Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy

Data: 2011-05-05 12:27:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy
....ukaże się w ciągu najbliższych dni, a póki co autor skupia na sobie uwagę czytelników precla swoją ponadprzeciętną aktywnością. Zaczął od jątrzenia tematem obowiązkowych kasków a następnie ruszył na odsiecz ludziom zmanipulowanym przez powielanie fałszywych pozytywnych opinii o piastach planetarnych.

Stawiam, że nowa relacja ukaże się nie dalej niż za dwa tygodnie od dzisiaj czyli 5/5/2011r. Grunt już przygotowany, teraz pozostały ostatnie poprawki w tekście i można publikować. Jestem się gotów  założyć, że pan W. nie omieszka założyć w tym celu nowego wątku.

Gdyby ktoś nie wiedział o kim mówię to przypominam: http://www.alfer.pl/Wolffprecel.jpg

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-05 04:41:40
Autor: Michał Wolff
On 5 Maj, 12:27, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

Rozpoczynając takie wątki o charakterze jedynie CZYSTO OSOBISTEGO
ATAKU - mówisz tylko zwyczajnie o swoich kompleksach, ja się nigdy do
takiej postawy nie zniżyłem; poza tym jednym komentarzem nie będę się
więc tu wdawał w żadne pyskówki, bo jeśli zaczynamy się zadawać z
osobą babrającą się w błocie - samemu też się będziemy musieli
uświnić.

A to, że napiszę niedługo relację z wyprawy to oczywiście nie
tajemnica, wiedzą o tym ci którzy przeglądają regularnie mojego bloga
na bikestats, więc miło mi że nawet Ci dostający spazmów na widok
moich postów zaliczają się do tego grona :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-05-05 16:16:03
Autor: Grzegorz
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy
Hello Michał Wolff !:

[...]

A ja gdzieś czytałem takie stwierdzenie - że grupy dyskusyjne są po to, aby pisać - a nie czytać :-D !

A nowa relacja - jak by co, to przeczytam na pewno ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-05-05 12:31:35
Autor: Sebastian
W dniu 2011-05-05 12:27, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

Masz jeszcze jakieś kompleksy?

Data: 2011-05-05 12:37:12
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Sebastian" <sebastianwroblewski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iptua7$2v6

Masz jeszcze jakieś kompleksy?

Jestem otwarty na sugestie.

Data: 2011-05-05 13:01:57
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-05-05 12:37, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "Sebastian" <sebastianwroblewski@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:iptua7$2v6

Masz jeszcze jakieś kompleksy?

Jestem otwarty na sugestie.

polecam kompleks rehabilitacyjno-leczniczy

#:-)
gps

Data: 2011-05-05 13:26:43
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "#:-) gps" <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipu036

Masz jeszcze jakieś kompleksy?

Jestem otwarty na sugestie.

polecam kompleks rehabilitacyjno-leczniczy

Tylko oryginalny z Włoszczowej sygnowany podpisem Edgara.

Data: 2011-05-06 11:04:49
Autor: cytawa
kamil/Endurorider.pl pisze:

Tylko oryginalny z Włoszczowej sygnowany podpisem Edgara.

WŁOSZCZOWY

Data: 2011-05-06 12:35:06
Autor: #:-) gps

Masz jeszcze jakieś kompleksy?

Jestem otwarty na sugestie.

polecam kompleks rehabilitacyjno-leczniczy

Tylko oryginalny z Włoszczowej sygnowany podpisem Edgara.

rozpoznanie:
insanabilis ividia vulgaris
&
asinus ad lyram

#:-)
gps

atnm, osiągnij coś w życiu, czym się możesz pochwalić
w przeciwnym razie pozostaniesz jedynie szamocącym się
szczylikiem

do poziomu Michała (również intelektualnego sądząc po tym co i jak piszesz) brakuje ci dokładnie tej różnicy w przejechanych kilometrach

Data: 2011-05-06 15:34:05
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

ROTFL! I to pisze autor sławnego posta pt "Witom i innym pojebom" W jednym się zgadzamy, do jego poziomu bardzo dużo mi brakuje i jestem z tego dumny.

