Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!

Data: 2014-07-11 14:25:42
Autor: chwilozof
Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=sFiLRfxfu8s

http://www.youtube.com/watch?v=LxRzL8MQ0Kk

http://www.youtube.com/watch?v=0ksly9PbVMM

"Nie zrobilem tego w Brukseli, bo na obcym terenie nie bede tego robil. Zrobilem to w miejscu dyskretnym, gdzie bylo tylko kilkanascie osób. Skoro ta gnida sama poszla sie tym chwalic, to trudno. To znaczy, ze nie jest to czlowiek honoru i trzeba bylo mu napluc w twarz - mówi Janusz Korwin-Mikke o policzku, który wymierzyl Michalowi Boniemu."

Nareszcie ktos kto spelnia obietnice i to jak wspaniale!!!!
Lac po pysku agenture i zlodzeji!!!!

Data: 2014-07-11 20:43:41
Autor: t-1
Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!
Data: 2014-07-12 01:45:52
Autor: leming.show
użytkownik chwilozof napisał:

 który wymierzyl Michalowi Boniemu."

Ten Boni wyglada prawie jak rasowy goj.

Data: 2014-07-13 04:29:02
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 10:45 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik chwilozof napisał:

 który wymierzyl Michalowi Boniemu."

Ten Boni wyglada prawie jak rasowy goj.

A ty wyglądasz jak rasowy idiota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-12 03:22:39
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 20:25 chwilozof <ccc@interia.pl> pisze:

[...]

Szkoda, że Mikuś nie taki bohater, żeby zaczepić np Giertycha, bo ten  jakby się odwinął to by nawet mokra plama ze świra nie została..
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-15 20:22:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!

"chwilozof" lppa8u$bnt$1@usenet.news.interia.pl

: Nareszcie ktos kto spelnia obietnice i to jak wspaniale!!!!

I są efekty -- w sondażach JkorwinM idzie w górę. :)
Jego partia jest 3 -- po PiS i PO. PiS jednoczy się,
budując przy tym wojskowy reżim, dzięki któremu być
może w najbliższych wyborach zgniecie partię Tuska,
który choć kochał Anegelę, przygotował Polskę do
rozbiorów pomiędzy Wielkie Niemcy i Wielką Rosję
 -- Angela miała chrapkę i na całą Polskę, i na całą Rosję...

Korwin spełnia obietnice -- dobrze by było, gdyby spełnił
także obietnice ukrócenia samowoli i rozpasania polityków
oraz (co za tym idzie) zmniejszenie podatków.

Co do ,,klimatu'' -- IMO ludzie wydobywają dużo węgla,
ropy naftowej i gazu, spalają te paliwa i zastępują
tlen dwutlenkiem węgla, dlatego IMO warto zatroszczyć
się o proces odwrotny, czyli o odzyskanie tlenu, nie
zaś jedynie o pozbycie się dwutlenku węgla.

Data: 2014-07-16 07:57:18
Autor: quent
On 2014-07-15 20:22, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Korwin spełnia obietnice -- dobrze by było, gdyby spełnił
także obietnice ukrócenia samowoli i rozpasania polityków
oraz (co za tym idzie) zmniejszenie podatków.

Masz jakieś watpliwości?
Jestem pewien, że zrobi to jesli tylko będzie mógł. Gdyby KNP miał z kimś iść w koalicję to na bank jakiś ważny punkt z programu wejdzie w życie.
I o to chodzi! Krok po kroku...

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2014-07-16 15:46:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!

"quent" lq5464$74t$2@dont-email.me

Korwin spełnia obietnice -- dobrze by było, gdyby spełnił
także obietnice ukrócenia samowoli i rozpasania polityków
oraz (co za tym idzie) zmniejszenie podatków.

Masz jakieś watpliwości?

Zbyt dobrze by było, ale kto wie.

