Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy

Data: 2018-10-07 01:14:04
Autor: japanizer
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/obrzydliwy-komentarz-stanislawa-michalkiewicza-o-dziecku-gwalconym-przez-ksiedza/6rb7jrg

  - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie   zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k...rwy nie są tak wynagradzane   na całym świecie. Nie wiem jak nasz biedny kraj to wytrzyma - ,,martwi się"   publicysta.

No, pisiorki, w ten sposób to nie odciągniecie luda od kin, i nie przyciągniecie do kościołów.

Data: 2018-10-07 02:53:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 października 2018 10:14:05 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Nie od dziś wiadomo, że to wina dzieci: "Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga" (C) abp. Michalik.
Michalkiewicz wyraźnie podążą za nauką arcybiskupa..

--
Bruno

Data: 2018-10-07 11:18:49
Autor: pulsar
W dniu 07.10.2018 o 10:14, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Obrzydliwy tekst... najwyraźniej widać, że autor
nie ma już rozumu. Ale zastanawiam się dlaczego
oni to robią, co robią ostatnio... tacy jak ten
Michalkiewicz, czy nasi politycy... Kaczyński, Duda,
Szydło, Macierewicz, Morawiecki? Może jednak Opatrzność
chce ich ukarać za wcześniejsze wybryki i teraz najpierw
im rozumy odbiera?

pulsar

-- -
"Nie znam większego grzechu niż uciskanie słabszych w imieniu Boga."
/Mahatma Gandhi/

Data: 2018-10-07 17:01:51
Autor: jsen
W dniu niedziela, 7 października 2018 11:18:51 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

pulsar

-- -
"Nie znam większego grzechu niż uciskanie słabszych w imieniu Boga."

to dobrze sie nad tym zastanowmy; bo ja znam rownie dobrze tych,
ktorzy bez imienia Boga jeszcze gorzej w Niego wierzacych torturowali.

Data: 2018-10-08 09:37:13
Autor: pulsar
W dniu 08.10.2018 o 02:01, jsen@op.pl pisze:

[...]

Noo, ja też znam... sorry, ale to raczej komentarz do
sygnaturki a nie tekstu...

-- -
pulsar

Data: 2018-10-12 21:59:56
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 09:37:53 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:

> ktorzy bez imienia Boga jeszcze gorzej w Niego wierzacych torturowali.
> Noo, ja też znam... sorry, ale to raczej komentarz do
> [...]

ofc do sygnaturki, ale do tekstu też pasuje jak ulał,
msz.

jacek

Data: 2018-10-07 11:23:39
Autor: A. Filip
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to już kurwy za milion złoty [japanizer>DasFakt>Michalkiewicz]
[...]

A Michałkiewicz to dla ilu procent społeczeństwa "prawda objawiona"?

Michalkiewicz to nie żołnierz maszerujący w nogę szeregu ale harcownik
działający samodzielnie daleko z przodu :-)

--
A. Filip

Data: 2018-10-07 02:35:20
Autor: japanizer
On Sunday, October 7, 2018 at 11:25:11 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
> przyciągniecie do kościołów.

A Michałkiewicz to dla ilu procent społeczeństwa "prawda objawiona"?

Oj, dla większości pisiorków/Wolaków tu na grupie - prawda objawiona, koronny argument za polityką PiS, "bo Michalkiewicz tak pisał".

Data: 2018-10-07 11:50:11
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zwykłe blachary jakich wiele...

https://zapytaj.onet.pl/Category/001,003/2,1458767,ktos_powie_ze_jestes_blachara_co_to_znaczy.html

boukun

Data: 2018-10-07 12:10:27
Autor: pulsar
W dniu 07.10.2018 o 11:50, boukun pisze:
[...]

Z twoim rozumem boukun też dzieje się coś dziwnego...
zrównujesz dziecko wielokroć gwałcone przez księdza
z blacharami? Ocknij się...

pulsar

-- -

Data: 2018-10-07 03:54:43
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik pulsar napisał:

Z twoim rozumem boukun też dzieje się coś dziwnego...
zrównujesz dziecko wielokroć gwałcone przez księdza
z blacharami? Ocknij się...

Lubię se czasem pogrzebać samodzielnie w netach żeby porównać obie wersje,
im bardziej grzebię tym więcej widzę jak media odlatują:)

Ale GWna tym razem chlastać nie trza, w końcu w jakimś stopniu nacisk wywarli.

Data: 2018-10-07 02:58:14
Autor: japanizer
On Sunday, October 7, 2018 at 11:53:59 AM UTC+2, boukun wrote:
[...]

Czyli jak ksiądz zgwałcił twoją córkę, to stała się "blacharą". Ciekawe, taki "wolsko-pisiorski" tok rozumowania.

Data: 2018-10-07 03:52:17
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu niedziela, 7 października 2018 11:53:59 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Blachara z pewnością nie. Pogrzebałem w necie i jakieś konkrety są.
Kobieta miała patologię w domu i trafiła na innego patola:( który zaoferował pomoc, wyjechali razem z wiochy do Szczecina, problem w tym że mieszkała w prywatnym domu, chodziła do szkoły do jakich księdzów czy zakonników,
musisz sam se pogrzebać bo temat liznąłem z grubsza.

Tu macie boukunku 12 latke:
https://mistrzowie.org/uimages/services/mistrzowie/i18n/pl_PL/201601/1452343192_by_j_psikuta.jpg?1452856195

A tu 14 latke

https://www.eska.pl/news/esmeralda-godlewska-jako-14-latka-kolejna-siostra-pokazala-prawdziwa-twarz-aa-pzr2-rpyv-8GfR.html

Tak czy siak dupczenie małolatów jest zakazane:)

Data: 2018-10-07 17:01:13
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To w życiu nie jest 12 latka... Jak się same na ch.. wbijają...?

boukun

Data: 2018-10-07 18:33:18
Autor: u2
W dniu 07.10.2018 o 17:01, zbuku pisze:
To w życiu nie jest 12 latka... Jak się same na ch.. wbijają...?

najwyraźniej wiesz zbuku po sobie:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-07 19:58:10
Autor: andal

napisał:
[...]

https://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe

Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy