Michael Jackson - cz³owiek zaszczuty...

Data: 2009-06-28 13:43:26
Autor: boukun
Michael Jackson - cz³owiek zaszczuty...
¯yczy³bym ¶wiatu ludzi o takiej wra¿liwo¶ci jak Jackson...

Masz, zobacz sobie doku film z przedwczoraj z niemieckiej telewizji o Michaelu Jacksonie.

Michael Jackson Die Tragoedie
http://rs-layer.com/directory-231216-ucw6u8r5.html
Jak masz zmienny IP to siê roz³±cz z netem (z sieci), ¿eby nie czekaæ kilkana¶cie minut na ten drugi link.

Przy okazji, nauczysz siê trochê niemieckiego i pos³uchasz jak powinna brzmieæ piêkna mowa niemiecka. Taki Hochdeutsch w wydaniu lektora to jest mi³e dla ucha..., tak mniej wiêcej ja siê niemieckim pos³ugujê.

boukun

Data: 2009-06-28 13:46:15
Autor: Tzva Adonai
[...]

Nerka mnie przez ciebie rozbola³a, Nied¼wiecki... Ty chyba specjalnie to robisz...

Data: 2009-06-28 15:36:37
Autor: boukun
Michael Jackson - cz³owiek zaszczuty...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.000002a3.4a475807newsgate.onet.pl...
[...]

Postukaj siê w nerkê, jak nie boli przy uderzeniu, to krêgos³up. Ma³o prawdopodobne, ¿eby to nerka...

boukun

Michael Jackson - cz³owiek zaszczuty...