Michal Wolff - oswiadczenie

Data: 2009-06-14 16:03:46
Autor: Titus Atomicus
Michal Wolff - oswiadczenie
Witam,
Swierdzajac ponad wszelka watpliwosc, ze rzeczony osobnik jest namolnym, nudnym trollem, na dodatek z jakas mania wielkosci i kilkoma innymi schorzeniami... oswiadczam, ze mam juz dosyc pyskowek przez niego wywolywanych. Czepiac sie tez trzeba umiec.
Dla swietego spokoju - mojego i grupy - wrzucam rzeczonego Michala Wolffa do KFa. Pozdr
TA

Data: 2009-06-14 08:01:48
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 15:03, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

jest namolnym, nudnym trollem

Trolle z definicji nie są samotne i wymagają karmienia przez innych
trolli

Dla swietego spokoju - mojego i grupy - wrzucam
rzeczonego Michala Wolffa do KFa.

A rozważyłeś skuteczność takowego posunięcia? Posty lub urywki postów
rzeczonego preclowicza znajdziesz w formie cytatów w postach
pozostałych dyskutantów. Więc skuteczność takie rozwiązania jest
mizerna i połowiczna.

Automatyczna maszyna sortująca jest niestety najczęściej ślepa, wiec
najrozsądniejsze pozostaje sortowanie za pomocą własnych zmysłów.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 11:33:01
Autor: Michał Wolff
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 16:03, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Witam,
Swierdzajac ponad wszelka watpliwosc, ze rzeczony osobnik jest namolnym,
nudnym trollem,

Ten namolny, nudny roll niestety nie miał dziś czasu uczestniczyć w
tej jakże fascynującej dyskusji - bo w przeciwieństwie do króla dwóch
kółek Titusa cały dzień jeździł na rowerze, przez 60km mordując się
pod bardzo silny wiatr z Wyszkowa :))

Czy w końcu dożyję kiedyś tego dnia że i Ty gdzieś pojedziesz zamiast
ośmieszać się takimi wątkami? Ale niech zgadnę - stare gripy nie
bardzo to i jak można gdzieś pojechać? Nie ma dynama - nie ma jazdy,
bo w czerwcu zmrok bardzo szybko łapie. Wiatrek wieje, deszczyk pada
jak wczoraj - nie ma mowy. Słońce świeci - można się za bardzo spalić.
Jak już będziesz w tej Afryce i powiedzmy spotkasz węża albo szarańczę
- to będziesz miał poważny zgryz czy jechać dalej. No a skorpion?
Pokiwa na Ciebie czułkami - i zaraz się skończy przygoda z Afryką :)

I tak na marginesie - czuję się naprawdę dotknięty używaniem przez
Ciebie przydomka Titus Atomicus nawiązującego do słynnego komksu
Papcia Chmiela. Tytus to był koleś/małpa z jajami w pełnym tego słowa
znaczeniu z masą nieziemskich pomysłów. Z kolei A'tomek - człowiek
który umiał zrobić wszystko, któremu przez usta by nie przeszło
stwierdzenie będące Twoim znakiem firmowym "Ale ja ciągle nie
rozumiem!"  Jakby taki pseudonim wziął sobie np. Zyga czy Marek
Karweta, z którymi często się nie zgadzam, ale których o wrodzoną
pierdołowatość i świadome namolne trollowanie posądzić się w żaden
sposób nie da - to byłoby normalne. Ale jeśli taką ksywkę bierze sobie
grupowa sierotka, uosobienie pierdoły - człowiek będący w każdym calu
dokładnym zaprzeczeniem cech wyróżniających Tytusa i A'tomka, to każdy
kto Tytusa czytał musi zapytać - co u diabła jest grane!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-14 20:42:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michal Wolff - oswiadczenie
Panie Michał Wolff, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Jakby taki pseudonim wziął sobie np. Zyga

"Małą, kłerwa!" ;-))

czy Marek
Karweta

Potraktuję to jako komplement.
60km pod wiatr? Rowerów Ci się zachciało... Samochód se kup! ;-))

Data: 2009-06-14 22:52:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Jakby taki pseudonim wziął sobie np. Zyga

"Małą, kłerwa!" ;-))

Z małej, kłerwa!

zyga

Data: 2009-06-14 20:44:17
Autor: Coaster
Michal Wolff - oswiadczenie
Michał Wolff wrote:
[...]
I tak na marginesie - czuję się naprawdę dotknięty używaniem przez
Ciebie przydomka Titus Atomicus nawiązującego do słynnego komksu
Papcia Chmiela  [...]