Data: 2011-05-06 16:02:21
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-05-06 15:34, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

wydaje mi się, że masz w sobie taki bezwstyd...

szalej, szalej

co tam u ciebie grają? kawiarenki?

ocho! ocho!

http://www.youtube.com/watch?v=5XZGs_S4oB4

#:-)
gps

Data: 2011-05-06 16:07:18
Autor: kamil/Endurorider.pl
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy

Użytkownik "#:-) gps" <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

wydaje mi się, że masz w sobie taki bezwstyd...

I to mówi osoba, która udziela się wyłącznie w wątkach dotyczących jedynej słusznej partii, obchodów rocznicy oraz tych gdzie pojawia się imię i nazwisko tego Pana. Musisz mieć o tym Panu bardzo niskie mniemanie skoro uważasz go za tak nieporadną osobę, że nie jest w stanie sam odpisać na "grupie dyskujsyjne o merytorycznie niskim poziomie" wobec czego trzeba go bronić.

Data: 2011-05-05 14:07:22
Autor: Krzysztof Naworyta
kamil/Endurorider.pl wrote:
> [...]
| na odsiecz ludziom zmanipulowanym przez powielanie fałszywych
| pozytywnych opinii o piastach planetarnych.
(...)

Oj, najwyraźniej problem jest z Tobą, nie z Wolffem.
Lecz się.

--
KN

Data: 2011-05-05 14:11:10
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomości news:ipu3ur$ou5$1news.onet.pl...
kamil/Endurorider.pl wrote:
> [...]
| pozytywnych opinii o piastach planetarnych.
(...)

Oj, najwyraźniej problem jest z Tobą, nie z Wolffem.

Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz się do niego zapiszę.

Data: 2011-05-05 14:33:02
Autor: Krzysztof Naworyta
kamil/Endurorider.pl wrote:

| Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz
| się do niego zapiszę.

Oj, takie "odpyskówki" to w przedszkolu jeszcze-jeszcze...

--
KN

Data: 2011-05-05 14:35:58
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomości news:ipu5et$u99$1news.onet.pl...
kamil/Endurorider.pl wrote:

| Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz
| się do niego zapiszę.

Oj, takie "odpyskówki" to w przedszkolu jeszcze-jeszcze...

A nawet w szkole jeszcze-jeszcze...

Data: 2011-05-05 14:27:25
Autor: MichałG
[...]

żałosny.... może na rower wsiądziesz? to ponoć pomaga...

Mich

Data: 2011-05-05 14:30:05
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipu53d$o8v$3news.onet.pl...

żałosny.... może na rower wsiądziesz? to ponoć pomaga...

Zamiast siedzieć na rowerze preferuje na nim jeździć, ale Twoje cenne doświadczenia są zawsze miel widziane.

Data: 2011-05-05 16:32:45
Autor: Coaster
On 5/5/11 2:30 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

Problem w tym, ze chcesz dobrze, ale robisz zle. :-(

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-05 16:37:35
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:ipuc7l$hva$5news.supermedia.pl...

Problem w tym, ze chcesz dobrze, ale robisz zle. :-(

Ten jeden raz będziesz musiał mi darować.

Data: 2011-05-05 14:45:23
Autor: AL
[...]

każdy może mieć swoje zdanie, nawet Michał W. ;)
Masz inne zdanie - to dyskutuj.

[...]

i bardzo dobrze, ze sie tu udziela i dzieli swymi wyprawami (niektore z nich sa naprawde ciekawe).

Mozesz go nie lubic, ale to nie powod by to tu uzewnetrzniac.

Jesli natomiast zazdroscisz Michalowi jego wypraw, no coz... opisz swoje - jesli okaza sie ciekawe kazdy je chetnie przeczyta.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-05 15:00:02
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:ipu655$koe$1inews.gazeta.pl...

każdy może mieć swoje zdanie, nawet Michał W. ;)
Masz inne zdanie - to dyskutuj.

Według mnie dyskusja z tym Panem nie ma sensu. Wielokrotnie to przerabiałem. Owszem, kilka razy zdażyło mi się mieć zbieżne poglądy, ale to niczego nie zmienia. Zawarłem wszystko na ten temat w wątku do którego już wcześniej linkowałem czyli "Prince of Persia" http://tiny.pl/hcgp6

i bardzo dobrze, ze sie tu udziela i dzieli swymi wyprawami (niektore z nich sa naprawde ciekawe).

