Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,

Data: 2011-11-14 00:38:06
Autor: obserwator
Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,
...twierdzac, ze to Polacy bili sie z Polakami:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/12,114927,10636945,Debata__po_bandzie__o_Patriotyzmie_w_Radio_Roxy.html

Tutaj troche informacji o tym panu:

http://wiadomosci.wp.pl/title,Michal-Sutowski-informacja-o-autorze,wid,11954015,wiadomosc.html?ticaid=1d60a

Niestety prawda jest wstrzasajaca. Dziennikarze Gazety Polskiej dotarli do
czlowieka, ktory zostal dotkliwie i btutalnie pobity przez  bojowkarzy
niemieckich, zaproszonych przez organizacje, ktorej dzialaczem jest Michal Sutowski czyli Krytyke Polityczna,

Na Nowym Świecie pan Rafał i jego koledzy zostali znienacka zaatakowani przez
grupę niemieckich lewaków. Tych samych, którzy później schowali się przed
policją w zajmowanym przez środowisko Krytyki Politycznej lokalu „Nowy
Wspaniały Świat”.

Link do wypowiedzi skatowanego przez niemieckich terrosrystow lewackich,
czlowieka: http://vod.gazetapolska.pl/689-tylko-u-nas-wstrzasajaca-rozmowa-z-pobitym-przez-niemcow

Jaki naprawde byl cel polityczny, zaproszenia lewackiej bojowki
tererorystycznej z Niemiec w dniu Swieta Niepodleglosci Polski?

Data: 2011-11-13 22:45:46
Autor: J-23
Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,
On 14 Lis, 01:38, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
[...]

policją w zajmowanym przez środowisko Krytyki Politycznej lokalu &#8222;Nowy
Wspaniały Świat&#8221;.

[...]

fajna manipulacja. pan Rafal na niewiniontko nie wyglada

Data: 2011-11-14 09:51:37
Autor: mkarwan

wrote:
[...]

Sugerujesz, że pobito go za wygląd?

Data: 2011-11-14 06:33:29
Autor: J-23
wrote:

> [...]

> tererorystycznej z Niemiec w dniu Swieta Niepodleglosci Polski?

fajna manipulacja. pan Rafal na niewiniontko nie wyglada

za wyglad moza dostac w morde, a p.Rafal wyglada jak skrajnie
prawicowy nacjonalista

Data: 2011-11-14 14:55:36
Autor: obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Sugerujesz, że pobito go za wygląd?

jesli takie kryteria kwalifikujace kogos do pobicia by obowiazywaly, to ten
Michas przez ulice nie przeszedl by spokojnie:)

warto przeczytac komentarze (bardzo pocieszajace, jest to ze Polacy juz nie
daja sobie ciemnoty przez michiX wciskac).

Mnie rozbawil najbardziej ten:

*Nie ma kota
ale ma zeza w obu oczach To wredny czlowiek*:)))

Data: 2011-11-14 07:34:42
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j9pnte$6sl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A zeby bylo jeszcze pikantniej, dodam, ze lokal ten nalezy do wladz miasta stolecznego Warszawy.

R.

Data: 2011-11-14 10:21:50
Autor: Bambaryła

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j9pnte$6sl$1inews.gazeta.pl...
..twierdzac, ze to Polacy bili sie z Polakami:

Kłamiesz człowieku. Niemcy zostali zagarnięci do radiowozów zaraz na początku zajść i przewiezieni na komisariaty. Wczoraj wieczorem słuchałem wypowiedzi młodej Niemki, która żaliła się, że uniemożliwiono im udział w pokojowej demonstracji!  Narzekała na brak ciepłej wody i brak kontaktu z adwokatem.

BBR

Data: 2011-11-14 15:46:05
Autor: raff

"Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> wrote in message news:4ec0ddae$0$5813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, a oni pobili sie sami.

Acha, Bombel - > do pierdzielnika.

R.

Data: 2011-11-14 15:47:03
Autor: raff
[...]

Zamiast cieplej wody - gumowe kule. Tyle powinni dostac.

R.

Data: 2011-11-14 15:53:29
Autor: White Power
Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,

A ciekawe jak dla sutowskiego zakończy się sprawa arsenału w jego lokalu?

http://www.tvn24.pl/0,1724153,0,1,palki-- kastety-- gaz-w-siedzibie-krytyki-
politycznej,wiadomosc.html

Data: 2011-11-14 10:32:23
Autor: Marek
Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,
On Nov 14, 4:53 pm, "White Power " <linke-hofm...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
A ciekawe jak dla sutowskiego zakończy się sprawa arsenału w jego lokalu?

http://www.tvn24.pl/0,1724153,0,1,palki-- kastety-- gaz-w-siedzibie-kry...
politycznej,wiadomosc.html

Pewnie kaczysci mu to podrzucili...

Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,