O'Rety, ale slyszales o Tytusie Andronikusie (Titus Andronicus)?

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-06-14 12:06:08
Autor: Michał Wolff
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 20:44, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

O'Rety, ale slyszales o Tytusie Andronikusie (Titus Andronicus)?

Tak słyszłem, ale widzę że Ty trochę wolno myślisz. Autor tego
fascynującego wątku właśnie sparodiował imię tej postaci imionami
bohaterów komiksu Papcia Chmiela używając zamiast Andonikusa -
Atomikusa, a A'tomek był jednym z tytułowych bohaterów komiksu
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-14 13:03:57
Autor: Saurus
Michal Wolff - oswiadczenie
Proszę mi tu Papcia Chmiela i jego komiksów w ten burdel nie
wciągać! :-)

Data: 2009-06-14 22:55:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Proszę mi tu Papcia Chmiela i jego komiksów w ten burdel nie
wciągać! :-)

Ja też nie chciałem byś wciągany, ale zasysany lubię być.
:>

zyga

Data: 2009-06-14 16:21:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michal Wolff - oswiadczenie
Panie Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, prezesie pl.rec.rowery z
siedzibą w <news:Titus_Atomicus-E7DCBC.16034614062009news.onet.pl> przy
ul....

TA

I musisz o tym robić oświadczenie na cały świat. Super.
Jeżeli to jest próba podzielenia Precla na "frakcję TA" i "frakcję MW" to
ja wybieram Michała, mimo różnego podejścia do wszystkiego. ;-)
IMO jest to ośmieszenie się do końca. Trzeba było sprawę załatwić po męsku,
napisać pod którąś z dyskusji "spierdalaj!" i wrzucić do KFa.
Dziękuję.
EOT z mojej strony.

Data: 2009-06-14 16:45:27
Autor: Titus Atomicus
Michal Wolff - oswiadczenie
In article <15sesri8fg4c6.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

I musisz o tym robić oświadczenie na cały świat. Super.
Jeżeli to jest próba podzielenia Precla na "frakcję TA" i "frakcję MW" to
ja wybieram Michała, mimo różnego podejścia do wszystkiego. ;-)

O, coz za brak konsekwencji...

IMO jest to ośmieszenie się do końca. Trzeba było sprawę załatwić po męsku,
napisać pod którąś z dyskusji "spierdalaj!" i wrzucić do KFa.

A pod ktora z 'dyskusji'? Bo od pewnego czasu kol Wolff czepial sie wszystkich po kolei moich watkow, wyraznie zanizajac poziom precla. Jak napisalem - czepiac sie tez trzeba umiec, a on nawet tego nie potrafi.

Mniej czy bardziej czytelne sugestie, wlaczajac straszenie Wujkiem Staszkiem do kol. Wolffa nie trafiaja.
W tej sytuacji to jedno oswiadczenie, w ktorym stwierdzam, ze wrzucam go do KFa jest czytelniejsze, niz tlumaczenie sie w kazdym z otwartych watkow.

TA

Data: 2009-06-14 08:06:27
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 15:45, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

niz tlumaczenie sie w kazdym z otwartych watkow.

Mógłbyś rozwinąć, o co chodzi z tym "tłumaczeniem się"?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 17:42:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Panie Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, pacjencie szpitala psychiatrycznego z
[...]

A ja żadnego!

IMO jest to ośmieszenie się do końca. Trzeba było sprawę załatwić po męsku,
napisać pod którąś z dyskusji "spierdalaj!" i wrzucić do KFa.

Dokładnie!
Ktoś zrobi FW na pare grup?
;-)

A oni obydwaj wrzucą wszystkich do KF, bo obaj są siebie warci.

zyga

Data: 2009-06-14 16:32:49
Autor: josh
Michal Wolff - oswiadczenie
Witam,
Swierdzajac ponad wszelka watpliwosc

Pomysliles protokol NNTP z kozetką u psychoterapeuty

--
j.

