Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,

Data: 2011-11-14 10:21:50
Autor: Bambaryła
Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j9pnte$6sl$1inews.gazeta.pl...
..twierdzac, ze to Polacy bili sie z Polakami:

Kłamiesz człowieku. Niemcy zostali zagarnięci do radiowozów zaraz na początku zajść i przewiezieni na komisariaty. Wczoraj wieczorem słuchałem wypowiedzi młodej Niemki, która żaliła się, że uniemożliwiono im udział w pokojowej demonstracji!  Narzekała na brak ciepłej wody i brak kontaktu z adwokatem.

BBR

Data: 2011-11-14 15:46:05
Autor: raff

"Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> wrote in message news:4ec0ddae$0$5813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, a oni pobili sie sami.

Acha, Bombel - > do pierdzielnika.

R.

Data: 2011-11-14 15:47:03
Autor: raff
[...]

Zamiast cieplej wody - gumowe kule. Tyle powinni dostac.

R.

Michal Sutowski z Krytyki Politycznej mija sie z prawda,