[OT] Michael You My Nigga

Data: 2009-07-07 20:47:10
Autor: kszyhu fr@ckowiak
[OT] Michael You My Nigga
Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać (chociaż jakiś szczątkowy  związek jest z tematyką grupy jest).
http://www.youtube.com/watch?v=KJoMFiPF3mA

Żeby było uczciwie, "kawałek" znaleziony tutaj:  http://zawszepopierwsze.bloog.pl.
Nie - nie jestem autorem tego bloga. Nie - nie znam jego autorów. I nie -  żadnej kasy za reklamę nie dostaję.
Na marginesie, imo całkiem interesująca strona, chociaż szczerze mówiąc,  to wielu innych polskich stron/blogów o koszykówce nie znam/nie czytuję  (chyba tylko regularnie Fruwając pod koszem, ale obiło mi się o uszy, że  chłopaki zakończyli działalność).

pzdr
kszyhu

Data: 2009-07-07 22:22:15
Autor: s
[OT] Michael You My Nigga
[...]

Spokojnie, nikt tu nie bije nawet za kryptoreklame, o ile jest co reklamowac :-)
Odkad zagralem z autorami w lidze fantasy - chetnie zagladam na zawszepopierwsze i z przyjemnoscia czytam.
Bartek AFAIR nawet posunal sie do opinii, ze to najlepszy polski blog w tej tematyce.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-08 00:50:33
Autor: sooobi
Michael You My Nigga
On 7 Lip, 22:22, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

zawszepopierwsze i z przyjemnoscia czytam.
Bartek AFAIR nawet posunal sie do opinii, ze to najlepszy polski blog w

Posunal i dalej tak twierdzi!

[OT] Michael You My Nigga