Michał Wolff: portret Mistrza

Data: 2010-08-08 17:45:06
Autor: Iguan007
Michał Wolff: portret Mistrza

"Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> wrote in message news:i3k7ii$lqe$1newsread1.aster.pl...
"¦pieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodz±."

Spokojnie, jeszcze nie odszedł, ale już teraz zawczasu należy Go wielbić i doceniać. Oto powstał portret uwielbianego na tym forum naszego Mistrza, Szanowanego Michała Wolffa. Teraz wystarczy ¶ci±gn±ć ten jeden plik i czerpać, czerpać, rozkoszować się i smakować...

Z punktu widzenia oserwatora. Nie badzo rozumiem o co tutaj chodzi. Moglys rozwinac swoje zale, prosze? Wydajesz sie atakowac kolarza ktoryz robi wiecej km niz 99.9% uzytkownikow tego forum. Dlaczego to robisz?
Macie jakies osobiste porachunki? Wiec dlaczego wywlekasz to tutaj? Zadroscisz kondycji? Wiec dlaczego bawisz sie w jakies gierki zamiast trenowac?

Pozdrawiam,
Iguan,

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-08-08 12:56:44
Autor: szufla
Michał Wolff: portret Mistrza

Z punktu widzenia oserwatora. Nie badzo rozumiem o co tutaj chodzi.

Odnosze podobne wrazenie. Kolega Alfer pojechal chyba troche za daleko.

sz.

Data: 2010-08-08 13:32:48
Autor: Tomek Banach
Michaďż˝ Wolff: portret Mistrza
W dniu 2010-08-08 09:45, Iguan007 pisze:
Wydajesz sie atakowac kolarza ktoryz robi wiecej km niz 99.9% uzytkownikow tego forum.

hmm a co do tego ma ilość wykręconych kilometrów ?

--
Tomek

Data: 2010-08-08 13:50:35
Autor: xcmaniac
Michaďż˝ Wolff: portret Mistrza
W dniu 2010-08-08 09:45, Iguan007 pisze:
"Alfer"<alferbezspamu@mp.pl>  wrote in message
"�pieszmy si� kocha� ludzi, tak szybko odchodz�."

Spokojnie, jeszcze nie odszed�, ale ju� teraz zawczasu nale�y Go wielbi� i
doceniaďż˝. Oto powstaďż˝ portret uwielbianego na tym forum naszego Mistrza,
Szanowanego Micha�a Wolffa. Teraz wystarczy �ci�gn�� ten jeden plik i
czerpaďż˝, czerpaďż˝, rozkoszowaďż˝ siďż˝ i smakowaďż˝...

Z punktu widzenia oserwatora. Nie badzo rozumiem o co tutaj chodzi.

Ja też nie rozumiem i nie bardzo mnie to interesuje. W internecie widziałem takie idiotyzmy, że już nic mnie nie dziwi.
Michała Wolffa nie znam osobiście, jedynie wirtualnie i osobiście nic do niego nie mam. Lubię czytać jego relacje z wypraw i oglądać zdjęcia (i nie potrzebuje do tego jakiegoś idiotycznego zlepionego portretu). Co więcej: podziwiam go że od dawna zlewa docinki i głupawe prztyczki (wynikające nie wiadomo skąd) pod jego adresem, ze strony kilku osób na tej grupie (do której to grupy zdaje się dołączył Alfer - do którego tez nic nie mam, żeby nie było).

Data: 2010-08-08 18:18:25
Autor: Titus Atomicus
Michał Wolff: portret Mistrza
In article <i3ln9u$p27$1@news.onet.pl>,
 "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Z punktu widzenia oserwatora. Nie badzo rozumiem o co tutaj chodzi. Moglys rozwinac swoje zale, prosze?
Ale o co sie tobie rozchodzi?

Wydajesz sie atakowac kolarza ktoryz robi wiecej km niz 99.9% uzytkownikow tego forum. Dlaczego to robisz?
Macie jakies osobiste porachunki? Wiec dlaczego wywlekasz to tutaj? Zadroscisz kondycji?

Ale kolega Alfer nie atakuje tylko, wyrazil szacun.
:-(

Wiec dlaczego bawisz sie w jakies gierki zamiast trenowac?

Jakie znowu gierki i czy kazdy musi trenowac?
Dlaczego nie trenujesz, tylko wpieprzasz sie tu na precla i bawisz sie w jakis gierki?

TA

Data: 2010-08-08 20:29:15
Autor: kml
Michał Wolff: portret Mistrza

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3ln9u$p27$1news.onet.pl...

[...]

Archiwum grupy zawiera odpowiedĽ na pytanie o co tutaj chodzi. Posty pana W. zawieraj± wszystko co potrzebne żeby zrozumiec sens fotografii Alfera.

kml

Michał Wolff: portret Mistrza