Michalki P.Road 2, taniej gdzies?

Data: 2010-06-27 23:55:32
Autor: Don Pedro
Michalki P.Road 2, taniej gdzies?
sowa pisze:
witam,
sie powoli za kapciami rozgladam...
sadze, ze skoncze na michelin  pilot road 2...

W kwestii tychże - warte tej ceny. Mam tył Pilot road 2ct i są świetne. Na mokrym i suchym trzymają bardzo dobrze. Wyraźnie czuć, gdy chcą ujechać. Kupiłem je 5 kkm temu i nadal nie ma śladu (!) zużycia. A żywota łatwego tył nie ma - litr V2, a sam Piotr wiesz, jak łagodnie jeżdżę.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-28 11:14:07
Autor: sowa
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:i08hci$6nh$1news.onet.pl...
żywota łatwego tył nie ma - litr V2, a sam Piotr wiesz, jak łagodnie
jeżdżę.

no wiem wiem:))

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-06-28 11:22:09
Autor: sowa
Michalki P.Road 2, taniej gdzies?
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:i08hci$6nh$1news.onet.pl...

 tył Pilot road 2ct i są świetne.

jesli pilot road 2  - do znaczy ze jest "ct"?

Data: 2010-06-28 11:39:35
Autor: Seba
Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:22:09 +0200, sowa napisał(a):

jesli pilot road 2  - do znaczy ze jest "ct"?

Zobacz tutaj :
http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=pilotroad2

Jak ja w zeszły mroku kupowałem te opony to PR 2 nie było innych aniżeli
2CT - chociaż sprzedawcy netowi pisali różne głupie rzeczy na swoich
stronach.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

[...]