Data: 2009-06-14 17:42:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Swierdzajac ponad wszelka watpliwosc

Pomysliles protokol NNTP z kozetką u psychoterapeuty

Dokładnie, bo Titus coś tam to głupek miejski i wielu rzeczy nie rozróżnia.

zyga

Data: 2009-06-14 17:45:29
Autor: Enagem
Michal Wolff - oswiadczenie

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości
Witam,
Swierdzajac ponad wszelka wątpliwość, ze rzeczony osobnik jest namolnym,
nudnym trollem, na dodatek z jakaś mania wielkości i kilkoma innymi
schorzeniami... oświadczam, ze mam już dosyć pyskówek przez niego
wywoływanych.
Czepiać się tez trzeba umieć.
Dla świętego spokoju - mojego i grupy - wrzucam rzeczonego Michała
Wolffa do KFa.
Pozdr
TA

Witam
No fajnie,urzekła mnie Twoja historia.......Tak myślę,jak zrozumieć to co nie tylko tutaj wypisujesz,a może jesteś bardzo młodym człowiekiem?
Ale tym razem to zbłaźniłeś się całkiem.
Z was dwóch już wolę Michała,który naprawdę wiele razy pisze ciekawie i do rzeczy.
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-06-14 17:53:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

No fajnie,urzekła mnie Twoja historia.......Tak myślę,jak zrozumieć to co nie tylko tutaj wypisujesz,a może jesteś bardzo młodym człowiekiem?

40 na karku.

zyga

Data: 2009-06-14 18:15:00
Autor: Titus Atomicus
Michal Wolff - oswiadczenie
He, he, witam,
Widze ze odzywaja sie po kolei wszyscy moi antyfani. I to z sasiednich grup.
Pozdrav
TA

Data: 2009-06-14 10:49:08
Autor: sufa
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 18:15, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
He, he, witam,
Widze ze odzywaja sie po kolei wszyscy moi antyfani. I to z sasiednich

Jeśli zakładasz, że masz antyfanów, to zapewne jesteś święcie
przekonany, że masz fanów. Gratuluję takiego sampoczucia.
A propos bycia świecie przekonanym... pies mojego sąsiada jest święcie
przekonany, że ma na imię 'spierdalaj'.
I proszę wybaczyć, że użyłem słowa 'sąsiad'.

Jacek

Data: 2009-06-14 18:08:39
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Michal Wolff - oswiadczenie
[ciach oświadczenie]

Do gazety jeszcze daj ogłoszenie. A najlepiej do telewizji po wiadomościach TVP przed pogodą.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-14 18:16:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Do gazety jeszcze daj ogłoszenie. A najlepiej do telewizji po wiadomościach TVP przed pogodą.

Nie stać go.

zyga

Data: 2009-06-14 18:21:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michal Wolff - oswiadczenie
Panie "Mikołaj \"Miki\" Menke", prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:7tjfg6-nmr.ln1menek.one.pl> przy ul....

[ciach oświadczenie]

Do gazety jeszcze daj ogłoszenie. A najlepiej do telewizji po wiadomościach TVP przed pogodą.

Jeszcze do TVN-u! Do TVN-u! I do Wyborczej, na Alert!
;-))

Data: 2009-06-14 18:27:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Michal Wolff - oswiadczenie

Do gazety jeszcze daj ogłoszenie. A najlepiej do telewizji po wiadomościach TVP przed pogodą.

Jeszcze do TVN-u! Do TVN-u! I do Wyborczej, na Alert!
;-))

Digg wykop.

zyga

Data: 2009-06-14 19:49:47
Autor: Dżejm
Michal Wolff - oswiadczenie
No i dobrze zrobiłeś. Niektórzy tu tylko piszą żeby się popisać elokwencją. Nie wiem czemu inni się Ciebie czepiają. Ja tam od dawien dawna mam z kilkanaście osób w KF. Wspomnianego Pana również.

pozdro

Data: 2009-06-14 10:59:39
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 18:49, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
No i dobrze zrobiłeś. Niektórzy tu tylko piszą żeby się popisać elokwencją.
Nie wiem czemu inni się Ciebie czepiają. Ja tam od dawien dawna mam z
kilkanaście osób w KF. Wspomnianego Pana również.

Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

P.S. Co to jest ten magiczny KF?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 11:15:43
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 19:03, "Zygmunt M. Zarzecki"

> P.S. Co to jest ten magiczny KF?

killfile

Że co? O co kaman?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 20:30:28
Autor: Dżejm
Michal Wolff - oswiadczenie
Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

To kogo nie chcę czytać to sprawa osobista, niepotrzebnie się odzywałem ;).
A przy okazji moim zdanie korzystanie z KF'a powinno być obowiązkowe ;). Zamiast czytać nielubiane osoby i skakać sobie do gardeł byłby spokój i profesjonalna lista. A tak mamy co mamy.

