Michal Wolff - oswiadczenie

Data: 2009-06-14 19:49:47
Autor: Dżejm
Michal Wolff - oswiadczenie
No i dobrze zrobiłeś. Niektórzy tu tylko piszą żeby się popisać elokwencją. Nie wiem czemu inni się Ciebie czepiają. Ja tam od dawien dawna mam z kilkanaście osób w KF. Wspomnianego Pana również.

pozdro

Data: 2009-06-14 10:59:39
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 18:49, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
No i dobrze zrobiłeś. Niektórzy tu tylko piszą żeby się popisać elokwencją.
Nie wiem czemu inni się Ciebie czepiają. Ja tam od dawien dawna mam z
kilkanaście osób w KF. Wspomnianego Pana również.

Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

P.S. Co to jest ten magiczny KF?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 11:15:43
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 19:03, "Zygmunt M. Zarzecki"

> P.S. Co to jest ten magiczny KF?

killfile

Że co? O co kaman?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-14 20:30:28
Autor: Dżejm
Michal Wolff - oswiadczenie
Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

To kogo nie chcę czytać to sprawa osobista, niepotrzebnie się odzywałem ;).
A przy okazji moim zdanie korzystanie z KF'a powinno być obowiązkowe ;). Zamiast czytać nielubiane osoby i skakać sobie do gardeł byłby spokój i profesjonalna lista. A tak mamy co mamy.

P.S. Co to jest ten magiczny KF?

KF to skrót od kill file. Szczegóły tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Killfile
To chyba historyczna nazwa pliku z regułami, wprowadzona w 1984 w czytniku RN (http://en.wikipedia.org/wiki/Rn_(newsreader).

pozdro

Data: 2009-06-14 11:43:44
Autor: Rowerex
Michal Wolff - oswiadczenie
On 14 Cze, 19:30, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
> Prosimy o listĘ owych kilkunastu :)

To kogo nie chcę czytać to sprawa osobista, niepotrzebnie się odzywałem ;)

Wydało się i nie jest już osobista - wiec się pochwal, co Ci
szkodzi :)

A przy okazji moim zdanie korzystanie z KF'a powinno być obowiązkowe ;)

W zeznaniu podatkowym umieszcić takową listę i kazdą osobę z listy
odpisać od podatku ;)

KF to skrót od kill file. Szczegóły tu:http://pl.wikipedia.org/wiki/Killfile
To chyba historyczna nazwa pliku z regułami, wprowadzona w 1984 w czytniku
RN (http://en.wikipedia.org/wiki/Rn_(newsreader).

Znaczy mordplik :)

Pozdr-
-Rwerex