Michał Wolff - nowa relacja z wyprawy

Data: 2011-05-05 14:07:22
Autor: Krzysztof Naworyta
kamil/Endurorider.pl wrote:
| ...ukaże się w ciągu najbliższych dni, a póki co autor skupia na
| sobie uwagę czytelników precla swoją ponadprzeciętną aktywnością.
| Zaczął od jątrzenia tematem obowiązkowych kasków a następnie ruszył
| na odsiecz ludziom zmanipulowanym przez powielanie fałszywych
| pozytywnych opinii o piastach planetarnych.
(...)

Oj, najwyraźniej problem jest z Tobą, nie z Wolffem.
Lecz się.

--
KN

Data: 2011-05-05 14:11:10
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomości news:ipu3ur$ou5$1news.onet.pl...
kamil/Endurorider.pl wrote:
> [...]
| pozytywnych opinii o piastach planetarnych.
(...)

Oj, najwyraźniej problem jest z Tobą, nie z Wolffem.

Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz się do niego zapiszę.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-05 14:33:02
Autor: Krzysztof Naworyta
kamil/Endurorider.pl wrote:

| Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz
| się do niego zapiszę.

Oj, takie "odpyskówki" to w przedszkolu jeszcze-jeszcze...

--
KN

Data: 2011-05-05 14:35:58
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomości news:ipu5et$u99$1news.onet.pl...
kamil/Endurorider.pl wrote:

| Jak tylko dasz mi namiar na lekarza, który Ciebie prowadzi to zaraz
| się do niego zapiszę.

Oj, takie "odpyskówki" to w przedszkolu jeszcze-jeszcze...

A nawet w szkole jeszcze-jeszcze...