Ani ja, ani nikt inny o podobnych poglądach nigdy nie umniejszał jego dokonań na tym polu ani nie kwestionował tego co ten Pan przedstawia.

Mozesz go nie lubic, ale to nie powod by to tu uzewnetrzniac.

Jesli natomiast zazdroscisz Michalowi jego wypraw, no coz... opisz swoje - jesli okaza sie ciekawe kazdy je chetnie przeczyta.

Ten Pan uprawia turystykę rowerową w stylu innym niż ten, który mi odpowiada przeto niczego mu nie zazdroszczę.

Nie podoba mi się to, że osoba która otwarcie mówi o preclu jako o nędznej grupie pod względem merytorycznym i nie tylko, robi zamieszanie i wprowadza ferment tylko po to żeby promować swoją stronę.

Data: 2011-05-05 14:48:14
Autor: Kapsel
Thu, 5 May 2011 12:27:54 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

[...]

Kurcze, nie ogarniam! Zakładasz na preclu ironiczny wątek niezwiązany z
tematyką grupy, po to tylko żeby komuś dowalić, "coś udowodnić"... jak
macie ze sobą jakiś problem, to należałoby to omówić na priv, zamiast
odwalać takie dziecinady.

Przykre to o tyle, że przy okazji zajrzałem na Twojego bloga i normalnie
jesteś porządny chłop. Dzięki Twojemu testowi stojaka montażowego właśnie
poczułem nieodpartą potrzebę posiadania własnego i zaraz taki sobie zamówię
- dzięki! Tym dziwniej czyta mi się ponownie Twój post, który naprawdę niczego nie
wnosi :| --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2011-05-05 15:04:43
Autor: kamil/Endurorider.pl

Chcę udowodnić, że jego zachowanie czyli ponadnormatywna aktywność i prowokowanie do awantur prowadzi w prostej linii do promocji jego strony. Zgodnie z tym co sam napisał tutaj:

http://www.alfer.pl/Wolffprecel.jpg

Oczywiście od tego są grupy dyskusjne, ale można się promować w inny sposób niż poprzez rozniecanie pożaru i późniejsze dolewanie benzyny.

[...]

Dziękuję za miłe słowa :) Stojak jest naprawdę ok choć wczoraj uznałem, że można by jeszcze jedną rzecz nieco poprawić za kolejne 2 PLN.

Poza tym ja mam stronę a nie bloga :)

Tym dziwniej czyta mi się ponownie Twój post, który naprawdę niczego nie
wnosi :|

Jeżeli ten post niczego nie wnosi to wobec tego co wnoszą posty tego Pana, który za wszelką cenę chce sprowokować falme'a w przededniu nowej publikacji na swojej stronie?

Data: 2011-05-05 15:13:41
Autor: Sebastian
W dniu 2011-05-05 15:04, kamil/Endurorider.pl pisze:

Chcę udowodnić, że jego zachowanie czyli ponadnormatywna aktywność i
prowokowanie do awantur prowadzi w prostej linii do promocji jego
strony.

Dokładnie tak samo można zinterpretować Twoją obecną pisaninę.
Przybastuj.

Sebastian

Data: 2011-05-05 09:53:48
Autor: Jan Górski
On 5 Maj, 15:13, Sebastian <sebastianwroblew...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> strony.

Dokładnie tak samo można zinterpretować Twoją obecną pisaninę..

Ale działa, bo wlazłem poczytać. Swoją drogą fajna strona. Własne
opinie są SUPER ważne, bo w necie mnóstwo jest pokopiowanego
badziewia. Nie mam nic do obu Panów, ale jak widać pyskówka przyciąga,
zobaczcie sami jak się wątek rozrósł.

Data: 2011-05-05 15:15:00
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Sebastian" <sebastianwroblewski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipu7q5$6p2$1news.onet.pl...
[...]

Ja pisze na preclu regularnie a nie skokakmi, które zupełnym przypadkiem, pokrywają się z dużymi aktualizacjami na stronie tego Pana.

Data: 2011-05-05 13:28:03
Autor: Ignacy
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy

  Michale jestem Twoim fanem

  Ignac

Data: 2011-05-05 15:40:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy

Użytkownik " Ignacy" <ignac88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipu8l3$1c$1inews.gazeta.pl...

