Michał Piróg pederasta o korzeniach żydowskich

Data: 2014-08-22 20:36:45
Autor: Leprechaun
Michał Piróg pederasta o korzeniach żydowskich
Ty to chyba masz coś z głową! Jak nie o Zydach to o pedałach. Ty może zmień forum?

Lepudruk

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lt6oi3$8pn$1@usenet.news.interia.pl...
Nie ma nic złego w tym, że jestem gejem, więc czemu mam się ukrywać?
Byłem jakiś czas w Stanach i tam żyłem ze swoim facetem swobodnie i czułem
się świetnie.
Uświadomiło mi to, że nie ma ważniejszej rzeczy od tego, żeby być sobą. Nie
wyobrażam sobie, żebym w Polsce mógł się zachowywać inaczej.
Postanowiłem, że już nigdy nie chcę się ukrywać z niczym i przed nikim...
źródło http://www.homopedia.pl/wiki/Micha%C5%82_Pir%C3%B3g

Pochodzi z Kielc, z rodziny o korzeniach żydowskich.
źródło http://www.homopedia.pl/wiki/Micha%C5%82_Pir%C3%B3g
http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Pir%C3%B3g

Jest członkiem Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w Warszawie
źródło http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Pir%C3%B3g

Piróg lansuje marynarkę z flagą Izraela
Tancerz, który nie ukrywa zarówno swojej orientacji seksualnej, jak i
żydowskich korzeni, systematycznie promuje w polskim show-biznesie
tolerancję i poszanowanie różności.
Podszewka marynarki, którą zaprezentował na konferencji, została ozdobiona
izraelską flagą z Gwiazdą Dawida.
Ta niewątpliwie kontrowersyjna stylizacja mogła być więc jednocześnie
puszczeniem oka do fanów, manifestem sympatii politycznych, a może tylko
"subtelnym" podkreśleniem swojego pochodzenia?
źródło
http://koktajl.fakt.pl/koktajl-- -moda/michal-pirog-na-konferencji-prasowej-top-model-4,artykuly,482419.html

Data: 2014-08-22 21:25:18
Autor: u2
W dniu 2014-08-22 o 20:36, Leprechaun pisze:
Ty to chyba masz coś z głową! Jak nie o Zydach to o pedałach. Ty może
zmień forum?

a dlaczego ty nie zmieniles lepikmiotku ?:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Michał Piróg pederasta o korzeniach żydowskich