Michael, trzymam ci臋 za s艂owo

Data: 2013-07-15 08:29:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Michael, trzymam ci臋 za s艂owo
Poniewa偶 m贸j stosunek do religii oraz urz臋dnik贸w pana boga jest taki jaki jest, wi臋c bez wi臋kszych opor贸w napisz臋 to co chc臋. Ot贸偶 w dupie mam czy Michael Schudrich odejdzie ze stanowiska czy te偶 na nim zostanie. Dobitniej okre艣li艂em to ju偶 na Twitterze (zapis obok).

Schudrich, naczelny rabin Polski, zagrozi艂 bowiem, 偶e odejdzie ze stanowiska, je艣li zakaz uboju rytualnego zwierz膮t bez ich og艂uszania b臋dzie podtrzymany. Te偶 mi 艂ask臋 go艣ciu robi. Pop艂acze si臋 chyba z tej rozpaczy. A w og贸le to teraz mi臋so b臋dzie mniej mi臋sne? Jak mu co艣 nie pasi, czyli nie pasuje, to niech wegetarianinem zostanie. To na czasie nawet.

A w og贸le, to droga wolna. Tob贸艂 w 艂ape i do widzenia. M贸j dziadek ucz膮cy w Nju Jorku tych Schudrich贸w, mawia艂 zwykle: 鈥淥j Schudrich, Schudrich, z ciebie to nic dobrego nie wyro艣nie. Co najwy偶ej rabin鈥.  I nie myli艂 si臋. Ja za艣 za nic mam sobie to, 偶e to niby m贸j, gdy偶 solidarno艣膰 to solidarno艣膰, i to jedno,  a g艂upota to g艂upota, czyli drugie. No Michael, rezygnuj! Sio.

http://tiny.pl/h6lvz

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Michael, trzymam ci臋 za s艂owo