 Michale jestem Twoim fanem

Właśnie popsułeś swoją przykrywkę i już nie jesteś członkiem zakamuflowanej opcji niemieckiej.

Data: 2011-05-05 14:00:48
Autor: Ignacy
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):  Kamilu ja też nie lubię szosówek i już ale...
 pozycje na swoim crossie ma przeważnie szosową
 i to jeszcze na trackingowym siodle...co Ty na to.

 Ignac

Data: 2011-05-05 16:10:25
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik " Ignacy" <ignac88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipuaif$6vi$1inews.gazeta.pl...
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

Kamilu ja też nie lubię szosówek i już ale...
pozycje na swoim crossie ma przeważnie szosową
i to jeszcze na trackingowym siodle...co Ty na to.

Nic :) Jeżeli jest Ci tak wygodnie to co mam Ci powiedzieć?

Data: 2011-05-05 16:49:56
Autor: Coaster
On 5/5/11 4:00 PM,  Ignacy wrote:
Kamilu ja też nie lubię szosówek i już ale...
  pozycje na swoim crossie ma przeważnie szosową
  i to jeszcze na trackingowym siodle...co Ty na to.

Od razu tak trzeba bylo:
<http://www.alibaba.com/product-free/114651739/TRACKING_SADDLE/showimage.html>

PS. Ale kim _on_ jest?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-05 15:27:07
Autor: Krzysztof Naworyta
kamil/Endurorider.pl wrote:

> [...]
| Jeżeli ten post niczego nie wnosi to wobec tego co wnoszą posty tego
| Pana, który za wszelką cenę chce sprowokować falme'a w przededniu

Dziecinada, dziecinada, dziecinada...
Zapuść wąs, poznaj co to kobieta, od razu nabierzesz dystanu.
Poki co powiedz mamusi, że jest taki Wolff i nie mozesz tego znieść.
Może da Ci budyńku.

--
KN

Data: 2011-05-05 15:39:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

Dzięki, dobre rady są zawsze cenne!

Data: 2011-05-05 15:49:37
Autor: kamil/Endurorider.pl

Czy taki wąs będzie odpowiedni? http://www.alfer.pl/Wolff.jpg

Data: 2011-05-05 09:59:34
Autor: Jan Górski
On 5 Maj, 15:49, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.nawor...@datacomp.com.pl> napisał w
> [...]

> Zapuść wąs, poznaj co to kobieta, od razu nabierzesz dystanu.
> Poki co powiedz mamusi, że jest taki Wolff i nie mozesz tego znieść.

Eeee fajny montaż, widać, że szczęśliwy człowiek na swoim rowerze.
Moim marzeniem jest robić to co lubię, więc na sam widok raduje się
serce.

Data: 2011-05-05 16:09:22
Autor: Kapsel
Thu, 5 May 2011 15:04:43 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

[...]

Ja się akurat zawodowo zajmuję promowaniem stron, więc jeśli jakkolwiek
jest tak, jak piszesz, to się właśnie nieźle ubawiłem ;)

Ruch z precla kierowany na witrynę stawiam, że jest relatywnie nieduży,
usenet nie jest dziś taką siłą, żeby to dało wymierny efekt... Inna rzecz,
że na stronach Wolffa fajne rzeczy też można poczytać i ja lubię tam
zaglądać :) Jeśli jakkolwiek Wolff robi sobie PR na preclu, żeby podbudować
ego odwiedzinami na swojej stronie, to ja mu z tego miejsca życzę
wszystkiego i zdrowia na kolejne wypady :) A jeśli Ty go nie chcesz czytać, to zamiast się spinać, splonkuj.
Oboje wnosicie do sieci wymierną wartość swoimi witrynami, stąd dziwnie się
takie przepychanki czyta, spożytkuj tę energię na coś twórczego! :))

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-05-05 16:19:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

I ja też! I to całym sobą życze mu zdrowia i pomyślności tak aby bez problemu pojechał na 5 letnią wyprawę dookoła świata! Piszę w 100% poważnie!

