Michał Wolff: portret Mistrza

Data: 2010-08-07 21:06:02
Autor: biodarek
Michał Wolff: portret Mistrza
Alfer pisze:
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą."

Zgadza się. Byłem dziś na pogrzebie kolegi z klasy :(
Biorą już z mojego rocznika ;(

Z wyrazami szacunku, podziwu i uwielbienia dla Szanowanego Mistrza:
http://www.alfer.pl/Wolff.jpg

Wybacz, że nie kliknąłem, choć zawsze to robię kiedy serwujesz nową galerię (a ostatnio nawet zachęcając znajomych do Gór Izerskich posługiwałem się Twoimi galeriami - "Kto nie ma zdjęcia z dziurą w ziemi, ten fujara"), ale doświadczenie odnośnie ciągu znaków "Wolff" pokonało ciekawość.

(uwaga, 4 MB)

Uwaga dla modemowców :)

Nisko się kłaniam!

Jeszcze niżej odkłaniam!

A.

--
biodarek

Data: 2010-08-07 12:28:38
Autor: Michał Wolff
On 7 Sie, 21:06, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

ale doświadczenie odnośnie ciągu znaków "Wolff"
pokonało ciekawość.

Na przyszłość byłbym wdzięczny za nie wycieranie sobie gęby moim
nazwiskiem. Z Alferem wiele razy się spierałem i dyskutowałem, więc
żart zrozumiały. Ale ktoś taki jak "biodarek" to dla mnie totalna
"tabula rasa". Chcesz się czepiać - podpisz się imieniem i nazwiskiem,
a nie poszczekujesz zza swojego pseudonimu jak kundelek zza płota.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-07 16:08:16
Autor: Michał Wolff
Michał Wolff: portret Mistrza
Postanowiłem się zabawić i ja, próbując sił z X muzą
Zapraszam na krótki filmik w którym główne role grają Alfer, Marek
Karweta i moja skromna osoba

http://sendables.jibjab.com/view/PFnSTBXgETBI3jMi

Czyje dzieło lepsze zostawiam do oceny publiczności
:)))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-08 01:46:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michał Wolff: portret Mistrza
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Czyje dzieło lepsze zostawiam do oceny publiczności

IMO spieprzyłeś sprawę. Trzeba było wywlec dwa zdjęcia z moich
zeszłorocznych wyjazdów (może być o to ciężko, bo nie wożę aparatu), dwa z
wyjazdów Alfera i złożyć do kupy. To by się nazywało "kpina". A tak wyszło
szczeniactwo.
BTW, niezły tam mam tors, dzięki! :-P

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-08 02:25:02
Autor: Michał Wolff
Michał Wolff: portret Mistrza
On 8 Sie, 01:46, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Teksty o szczeniactwie w wykonaniu kolesia, który namiętnie pisze na
pręgierzu są "z letka" zabawne. Żeby wiedzieć kto zachowuje się jak
szczeniak wystarczy poczytać Twój blog na bikestats i całą serię
totalnie dziecinnych tytułów wpisów. Ale jak widzę filmik wywołał na
Tobie pewne wrażenie, włącznie ze straszeniem mnie prawem autorskim.
Jak Ci napisałem w odpowiedzi na maila - poczucie humoru oceniamy po
tym jak kto odbiera żarty na swój temat; mi to, że Alfer bez mojej
zgody wykorzystuje moje zdjęcia do takiego celu - nie przeszkadza.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-08 12:52:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Mhm. Bo tak jak każdy rowerzysta to wariat i samobójca, tak każdy kto pisze
na Pręgierz to troll. Tak, tak, Michał. Znajdź sobie może jakieś życie.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-08 04:26:58
Autor: Michał Wolff
Michał Wolff: portret Mistrza
On 8 Sie, 12:52, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Mhm. Bo tak jak każdy rowerzysta to wariat i samobójca, tak każdy kto pisze
na Pręgierz to troll.

Tak - każdy kto pisze na pręgierz to troll, bo taka jest natura tej
grupy, tamte dyskusje są wiecznym pluciem, do niczego nie prowadzą,
służą wylewaniu frustracji. Nie chodzi tu zresztą tylko o sam fakt
pisania - ale o to CO tam piszesz. Czytałem kiedyś tam kilka Twoich
wypowiedzi - były po prostu ŻAŁOSNE, bardzo często sprowadzały się po
prostu do samych obelg.

Tak, tak, Michał. Znajdź sobie może jakieś życie.

Człowiek doświadczony życiem wziął się za dawanie rad :))))
Nie rozśmieszaj mnie, z Twoich tekstów jasno wynika że jesteś ciągle
dzieckiem, studentem na utrzymaniu rodziców, dorosłym (w sensie
wieku)  facetem, który nawet nie umie zarobić na własne wakacje. Ty
chcesz mi dawać rady życiowe? Daj je sobie, weź się do roboty, to nie
będziesz musiał płakać że masz 54 grosze, bo Ci rodzice kasę odcieli.
Umiejętność samodzielnego utrzymania się - to jeden z podstawowych
wyznaczników dorosłości, a Tobie do tego daleko - zamiast pracować,
wolisz narzekać, że nie masz kasy.

Ja pomysł na swoje życie mam i nie narzekam, podróże na rowerze - to
moja w pełni świadoma decyzja; tak samo dobra jak posiadanie rodziny,
budowanie domu, kariera zawodowa itd. Tylko, że takich osób jest
bardzo mało - i to powoduje, że ich pasje nie są rozumiane przez tych,
u których proza życia bierze górę.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-08 13:44:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Michał Wolff: portret Mistrza
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Tak

Przez wzgląd na naruszenie tzw. tajemnicy korespondencji oświadczam, że nie
zamierzam z Tobą dyskutować publicznie o czymkolwiek.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-08 05:07:10
Autor: Michał Wolff
Michał Wolff: portret Mistrza
On 8 Sie, 13:44, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Przez wzgląd na naruszenie tzw. tajemnicy korespondencji oświadczam, że nie
zamierzam z Tobą dyskutować publicznie o czymkolwiek.

Uff!
Nareszcie...

I nie wciskaj łzawych historii, że to o naruszenie tajemnicy Ci chodzi
(jednym słowem napisanie o Twoich komicznych pogróżkach o prawie
autorskim - bo ośmieliłem się wkleić Twoją fotkę do komicznego
filmiku) - bo na post w którym to napisałem jakoś odpowiedziałeś i Ci
to nie przeszkodziło.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-08 12:02:13
Autor: wojek
Michał Wolff: portret Mistrza
Znając życie to ten link będzie kiedyś wyskakiwał na pierwszym miejscu w google jak się wpisze wasze nazwiska. I będzie oglądany przez potencjalnych pracodawców przed rozmową o pracę ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-08-08 09:24:14
Autor: Alfer
biodarek napisał:
ostatnio nawet zachęcając znajomych do Gór Izerskich posługiwałem się Twoimi galeriami - "Kto nie ma zdjęcia z dziurą w ziemi, ten fujara"

O przepraszam, tam było "Kto nie ma zdjęcia z Wielką Dziurą, ten trąba."
http://www.alfer.pl/Szklarska2007/imagepages/image24.html

To nie jest jakaś tam dziura, to jest Wielka Dziura :-)

Pzdr
A.

Michał Wolff: portret Mistrza