Michał Górny - Prezes KDP i przestępstwa karno-skarbowe. Ma ktoś telefon do jego żony?

Data: 2020-12-09 12:01:41
Autor: ZŁOTA JEDYNKA
Michał Górny - Prezes KDP i przestępstwa karno-skarbowe. Ma ktoś telefon do jego żony?
"Hej Ptaszku, mam widomość złą;
Twój dom płonie, a dzieci same są..."

Również życzę Wesołych Świąt,
METODA JEDNEGO GROSZA

Data: 2020-12-18 12:21:57
Autor: Kryptografia i Szmalec
Michał Górny - Prezes KDP i przestępstwa karno-skarbowe. Ma ktoś telefon do jego żony?
Ja bym powiedział, że chodzi o ten artykuł:
Dz.U.2020.1444

Art.  286.  [Oszustwo]
§  1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,

 Również życzę Wesołych Świąt, SEVEN TY SEVEN

Data: 2021-03-24 11:20:49
Autor: Windows & Glass
Michał Górny - Prezes KDP i przestępstwa karno-skarbowe. Ma ktoś telefon do jego żony?
Ostatnio zaliczyłem bardzo miły dzień. Mianowicie przeczytałem, że ktoś zblatował Grzegorza Czernka. Ciekaw jestem czy Michał Górny czytał tą widomość, bo warto odnotować, że jeden z największych skurwysynów polskiego nurkowania skończył na komunalnym we Wrocławiu.

Grzegorz Czernek w swoim życiu napisał książkę o SS, czyli Suchych Skafandrach. I całe życie doił lewą kasę i w swojej firmie Ultra-Dive, i w KDP, którego był członkiem przez wiele lat, i w Stowarzyszeniu HDS, gdzie był członkiem Komisji Rewizyjnej. Całe życie szmalcowania kasy. Bliski kolega Zygmunta Fąfary I Rafała Pawłowskiego. Również oficer WSI, który całe życie nurkował za państwowe.

15.03.2021. Naprawdę Piękny Dzień. Grzegorz Czernek, jak to się mówi, został "przeniesiony do rezerwy".

Pozdrawiam nurkową brać,

V.S.O.P. BAZAAR

Michał Górny - Prezes KDP i przestępstwa karno-skarbowe. Ma ktoś telefon do jego żony?