,,Zwyczajni'' politycy (Tusk, Buzek i im podobni) jedynie dążą
do wyciskania soków z ludzi, podnoszenia wieku emerytalnego,
likwidacji ludzi słabych fizycznie (choćby niepełnosprawnych)
i budowania świata, którego hitlerowcom nie udało się zbudować.
Oczywiście swoje dzieciaczki pchną w górę, oszczędzają, otaczają
troską -- bo to ich GENY!!! Tak samo czynią ,,ludzie Kościoła''.
Do tego jedni i drudzy otaczają się ludźmi silnymi, ale moralnie
wyzerowanymi -- zbrodniarzami.

Jestem pewien, że zrobi to jesli tylko będzie mógł.

Oby tak było. Oby człowiek pracował na siebie, nie na Kudryckie,
Buzki i im podobnych. Pensja w RP -- niespełna 3 tysiące pln
miesięcznie, ale zarobki ,,dobroczyńców'' niespełna -- 3 tysiące
pln dziennie. Do tego Kudrycka wspierała złodzieja Kopanię,
wspieranego przez Ozorowskiego. Dewiza Kudryckiej -- 'pracę
brać, ale za tę pracę nie płacić!!'. (do dziś uczelnia nie
rozliczyła się ze mną ze swoich długów wobec mnie zaciągniętych
dobrowolnie!!!)

Data: 2014-07-17 02:30:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

,,Nieźle'' mu idzie. Niemal jak Lepperowi. Jeśli tak dalej
będzie szarżował, niewiele zyska i wiele straci, przez co
nie będzie musiał walczyć przeciwko rozpasaniu darmozjadów
komunistycznych, bo wyleci poza skład europoselski.

Ale tak czy siak -- Zachód Europy nie chce wspierania darmozjadów,
więc UE raczej padnie. Rosja najwyraźniej nie jest gotowa na wojnę,
więc pod przykrywką dobrotliwości nie uderzy na Ukrainie, ale będzie
przekonywała do swej racji ,,bezkrwawo'' -- na Ukrainie giną setki
ludzi i widać wyraźnie, że najlepiej by było, gdyby Ukraina była
podzielona na polską, węgierską, rosyjską i centralną/zasadniczą...
Choć Rosja nie wojuje mieczem, skutecznie osłabia europejskie
ambicje stworzenia eurokołhozu z robotnikami pracującymi niemal
za darmo -- ,,murzynami/czarnuchami/negrami'', jak ich nazwał JKM.

Tu daję lekcję JKM -- należało europarlament najpier oswoić z tymi
określeniami, używając ich (jak ja tutaj) w cudzysłowie, jako cytat
lub jakos podobnie. ;)

A tak... Zbyt szybko droga i -- PAD!!!
Dobrze chciał, ale wyszło źle. Stanął w obronie niewolników,
ale został źle zrozumiany i zakrzyczany przez panów tychże
niewilników.

-=-

Udzielę Wam rady -- nie kupujcie tego, czego bezwzględnie nie
potrzebujecie, a oddalicie od siebie widmo niewolniczej pracy
(za trzy grosze tak zwane) i wspierania bydlaków. Nie sądźcie,
że wywalone pieniądze szybko wrócą a Bóg pobłogosławi Wam
waszą niemal bezpłatną pracę -- bo o jakiej zapłacie mowa,
gdy europoseł zarabia 70 tysięcy plnów (diabli wiedzą, czy
netto, czy brutto, bo już częściowo opodatkowane, ale nie
do końca, a Vincenty uwolnił jakoś od opodatkowania w RP)
miesięcznie a płaca minimalna to 17 setek plnów brutto?!??!

Uwierzcie dla mnie -- jako młody chłopak pracowałem za kilkunastu
ludzi, hojnie wspierając innych, sobie niewiele zostawiając. Tak
pracując straciłem zdrowie a Ojczyzna błogosławiąc złodziejom
i nierobom powiedziała wyraźnie, że liczą się tylko silni, nie
zaś ci, którzy pracując stracili zdrowie!

