Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to już kurwy za milion złoty [japanizer>DasFakt>Michalkiewicz]

Data: 2018-10-07 11:23:39
Autor: A. Filip
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to już kurwy za milion złoty [japanizer>DasFakt>Michalkiewicz]
japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/obrzydliwy-komentarz-stanislawa-michalkiewicza-o-dziecku-gwalconym-przez-ksiedza/6rb7jrg

  - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie
  może nie zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k...rwy nie
  są tak wynagradzane na całym świecie. Nie wiem jak nasz biedny kraj
  to wytrzyma - ,,martwi się" publicysta.

No, pisiorki, w ten sposób to nie odciągniecie luda od kin, i nie
przyciągniecie do kościołów.

A Michałkiewicz to dla ilu procent społeczeństwa "prawda objawiona"?

Michalkiewicz to nie żołnierz maszerujący w nogę szeregu ale harcownik
działający samodzielnie daleko z przodu :-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-07 02:35:20
Autor: japanizer
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy
On Sunday, October 7, 2018 at 11:25:11 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
> przyciągniecie do kościołów.

A Michałkiewicz to dla ilu procent społeczeństwa "prawda objawiona"?

Oj, dla większości pisiorków/Wolaków tu na grupie - prawda objawiona, koronny argument za polityką PiS, "bo Michalkiewicz tak pisał".

Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to już kurwy za milion złoty [japanizer>DasFakt>Michalkiewicz]