Michał Wolff: portret Mistrza

Data: 2010-08-09 08:03:40
Autor: Mariusz Kruk
Michał Wolff: portret Mistrza
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alfer"
Spokojnie, jeszcze nie odszedł, ale już teraz zawczasu należy Go wielbić i doceniać. Oto powstał portret uwielbianego na tym forum naszego Mistrza, Szanowanego Michała Wolffa. Teraz wystarczy ¶ci±gn±ć ten jeden plik i czerpać, czerpać, rozkoszować się i smakować...

Alfer, nudzi Ci się?
(O prawach autorskich nie wspominaj±c).
--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-08-09 08:28:59
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrni5v6hs.1od.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Takie naruszenie prawa, że wystarczy podać na zdjęciu Ľródło pochodzenia i już po krzyku :)

kml

Data: 2010-08-09 08:41:51
Autor: Mariusz Kruk
Michał Wolff: portret Mistrza
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kml"
[...]

Ale pewien jeste¶? Czy powtarzasz zasłyszane "skasuj po 24 godzinach"?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-08-09 09:19:35
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrni5v8pf.1od.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Ja u siebie na stronie tak zrobilem jak brałem fote z cyclingnews. Podałem Ľródło i po sprawie.

kml

Data: 2010-08-09 09:41:35
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Co rozumiesz przez "po sprawie"?
Bo na stronie jest:
"6. CONTENT: The copyright in all material contained on, in, or
available through the Website including all information, data, text,
music, sound, photographs, graphics and video messages, the selection
and arrangement thereof, and all source code, software compilations and
other material (?Material?) is owned by or licensed to Future or its
group companies. All rights are reserved. You can view, print or
download extracts of the Material for your own personal use but you
cannot otherwise copy, edit, vary, reproduce, publish, display,
distribute, store, transmit, commercially exploit, disseminate in any
form whatsoever or use the Material (other than Content posted by you)
without Future?s express permission."

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-08-09 09:45:27
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrni5vc9f.1od.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...

[...]

To, że ze swojej strony zrobiłem wszystko żeby było wiadomo sk±d dokładnie pochodzi zdjęcie i kto jest jego autorem. Komercyjnie nie użyłem tej foty bo pieniędzy z tego nie mam żadnych :)

kml

Data: 2010-08-09 09:48:57
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Brawo. Zatem nie naruszasz autorskich praw osobistych. Ale naruszasz
maj±tkowe.

Komercyjnie nie użyłem tej foty bo pieniędzy z tego nie mam żadnych :)

Co nie zmienia faktu, że nie masz prawa bez zgody dysponenta praw
autorskich rozpowszechniać cudzych dzieł. I tyle.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-08-09 09:51:11
Autor: kml
[...]

Wiesz, napisz do nich że użyłem ich foty bez ich zgody. Jestem ciekaw czy zareaguj± ;)

kml

Data: 2010-08-09 10:01:42
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Wiesz, to, że w sobotę Straży Miejskiej w okolicach Legii nie
u¶wiadczyłe¶ nie oznacza, że zastawianie chodników i trawników
samochodami jest zgodne z przepisami.

Data: 2010-08-09 10:03:55
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrni5vdf6.1od.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Mój drogi Mariuszu a cóż to za porównanie!?  Ja pisałem poważnie a sam nie napisałem do nich bo po prostu nie miałem czasu na to, ale nie wykluczone że to kiedy¶ zrobię. Chociażby dla spokojnego sumienia.

kml

Data: 2010-08-09 10:21:03
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Normalnie - to, że (jeszcze) nikt się nie przypierniczył nie oznacza, że
wszystko jest w porz±dku w sensie prawnym.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-08-09 10:27:22
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomo¶ci news:slrni5vejf.1od.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...

Normalnie - to, że (jeszcze) nikt się nie przypierniczył nie oznacza, że
wszystko jest w porz±dku w sensie prawnym.