A jeśli Ty go nie chcesz czytać, to zamiast się spinać, splonkuj.
Oboje wnosicie do sieci wymierną wartość swoimi witrynami, stąd dziwnie się
takie przepychanki czyta, spożytkuj tę energię na coś twórczego! :))

Nie splonkowałem tego Pana wyłącznie dlatego, że chcę widzieć te, wypisywane tonem znawcy, "mądrości" którymi karmi tę grupę dyskusyjną o "merytoryczni niskim poziomie" tak aby stawić im czoła.

Data: 2011-05-05 16:24:34
Autor: geos
kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

ale ma z niej wrócić, czy nie? ;)

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-05-05 20:32:20
Autor: Titus Atomicus
Michał Wolff - nowa relacja z wy prawy
In article <76d8uc227yv3$.dlg@kapselek.net>,
 Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

tematyką grupy, po to tylko żeby komuś dowalić, "coś udowodnić"... jak
macie ze sobą jakiś problem, to należałoby to omówić na priv, zamiast

Jak to 'niezwiazany'?
Kolega po prostu probuje analizowac przypadek kol.Wolffa, innego aktywnego grupowicza.
Przeciez nie pisze o tym co kol. Wolff robi w domu, tylko wlasnie tutaj, na preclu.

TA

Data: 2011-05-05 21:56:28
Autor: Kapsel
Michał Wolff - nowa relacja z wy prawy
Thu, 05 May 2011 20:32:20 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Ja bym jednak wolał dyskutować (a w praktyce głównie czytać ;) wątki dot.
rowerów, a nie psychoanaliz grupowiczów.  --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2011-05-05 16:24:41
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:iptu3a$l7v$1inews.gazeta.pl...
[...]

czepiłeś się go nieźle, co on Ci zrobił takiego?aż to się już robi niesmaczne z Twojej strony. a spróbuj przymknąć delikatnie oko na Michała a może Ci to na zdrowie wyjdzie :) bedziesz miał o jeden kłopot w życiu mniej :P
pozdrawiam Arek

Data: 2011-05-05 16:25:49
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipubv7$ihn$1news.task.gda.pl...

[...]

Dzięki za dobrą radę, jest naprawdę zacna i autentycznie postaram się do niej zastosować :)

Data: 2011-05-05 21:33:34
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-05-05 16:25, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

I słusznie :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-05 20:24:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy
kamil/Endurorider.pl, Thu, 5 May 2011 12:27:54 +0200, pl.rec.rowery:
Gdyby ktoś nie wiedział o kim mówię to przypominam: http://www.alfer.pl/Wolffprecel.jpg

Krótko i na temat: KFa se skonfiguruj. Przynajmniej tego w głowie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-06 12:12:21
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
NIE KARMIC TROLA - Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy
NIE KARMIC TROLA

--
  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz http://www.rower.orbit.pl
o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2011-05-06 12:26:34
Autor: Ryszard Mikke
[...]

Ićnarower!

Albo lepiej napisz, co tam jeszcze w stojaku poprawiles za 2zl, bo to ciekawsze.

rmikke

Data: 2011-05-06 15:34:45
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq0pdp$d22

Albo lepiej napisz, co tam jeszcze w stojaku poprawiles za 2zl, bo to ciekawsze.

Byłem, poprawkę wprowadziłem i teraz testuję.

Data: 2011-05-06 14:11:09
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

> Albo lepiej napisz, co tam jeszcze w stojaku poprawiles za 2zl, bo to > ciekawsze.

Byłem, poprawkę wprowadziłem i teraz testuję.

To potem opisz.

Ja sie od zeszlego roku nosilem z zamiarem wspomozenia dwoch lewych rak
stojakiem i m.in. ten byl na celowniku, to teraz jest juz bez innych ;)

rmikke

Data: 2011-05-06 16:49:48
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq0vht$5f1

To potem opisz.

Ja sie od zeszlego roku nosilem z zamiarem wspomozenia dwoch lewych rak
stojakiem i m.in. ten byl na celowniku, to teraz jest juz bez innych ;)

Opiszę, opiszę :) Ten stojak to nie jest mistrzostwo świata, ale za tę kwotę to naprawdę jest ok. Rowery po 18kg trzyma bez problemu :) Jak pomyślę ile lat się męczyłem bez niego to sam się z siebie śmieje :P