Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy

Data: 2018-10-07 11:18:49
Autor: pulsar
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy
W dniu 07.10.2018 o 10:14, japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/obrzydliwy-komentarz-stanislawa-michalkiewicza-o-dziecku-gwalconym-przez-ksiedza/6rb7jrg

   - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie
   zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k...rwy nie są tak wynagradzane
   na całym świecie. Nie wiem jak nasz biedny kraj to wytrzyma - ,,martwi się"
   publicysta.

No, pisiorki, w ten sposób to nie odciągniecie luda od kin, i nie przyciągniecie do kościołów.

Obrzydliwy tekst... najwyraźniej widać, że autor
nie ma już rozumu. Ale zastanawiam się dlaczego
oni to robią, co robią ostatnio... tacy jak ten
Michalkiewicz, czy nasi politycy... Kaczyński, Duda,
Szydło, Macierewicz, Morawiecki? Może jednak Opatrzność
chce ich ukarać za wcześniejsze wybryki i teraz najpierw
im rozumy odbiera?

pulsar

-- -
"Nie znam większego grzechu niż uciskanie słabszych w imieniu Boga."
/Mahatma Gandhi/

Data: 2018-10-07 17:01:51
Autor: jsen
W dniu niedziela, 7 października 2018 11:18:51 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
> [...]

pulsar

-- -
"Nie znam większego grzechu niż uciskanie słabszych w imieniu Boga."

to dobrze sie nad tym zastanowmy; bo ja znam rownie dobrze tych,
ktorzy bez imienia Boga jeszcze gorzej w Niego wierzacych torturowali.

Data: 2018-10-08 09:37:13
Autor: pulsar
W dniu 08.10.2018 o 02:01, jsen@op.pl pisze:

[...]

Noo, ja też znam... sorry, ale to raczej komentarz do
sygnaturki a nie tekstu...

-- -
pulsar

Data: 2018-10-12 21:59:56
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 09:37:53 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:

> ktorzy bez imienia Boga jeszcze gorzej w Niego wierzacych torturowali.
> Noo, ja też znam... sorry, ale to raczej komentarz do
> [...]

ofc do sygnaturki, ale do tekstu też pasuje jak ulał,
msz.

jacek

Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy