Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy

Data: 2018-10-07 11:53:54
Autor: boukun
Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/obrzydliwy-komentarz-stanislawa-michalkiewicza-o-dziecku-gwalconym-przez-ksiedza/6rb7jrg

  - Miliona złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie może nie
  zarobić, a tutaj za jednego sztosa. No to żadne k...rwy nie są tak
wynagradzane
  na całym świecie. Nie wiem jak nasz biedny kraj to wytrzyma - ,,martwi się"
  publicysta.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zwykłe blachary jakich wiele...

https://zapytaj.onet.pl/Category/001,003/2,1458767,ktos_powie_ze_jestes_blachara_co_to_znaczy.html

boukun

Data: 2018-10-07 02:58:14
Autor: japanizer
On Sunday, October 7, 2018 at 11:53:59 AM UTC+2, boukun wrote:
[...]

Czyli jak ksiądz zgwałcił twoją córkę, to stała się "blacharą". Ciekawe, taki "wolsko-pisiorski" tok rozumowania.

Data: 2018-10-07 03:52:17
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu niedziela, 7 października 2018 11:53:59 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Blachara z pewnością nie. Pogrzebałem w necie i jakieś konkrety są.
Kobieta miała patologię w domu i trafiła na innego patola:( który zaoferował pomoc, wyjechali razem z wiochy do Szczecina, problem w tym że mieszkała w prywatnym domu, chodziła do szkoły do jakich księdzów czy zakonników,
musisz sam se pogrzebać bo temat liznąłem z grubsza.

Tu macie boukunku 12 latke:
https://mistrzowie.org/uimages/services/mistrzowie/i18n/pl_PL/201601/1452343192_by_j_psikuta.jpg?1452856195

A tu 14 latke

https://www.eska.pl/news/esmeralda-godlewska-jako-14-latka-kolejna-siostra-pokazala-prawdziwa-twarz-aa-pzr2-rpyv-8GfR.html

Tak czy siak dupczenie małolatów jest zakazane:)

Data: 2018-10-07 17:01:13
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To w życiu nie jest 12 latka... Jak się same na ch.. wbijają...?

boukun

Data: 2018-10-07 18:33:18
Autor: u2
W dniu 07.10.2018 o 17:01, zbuku pisze:
To w życiu nie jest 12 latka... Jak się same na ch.. wbijają...?

najwyraźniej wiesz zbuku po sobie:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-07 19:58:10
Autor: andal

napisał:
[...]

https://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe

Michałkiewicz: molestowane przez kler dziewczynki to kurwy