Nadal uważam, że porównanie było bez sensu :)

kml

Data: 2010-08-09 10:09:51
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-08-09 10:01, Mariusz Kruk pisze:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "kml"
Co nie zmienia faktu, ĹĽe nie masz prawa bez zgody dysponenta praw
autorskich rozpowszechniać cudzych dzieł. I tyle.
Wiesz, napisz do nich że użyłem ich foty bez ich zgody. Jestem ciekaw czy
zareagujÄ… ;)

Wiesz, to, ĹĽe w sobotÄ™ StraĹĽy Miejskiej w okolicach Legii nie
uświadczyłeś nie oznacza, że zastawianie chodników i trawników
samochodami jest zgodne z przepisami.

skoro sobie naruszamy tematykÄ™ grupy to dalej pociÄ…gnÄ™.
Dobrze pamiętam, że jeżeli zgłoszę coś takiego do straży miejskiej z dokumentacja fotograficzną (czyli e-mail z załącznikiem) to muszą się zając sprawą ?
Bo mieszkam koło stadionu, od dawna darzę kibiców gorącym uczuciem i chyba przed następnym meczem naładuję baterie do aparatu i doszkolę się z zasad prawidłowego parkowania.

--
Tomek

Data: 2010-08-09 10:12:58
Autor: kml

Użytkownik "Tomek Banach" <banciur_nospam_@banciur.org> napisał w wiadomości news:i3od4o$a3n$1inews.gazeta.pl...

[...]

OIDP to tak. Zdaje się była strona gdzie ktoś zamieszczał zdjęcia a emalią wysyłał do SM zgłoszenie z linkiem do zdjęć. O ile mnie pamięć nie myli to działa to wyśmienicie ;)

kml

Data: 2010-08-10 00:51:54
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-08-09 10:12, kml pisze:

OIDP to tak. Zdaje się była strona gdzie ktoś zamieszczał zdjęcia a
emalią wysyłał do SM zgłoszenie z linkiem do zdjęć. O ile mnie pamięć
nie myli to działa to wyśmienicie ;)

oo drżyjcie kibice w końcu wezmę odwet za darcie pod sklepem i nocne spiewy o legiuni

--
Tomek

Data: 2010-08-10 09:05:12
Autor: kml

Użytkownik "Tomek Banach" <banciur_nospam_@banciur.org> napisał w wiadomości news:i3q0qj$37v$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie żebym specjalnie siał złą wibrację, ale mam nadzieje że masz dobry obiektyw tele bo z bliska to chyba im nie będziesz zdjęć robił co :)

kml

Data: 2010-08-10 23:30:00
Autor: Tomek Banach
W dniu 2010-08-10 09:05, kml pisze:
Nie żebym specjalnie siał złą wibrację, ale mam nadzieje że masz dobry
obiektyw tele bo z bliska to chyba im nie będziesz zdjęć robił co :)

nie no jak mecz jest to wszyscy kibice na stadionie przecież :) Chyba że rozpocznę regularna krucjatę to faktycznie pewnie zaczną się zaczajać ;)

--
Tomek

Data: 2010-08-09 09:26:55
Autor: Alfer_z_pracy
Michał Wolff: portret Mistrza
Mariusz Kruk napisał:
Alfer, nudzi Ci się?

Przenigdy! Ależ się uparli¶cie na "nudę" :-)

(O prawach autorskich nie wspominaj±c).

Zdecydowanie masz fioła na tym punkcie. Nawet sam Michał przyj±ł to na zasadzie żartu. Ale je¶li s±dzisz, że przydałby się pokazowy proces - nie krępuj się.

Mariusz, nudzi Ci się? :-)

Pzdr
A.

Data: 2010-08-09 09:39:31
Autor: Mariusz Kruk
Michał Wolff: portret Mistrza
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alfer_z_pracy"
(O prawach autorskich nie wspominaj±c).
Zdecydowanie masz fioła na tym punkcie.

Mam ;-)

Nawet sam Michał przyj±ł to na zasadzie żartu.

A to zupełnie inna sprawa. Co nie zmienia faktu, że często po prostu
ludzie nie s± ¶wiadomi tego co robi±.

--

Data: 2010-08-09 09:56:58
Autor: Alfer_z_pracy
Mariusz Kruk napisał:
A to zupełnie inna sprawa. Co nie zmienia faktu, że często po prostu
ludzie nie s± ¶wiadomi tego co robi±.

Jestem ¶wiadomy, nawet byłem ciekaw czy sam Mistrz nie podniesie tego argumentu. Póki co to jego Marcus napadł za montaż teledysku :) A co ciekawe, jako że nie znam marcusa, to nawet nie wiem który to on z tych pozostałych mordek :)

A.

Michał Wolff: portret Mistrza