Lepiej nie mieć niczego z dobytku, ale być zdrowym, niż mieć
dom/mieszkanie obciążone kredytem i zniszczone zdrowie, bo tego
zdrowia w Polsce nikt nie chce leczyć -- chorych ludzi skazuje
się tutaj na powolne umieranie! To swoista aborcja, ale pod
czujnym okiem Kościoła i państwa.

Nie oddawajcie swoich dobytków miauczącym kapłanom i dobroczyńcom!
Zostawcie ten dobytek sobie! Zachowajcie swoje zdrowie, swój czas,
swoje życie (tak fizyczne jak i psychiczne/duchowe) dla siebie.
Nie łudźcie się tym, że jakiś bydlak (który dorobił się majątku
handlując: alkoholem; papierosami; narkotykami; dopalaczami;
bądź kradnąc -- być może nawet w majestacie prawa) wynagrodzi
Was za Waszą pracę. Płacę -- bydlaki mają dla siebie i dla
swoich ,,bliskich'', zaś pracę -- mają dla pracowitych naiwnych...

Żądajcie płacy podobnej to tej, jaką biorą dobroczyńcy:
europarlamentarzyści; biznesmeni mianowani prze Kościół,
przywódcy ruchów opiekuńczych itp...

   Wojnarowi i Rudzińskiemu należy się karta parkingowa!!!

Należy się im, bo oni PRACUJĄ ;) z niepełnosprawnymi.
Mnie nie należy się, bo choć mój kręgosłup może trzasnąć
w każdej chwili z powodu przeciążenia, nie kwalifikuje się. :)
Dobroczyńca ludzkości musi dostać kartę parkingową, aby móc
,,dobroczynić'', ale ten, dla którego ów ,,dobroczyńca''
czyni owo dobro, nie musi mieć takiej karty.

Zdrowy byczek musi być uprzywilejowany, ale schorowany człowiek -- nie może.

Takie jest ,,prawo'' w RP. ,,Prawo'' mozolnie ustanawiane przez ciężko
pracujących europosłów i parlamentarzystów rodzimych, którzy za swą
ciężką pracę otrzymują jałmużnę -- dziesiątki tysięcy plnów miesięcznie...

-=-

Po prostu zwolnijcie tempo Waszego ,,życia'', czy raczej pogoni
za życiem, albo wręcz pogoni za złudzeniami. Zaprzestańcie
picia piwka (oszczędzicie na tym sporo szmalu, na który
**musicie** pracować) i zajmiecie się troską o swoje zdrowie.
Gdy przestaniecie rzucać się na każdą pracę -- tej pracy będzie
zbyt wiele i będzie mogli żądać za nią więcej pieniędzy, tym samym
ograniczając zarobki bydlaków, którzy choć sami są ciemni jak
tabaka w rogu, chcą rządzić (a morze i żondzić, bo to często
i gęsto zwyczajni analfabeci) i żyć zdecydowanie ponad stan,
marnując to, co inni wypracują!!!

-=-

Albo -- krzyczcie, że JKM to rasista, przez co będziecie wiązali
sobie sami szubienice. :) Europosłowie krzyczą tak -- bo JKM chce
umniejszyć ich władzę, nie zaś dlatego, że JKM wykazuje się
skłonnościami rasistowskimi.

Miękkie są i przytulne słowa JBuzka -- ale prawo przez niego
stanowione jest zabójcze dla biedoty, której nakazuje ów
Buzek pracowanie do śmierci za bezcen.

