Michał Wojciechowicz o usunięciu pomnika ks. Jankowskiego: czuję ulgę, ale żadnej satysfakcji

Data: 2019-03-08 23:19:29
Autor: boukun
Michał Wojciechowicz o usunięciu pomnika ks. Jankowskiego: czuję ulgę, ale żadnej satysfakcji
Michał Wojciechowicz, gdański działacz opozycji z czasów PRL jest jedną z osób, które oskarżają ks. Henryka Jankowskiego o molestowanie. Głośno domagał się usunięcia jego pomnika. Teraz, gdy statua księdza została zdjęta z cokołu, mówi w rozmowie z reporterem WP, że czuje ulgę. - Tak, ale nie czuję żadnej satysfakcji - stwierdził Wojciechowicz. - Ja mam swoją historię, wiem, co się wydarzyło. Dla mnie ten człowiek, nawet gdyby nie wyszły na jaw żadne inne historie, byłby p... pedofilem - dodał.

https://wiadomosci.wp.pl/michal-wojciechowicz-o-usunieciu-pomnika-ks-jankowskiego-czuje-ulge-ale-zadnej-satysfakcji-6357233050637953v

boukun

Data: 2019-03-09 08:05:23
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q5uppf$d14$1gioia.aioe.org...
[...]

Skoro taki bohatater z tego Michałka to dlaczego milczał przez lata?

--
Pajdak

Data: 2019-03-09 11:06:55
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo się wstydził, że ksiądz Jankowski go po "ojcowsku" przytulał?

boukun

Data: 2019-03-09 19:35:18
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q6037v$1qg8$1gioia.aioe.org...

Skoro taki bohatater z tego Michałka to dlaczego milczał przez lata?
Pajdak
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo się wstydził, że ksiądz Jankowski go po "ojcowsku" przytulał?

Kto miał z tego jakąś przyjemność?

--
Pajdak

Data: 2019-03-09 11:23:21
Autor: u2
Michał Wojciechowicz o usunięciu pomnika ks. Jankowskiego: czuję ulgę, ale Ĺźadnej satyQ1|BÇڑČâ
W dniu 09.03.2019 o 08:05, Pajdak pisze:
[...]

ano, ciekawy wysyp molestowanych ofiar po latach, a była przecież szansa postawić zarzuty za życia księdza:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-09 13:19:52
Autor: boukun
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mieszkanka Gdańska przyznała, że duchowny przychodził wiele lat temu na boisko i chciał nawiązać kontakt z młodymi chłopcami, również z jej wnukiem.

https://wiadomosci.wp.pl/usuniecie-pomnika-pralata-henryka-jankowskiego-w-gdansku-mieszkancy-podzieleni-6357195659232897v

boukun

Data: 2019-03-09 16:27:11
Autor: u2
W dniu 09.03.2019 o 13:19, zbuku pisze:
[...]

no tak, to twardy dowód jak zdjęcie genitalii dawidka n.:)))))

--
George Orwell :

Michał Wojciechowicz o usunięciu pomnika ks. Jankowskiego: czuję ulgę, ale żadnej satysfakcji