Michael Moritz w reklamie Citi

Data: 2011-03-17 22:08:11
Autor: rols rojs
Michael Moritz w reklamie Citi
Przepraszam kto to jest? Dlaczego jaki¶ bałwan z zagranicy co się nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to jaka¶ wielka gwiazda tylko ja nie wiem??

Data: 2011-03-17 23:21:33
Autor: Tomasz Opalski
rols rojs <rols@rojs.com> napisał(a):
Przepraszam kto to jest? Dlaczego jaki¶ bałwan z zagranicy co się nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to jaka¶ wielka gwiazda tylko ja nie wiem??
A dlaczego od razu bałwan skoro go nawet nie znasz?
Sk±d  ta agresja i chamstwo? Reklama jak każda inna. Go¶ć może być nikim i tylko grać w reklamie.

Data: 2011-03-18 15:52:51
Autor: rols rojs
Michael Moritz w reklamie Citi

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilu51t$me2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Każdy "nikt" z reklamy jest anonimowy, a tutaj nazwisko na dzień dobry, tak jakby było się czym chwalić, a to spiker jakiego¶ radyjka

Data: 2011-03-18 00:08:29
Autor: Piotr Gralak
rols rojs napisał(a):
Przepraszam kto to jest? Dlaczego jaki¶ bałwan z zagranicy co się nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to jaka¶ wielka gwiazda tylko ja nie wiem??

jest to wielka gwiazda lokalnego radia :)
www.radiopin.pl
zaczynalo w Wawie, teraz jest w kilku innych miastach jeszcze.
bardzo dobre radio swoja droga. choc za Michaelem nie przepadam osobiscie.

PG

Data: 2011-03-18 00:09:34
Autor: Piotr Gralak
Piotr Gralak napisał(a):
rols rojs napisał(a):
[...]

a powiazanie z Citi to chyba tylko takie, ze oba z USA :D

PG

Data: 2011-03-18 07:47:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-18 00:09, Piotr Gralak pisze:

a powiazanie z Citi to chyba tylko takie, ze oba z USA :D

A nie ł±czy ich jeszcze przypadkiem "starsze wyznanie"?
:)

--
Liwiusz

Data: 2011-03-18 23:23:16
Autor: sunwick
Michael Moritz w reklamie Citi
z tej reklamy pamietam tylko: "dla nich to było jak... a walk in a park" :)
nawet nie wiedziałem że to Citi...

a koles to taka nowa zjawa jak czesław ¶piewa mniej wiecej, moze czeslaw jest bardziej ciekawy :)

Data: 2011-03-19 15:33:47
Autor: rols rojs
Michael Moritz w reklamie Citi

Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vim7o65cg90mn3a7b7rckur62o2o62bvss4ax.com...
z tej reklamy pamietam tylko:
"dla nich to było jak... a walk in a park" :)
nawet nie wiedziałem że to Citi...

a koles to taka nowa zjawa jak czesław ¶piewa mniej wiecej,
moze czeslaw jest bardziej ciekawy :)

Czesław przynajmniej jest ciekawy i można go słuchać no i mniej więcej ludzie go kojarz±, a tu jaki¶ facet z lokalnego radia (Warszawa to nie cały kraj) którego wielu pierwszy raz na oczy widzi, ale gwiazdorzy a walk in a park. Swoj± drog± czy cudzoziemcy spoza UE mog± w Polsce brać kredyt na mieszkanie?

Data: 2011-03-19 16:23:20
Autor: monter.FM
W dniu 2011-03-19 15:33, rols rojs pisze:

Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomości news:vim7o65cg90mn3a7b7rckur62o2o62bvss4ax.com...
z tej reklamy pamietam tylko:
"dla nich to było jak... a walk in a park" :)

walk in a park. Swoją drogą czy cudzoziemcy spoza UE mogą w Polsce brać kredyt na mieszkanie?

Może ma polskie obywatelstwo. Swego czasu był przez chwilę mężem
niejakiej Pauliny MĹ‚ynarskiej :-)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

Data: 2011-03-21 02:23:00
Autor: BK
On 19 Mar, 15:33, "rols rojs" <r...@rojs.com> wrote:

Swoj drog czy cudzoziemcy spoza UE mog w Polsce bra
kredyt na mieszkanie?

Jesli mu jakis bank da - to czemu nie?

Michael Moritz w reklamie Citi