-=-

Co zaś się tyczy ,,wielkiego'' wzrostu PKB w RP -- 4% to
niby dużo na tle innych krajów Europy ale:

 -- to zdecydowanie mniej niż 4%

 -- RP otrzymuje obecnie masę pieniędzy z UE
    (tak nie będzie zawsze)

 -- rząd RP stale powiększa swe zadłużenie
    (pomimo masy pieniędzy unijnych, sprzedawania
    resztek majątku narodowego i dużego zadłużenia)

 -- 100 pln plus 1000 pln to wzrost o 10%, zaś te same
    100 pln plus 10000 pln to raptem 1%...

    co wolicie -- wielki (4%) wzrost PKB z 4kpln, czy
    malutki (1%) wzrost z 40kpln, albo i spory (2%)
    spadek ze 100kpln?...

    co wolicie?:
      zyskać 4% rocznie, czyli mieć po roku   4160 pln
      zyskać 1% rocznie, czyli mieć po roku  40400 pln
      stracić 1% rocznie, czyli mieć po roku 99000 pln

  http://www.polskieradio.pl/42/275/Artykul/1178479,GUS-zatrudnienie-i-wynagrodzenie-w-czerwcu-wzrosly-Przecietnie-zarabiamy-3943-zl

nie oddawajcie swych dostatków miauczącym kapłanom i dobrodziejom
różnej maści. Bóg nie pobłogosławi Wam, ale odwrotnie -- ukarze
Was tak, jak dowódca wojskowy ukarze żołnierza, który oddał karabin
komuś ,,potrzebującemu''... ;)

Gates ma więcej forsy, niż rząd USA ma rezerw.

Jak Gates zarabia? -- na zarobkach M$.
A jak zarabia M$? Na ,,rynkowej'' rywalizacji.
Oto przykład tego ,,rynkowego'' mechanizmu:

    Każdy człowiek płaci jakieś podatki; dobroczyńca (urzędnik,
    prezydent, burmistrz, minister niańczenia) część tych podatków
    przeznacza na zakup komputerów ludziom potrzebującym, lecz
    biednym -- kupuje oczywiście komputery z M$...

Tą metodą M$ bogaci się -- i bogacą się różni oligarchowie,
którzy przejmują władzę nad narodami tak, iż te narody
,,demokratycznie'' wybierają tych, którzy popierają oligarchów.
Droga od tego jest jedyna:

 -- powolne uniezależnianie się

Inna droga, rewolucyjna, nie jest dobra. Rewolucje (czy francuska,
czy niemiecka, czy rosyjskie) jedynie wzmacniały oligarchów
i osłabiały biedotę, zwaną narodem.

-=-

Wracając do JKM -- dobrze mówił, ale złych słów użył, gdyż użył
takich słów, za które może zostać ukarany. Wiem -- ja sam użyłem
bardzo mocnych słów a jednak nikt mnie nie ukarał. Teraz władza ;)
dowodzi, iż nie jest prawdą bredzenie ,,miSZCZa'' M$, jakobym miał
tak zwane żółte papiery -- skoro ubiegam się o rentę,  nie mam
renty zdrowotnej, czyli nie mam ,,żółtych papierów''. Skany
dokumentów wykazujących moje starania mogę postawić na żądanie.
Odwołania mogę pokazać i bez żądania -- są już postawione. :)

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/ZUSodwolanieSAD.pdf

  (nie ma tu błędu w kierowaniu -- najpierw DO komisji ZUS,
  później od decyzji ZUS)

Przy okazji niedaleko ;) są pisma kierowane w sprawie ww. karty parkingowej.

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/

Nie wnioskowałbym o rentę zrowtoną, mając ,,żółte'' papiery,
a nawet gdybym wnioskował jakimś cudem, inna byłaby odpowiedź ZUS. :)

-=-

Dlaczego pewna pani staje przed sądem po tym, jak użyła
brzydkiego słowa przy opisie papieża Franciszka, a mnie
nikt nie sądził? Bo ja użyłem oswajaczy, dzięki którym
nikogo nie szokowałem. Dlaczego JKM zakrzyczano, podczas
gdy Sikorskiego broniono? Nie na każde pytanie znam
odpowiedź. ;)

   http://natemat.pl/54303,dyrektorka-teatru-o-nowym-papiezu-no-i-wybrali-ch-a-ewa-wojciak-stala-sie-wrogiem-nr-1-prawicy