P.S. Co to jest ten magiczny KF?

KF to skrót od kill file. Szczegóły tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Killfile
To chyba historyczna nazwa pliku z regułami, wprowadzona w 1984 w czytniku RN (http://en.wikipedia.org/wiki/Rn_(newsreader).

pozdro

Data: 2009-06-14 11:43:44
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 19:30, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
> Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

To kogo nie chcę czytać to sprawa osobista, niepotrzebnie się odzywałem ;)

Wydało się i nie jest już osobista - wiec się pochwal, co Ci
szkodzi :)

A przy okazji moim zdanie korzystanie z KF'a powinno być obowiązkowe ;)

W zeznaniu podatkowym umieszcić takową listę i kazdą osobę z listy
odpisać od podatku ;)

KF to skrót od kill file. Szczegóły tu:http://pl.wikipedia.org/wiki/Killfile
To chyba historyczna nazwa pliku z regułami, wprowadzona w 1984 w czytniku
RN (http://en.wikipedia.org/wiki/Rn_(newsreader).

Znaczy mordplik :)

Pozdr-
-Rwerex

Data: 2009-06-15 02:36:52
Autor: Inquirer
Michal Wolff - oswiadczenie
Dla swietego spokoju - mojego i grupy - wrzucam rzeczonego Michala
Wolffa do KFa.
Pozdr
TA
dodawanie kogokolwiek do KF jest Twoja prywatna sprawa, ktora nikogo
na grupie
nie interesuje.

Data: 2009-06-15 13:56:55
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Michal Wolff - oswiadczenie
w odpowiedzi Inquirer na post news:b382a081-bd91-486b-abe3-
1b85d6c4dcf6@y34g2000prb.googlegroups.com z Pn 15 cze 2009 11:36:52 pisze co nastepuje:

Dla swietego spokoju - mojego i grupy - wrzucam rzeczonego Michala
Wolffa do KFa.

jedna z zasad usnetu mowi o braku pozywienia dla wszelkiej masci trolli
http://www.rower.orbit.pl/index.php?url=wyprawy&act=trole&act2=galeria

a ten watek jest wlasnie pozywka dla takiech zjawisk :(

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-06-15 05:49:27
Autor: nb
Michal Wolff - oswiadczenie
at Sun 14 of Jun 2009 16:03, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
wrote:

[...]

Na pewno chciałeś to napisać?. OK... IMHO sam się powinieneś leczyć.
Byłeś w moim KF na grupie foto, od teraz będziesz w całym usenecie.

--
nb

Data: 2009-06-15 09:01:35
Autor: Jan Srzednicki
Michal Wolff - oswiadczenie
wrote:

[...]

Na foto też jest taki żałosny? ;)

Data: 2009-06-15 20:17:22
Autor: Krees
Michal Wolff - oswiadczenie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
bzdety, bzdety, bzdety...

Szczęściem nie masz takich uprawnień, jak najważniejszy Bliźniak w RP, bo
zapewne doczekalibyśmy się orędzia do narodu w tej sprawie... :/

Takie wynurzenia wrzucaj na przyszłość tutaj:

http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/topics

Tam być może znajdziesz zrozumienie i silną grupę wsparcia ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-15 21:44:10
Autor: Janusz Pabłocki
Michal Wolff - oswiadczenie
> [...]
Swierdzajac ponad wszelka watpliwosc, ze rzeczony osobnik jest namolnym, nudnym trollem, na dodatek z jakas mania wielkosci i kilkoma innymi schorzeniami... oswiadczam, ze mam juz dosyc pyskowek przez niego wywolywanych.

NTG

--
Janusz

Data: 2009-06-18 00:06:44
Autor: Piotr Potulski
Michal Wolff - oswiadczenie
[...]

Niezłe - obraziłeś się jak prezydent...

Data: 2009-06-18 07:34:34
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Michal Wolff - oswiadczenie
w odpowiedzi Piotr Potulski na post news:770a9248-d57c-47bb-b329-
e1d7fa94a034@f10g2000vbf.googlegroups.com z Cz 18 cze 2009 09:06:44 pisze co nastepuje:

Niezłe - obraziłeś się jak prezydent...

NIE KARMIC TROLLA

Data: 2009-06-18 10:06:53

[...]