natasza Urbańska z internetowego sukcesu swojego nowego singla, kiedy Michał Wiśniewski postanowił piosenkarce zepsuć zabawę,

– Hej Natasza! Jak tam idzie podkradanie mi fanów? – napisał artysta na swoim blogu. – Od premiery twojej “Umywalki” wyraźnie spadła oglądalność mojej “Filiżanki”. ŻE-NA-DA!

Na dowód Wiśniewski opublikował wyniki oglądalności z Youtube’a. I rzeczywiście, pojawienie się “Rolowania” (oryginalny tytuł przeboju Urbańskiej) zbiega się ze sporym tąpnięciem w liczbie wyświetleń “Filiżanki”.

Natasza Urbańska w całości odrzuca te oskarżenia.

– To joke czy hardcore? – zdziwiła się na Facebooku. – Michał, zero style, zero temptation, zero mózgejszon!

http://tiny.pl/qfssn

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Michał Wiśniewski wściekły na Nataszę Urbańską: “Umywalka” kradnie mi fanów!