   Dyrektorka teatru o nowym papieżu:
   "No i wybrali ch**a".
   Ewa Wójciak stała się wrogiem nr 1 prawicy

Stała się wrogiem? -- była ścigana z tego powodu!

   http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16329281,Prokuratura__Ewa_Wojciak_nie_zniewazyla_papieza_Franciszka.html

-=-

Ja Wam proponuję zdrowy umiar także słowny.
Bydlęta nie mają nic na swoją obronę poza pieniędzmi,
które mają dzięki pracy ludzi zatrudnionych za śmiesznie
niskie pieniądze. Długimi latami (będąc oskarżanym
o debilizm) wyjaśniałem Wam, że zarabiałem tyle, iż
bez trudu wydawałem dziennie (dzień w dzień) tysiąc
plnów. Dziękuję Bogu za to, że teraz jawny stało się,
iż europalamentarzyści zarabiają 70 tysięcy plnów
miesięcznie...

Zarabiają tyle -- i jakoś nie umierają od nadmiaru szmalu!!!
Odwrotnie -- domagają się więcej, co można poznać choćby po
decyzji Vincentego, który zwolnił polskich europalamentarzystów
za płacenia któregoś podatku dochodowego. (chyba od zasadniczej
pensji)

Jeśli Wam brak forsy -- oszczędźcie siebie i Wam podobnych poprzez
oszczędne wydawanie forsy. Jeśli starcza Wam na życie -- nie łapcie
byle jakiej pracy, za byle jakie pieniądze. Składki na ZUS płaćcie
od 1/16 etatu (ja tak płacę po tym, jak ZUS odmówił mi sanatoryjnego
leczenia nad morzem; mogę kupić wodę morską -- dosłownie -- jako
lekarstwo) i nie troszczcie się o brak emerytury -- i tak polskie
państwo nie ma forsy na jej płacenie!!!

Apteki sprzedają DOSŁOWNIE wodę morską jako lekarstwo. :)
Sporo to kosztuje -- produkowane jest we Francji...
ZUS najpierw **nalegał** na przyniesienie wniosku,
później BEZ JAKIEGOKOLWIEK badania odmówił mi
skierowania do sanatorium...

Nikt nie badał mnie w związku z tym wnioskiem!!
Kłamstwem jest jakobym był badany przy okazji starania się o rentę -- nie
byłem. Ani w ,,pierwszej instancji'', ani w ,,drugiej'' -- wtedy lekarz
nawet nie zauważył, że nie oddychałem w czasie badania stetoskopem, a nie
oddychałem, bo cuchnęło mu z ust tak mocno, że nie mogłem oddychać...

Jeśli ktoś twierdzi, że nie ma takiej możliwości jak bezdech po
wydechu -- mogę wypuścić powietrze (niemal do końca) i nie wdychać
przez około 45 sekund. :) (badanie trwa krócej) W czasie badania
wypuściłem powietrze (niemal do końca) i nie mogłem nabrać, bo
lekarzowi cuchnęło z ust!!! Nabrałem dopiero po odwróceniu się,
gdy słuchał płuc od strony pleców.

O składce ZUS za 1/16 etatu piszę niejako z obowiązku.
Jestem Doradcą Podatkowym i moją powinnością (obarczoną
składana przysięgą!!) jest troska o dobro moich klientów,
a że Was wszystkich uważam za moich klientów...

Sam minister finansów nakłada na mnie taki obowiązek troskliwości!

Nie walczcie przeciwko ,,prawu'' -- choćby i absurdalnemu.
Walczcie zgodnie z tym ,,prawem'' zbudowanym przez ,,prawników''.
Nie wierzcie w przyszłość Polski -- cieszcie się, gdy na Wasze
głowy nie spadają pociski -- najpierw rosyjskie, później NATOwskie...

Mnie Rzeczypospolita Polska jest winna zapłatę za moją pracę.
Wolą Rzeczypospolitej jest niepłacenie jej zobowiązań, choćby
i maleńkich dla owej Rzeczypospolitej...

O taką Polskę walczyłem jako młody chłopak, dla takiej Polski
pracowałem, takiej Polsce płaciłem podatki i takiej wiernie służyłem!

Przed taką Ojczyzna Was ostrzegam, uważając, że demokracja
w RP to fikcja, Antifa to ruch faszystowski, USA nie prowadzą
pokojowej polityki i obecnie mają wrogów na calutkim świecie,
nie tylko w Rosji czy w Chinach... W razie konfliktu IMO RP
ma szanse na podział pomiędzy Niemcy i Rosję. :)

Nie warto oddawać swego zdrowia takiej Ojczyźnie. Państwo polskie
nie dba o ludzi chorych, choćby nawet samo spowodowało chorobę.
Takie są zewnętrzne trendy -- zwłaszcza u naszych sąsiadów z zachodu.
Obecna sytuacja polityczna Polski to nie tylko efekt ,,POstępu'', ale
także ogólnego kryzysu demokracji na Zachodzie -- głownie w USA.

-=-

Co bym zrobił, gdybym dostał rentę? Gdybym do niej dostał skierowanie do sanatorium?!
Zaszalałbym!!! Renta (nieco ponad 7 stówek miesięcznie netto) to dla mnie straszliwie
duże pieniądze a stałość ich otrzymywania dosłownie uskrzydla duchowo. Natomiast morskie
powietrze uskrzydliłoby też fizycznie, choć z jakiegoś powodu tchnienie fizyczne przez
Greków było postrzegane jako psychiczne. ;)

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Psyche <-- kto nie wierzy, niech sprawdzi

Jako astmatyk jestem chory psychicznie. ;)
A uszkodzony kręgosłup to choroba nerwowa. ;)
(głównie ból, dreszcze i drętwienie nogi prawej oraz prawej ręki)

-=-

Do JKM -- ja bym wolał więcej tlenu.
I uszkodzone ucho wolałoby tlen, i płuca wolałyby tlen...

Uszkodziłem ucho bez udziału NFZ, ale brak organizacji
tak zwanej służby zdrowia w RP sprawił, że uszkodzenie
było leczone z miesięcznym opóźnieniem. ZUS nie uznał,
że warto choćby sanatoryjnym leczeniem astmy nieco zmyć
winę nieliczenia (czy jak kto woli -- leczenia z bardzo
dużym opóźnieniem) mego ucha!

Za sanatoria ZUSowskie płaci NFZ.
Pracownicy ZUS są odpowiedzialni tak, jak pielęgniarki
bawiące się noworodkami wyjętymi z inkubatora. Najpierw
naleganie na przyniesienie wniosku, później odmowa bez
jakiegokolwiek zapoznawania się ze stanem zdrowia czy
z wynikami badań -- mogli zapoznać się co najwyżej
z numerem choroby, bo o więcej nie poprosili.

Lekarz ortopeda pracujący kiedyś w komisji ZUS powiedział
mi w tajemnicy, że zna czynna lekarkę, chora na schizofrenię.
Dlaczego zdradził tajemnicę? Bo wówczas jeszcze nie byliśmy
ze sobą na wojennej ścieżce. Dlaczego weszliśmy na taką?
Bo odmówił mi udzielenie pomocy po tym, jak zerwałem ścięgno.
W tamtych (świątecznych) dniach poza nim nikt nie mógł udzielić
mi pomocy a on miał i dyżur, i miał stosowne ortezy, które
gotów byłem kupić od niego za spore pieniądze! Mogłem nawet
kupić, s,ono płacąc, i później je zwrócić za freeko!!!

-=-

Reasumując -- JKorwinM idzie zbyt ostro!
Zamiast zysku -- może być strata. A szkoda.

Michal Boni oberwal w twarz od JKM :D Brawo!!!!!