Michalkiewicz o Western Union

Data: 2019-12-05 18:33:29
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
Proponuję 36 minutę:
www.youtube.com/watch?v=khSo3wB7XQQ

Data: 2019-12-06 17:21:43
Autor: japanizer
Michalkiewicz o Western Union
On Friday, December 6, 2019 at 2:33:33 AM UTC+9, ąćęłńóśźż wrote:
Proponuję 36 minutę:

Spoiler alert! Na video stary dziadyga, który kiedyś przekonywał Polaków, że małe dziewczynki gwałcone przez księży to prostytutki.

Data: 2019-12-07 07:01:56
Autor: japanizer
On Saturday, December 7, 2019 at 7:08:25 PM UTC+9, Liwiusz wrote:
> [...]

Nie przekonywał. Kolejny, kto nie umie czytać, albo świadomie manipuluje.

Wiesz, a może twoja córka by tak chciała, jak opisywał Michalkiewicz, czerwieniąc się, mlaskając i oblizując? W końcu - "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga".

Data: 2019-12-07 20:36:14
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
A co tam córka, a samemu nie można, za całą bańkę?
Świat tak działa, że większość ludzi musi się kurwić: dziennikarze (bo stacja/redakcja wypie.....), pracownicy korporacji (bo szefostwo wypie..... i trzeba będzie oddać auto, telefon i laptopa), adwokaci (bo klienci wypie.....), posłowie (bo szef partii wypie.....), funkcjonariusze (bo rozkaz), aktorki (przypominają sobie po 40 latach gdy już stare brzydkie i nikt ich więcej nie angażuje), .....
A gościowi, co dostanie w pociągu dwa razy nożem w brzuch sad z łaski zasądzi 20 kawałków od i tak niewypłacalnego sprawcy (tak jakby nie mógł dwóch baniek od kolei).

-- -- -

Data: 2019-12-07 23:33:47
Autor: radekp@konto.pl
Michalkiewicz o Western Union
Sat, 7 Dec 2019 07:01:56 -0800 (PST), w
<39aae5bb-d317-467f-b2ea-d8286ab33f4c@googlegroups.com>,
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Wiesz, a może twoja córka by tak chciała, jak opisywał Michalkiewicz, czerwieniąc się, mlaskając i oblizując? W końcu - "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga".

A potem, po wyroku za te słowa, w zemście ujawnić dane personalne tej
zgwałconej.
Typowa gnida cytowana przez podobne gnidy.

Data: 2019-12-09 08:23:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-07 o 23:33, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Aby coś ujawnić, musi być coś ukrytego.
Tymczasem to, że zgwałconą jest Żaneta Kąkolewska, pisał już Fakt w 2009 roku: https://web.archive.org/web/20170112224130/https://www.fakt.pl/wydarzenia/ksiadz-pedofil-skrzywdzil-mi-corke/1bw50rn

Poza tym nie ma zakazu ujawniania tego, z kim toczy się spory sądowe.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 08:16:21
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-07 o 16:01, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

W domu wisielca nie rozmawia się o sznurze. Ale to nie znaczy, że nikt o sznurze nie może rozmawiać.

Michalkiewicz poruszył dwa zagadnienia: odpowiedzialności zbiorowej (kto inny popełnił czyn, kto inny płaci), i samą wysokość odszkodowania, które składa się z miliona złotych o dożywotniej renty. Zgodzisz się chyba, że wszystkie inne ofiary podobnych napaści seksualnych nie mogą liczyć na takie traktowanie, jakim została dopuszczona pani Żaneta K.?

Nie widzę powodu, aby był to temat niemożliwy do dyskusji.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 01:19:31
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 4:16:30 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

W domu wisielca nie rozmawia się o sznurze. Ale to nie znaczy, że nikt o sznurze nie może rozmawiać.

Michalkiewicz poruszył dwa zagadnienia: odpowiedzialności zbiorowej (kto inny popełnił czyn, kto inny płaci)

Serio? Wywrócisz się na mokrych schodach w centrum handlowym, to odszkodowanie połamanemu zwykle płaci sprzątacz?

[...]

U nas w kraju oczywiście nie mogą, za dużo macek kościoła katolickiego wszędzie, i otumanionych nim umysłów.

Nie widzę powodu, aby był to temat niemożliwy do dyskusji.

Przecież dobrze wiesz, że ten obleśny typ nie chciał dyskutować, tylko jeszcze bardziej upokorzyć ofiarę molestowania seksualnego.

Data: 2019-12-09 10:24:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 10:19, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Jeśli sprzątacz kogoś zgwałci, to odszkodowanie płaci sprzątacz, a nie jego pracodawca.

[...]

Jaki ma interes kościół, aby bronić gwałcicieli aktorów, nauczycieli itp.?

Nie widzę powodu, aby był to temat niemożliwy do dyskusji.

Przecież dobrze wiesz, że ten obleśny typ nie chciał dyskutować, tylko jeszcze bardziej upokorzyć ofiarę molestowania seksualnego.

Nie wiem, za to twój styl sugeruje, że pod tym hejtem chcesz ukryć brak argumentów.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 01:53:32
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 6:24:39 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

Jeśli sprzątacz kogoś zgwałci, to odszkodowanie płaci sprzątacz, a nie jego pracodawca.

Zawsze mi się wydawało, że o tym, kto płaci odszkodowanie, decyduje sąd, ewentualnie w pewnych przypadkach strony za porozumieniem.

https://www.rp.pl/Administracja/303179999-Gwalt-na-poligonie-to-wypadek-na-sluzbie-- -wyrok-Sadu-Okregowego.html

  3,9 tys. zł odszkodowania od organu rentowego przyznano kobiecie, która została zmuszana do   współżycia podczas zgrupowania zawodowej kadry oficerskiej.. Czy Michalkiewicz pochylił się już nad nieszczęsnym losem jednostki wojskowej? Nie?

Jaki ma interes kościół, aby bronić gwałcicieli aktorów, nauczycieli itp.?

Nie słyszałem, aby ktoś masowo gwałcił aktorów czy nauczycieli, co wynika z twojego zdania.

Natomiast co i rusz słychać o jakimś księdzu, który molestował czy gwałcił nieletnich. Można domniemywać, że sprawa jest systemowa.

Jeśli chciałeś odwrócić kota ogonem, i chodziło ci np. o aktorów gwałcicieli - to takich spraw w ostatnich latach w Polsce było ile? Oczywiście chodzi mi o aktorów molestujących nieletnich.

Nie wiem, za to twój styl sugeruje, że pod tym hejtem chcesz ukryć brak argumentów.

Widzisz, różnimy się poglądami i najwyraźniej pewnymi normami cywilizacyjnymi. Ja uważam, że Michalkiewicz to obleśny typ, który chciał upokorzyć ofiarę molestowania seksualnego przez księdza - i użył do tego języka, zrównującego ofiarę z prostytutką.

Data: 2019-12-09 11:02:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 10:53, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Te sprawy nie są analogiczne - tu żołnierz dostała odszkodowanie z ZUS jako odszkodowanie za wypadek przy pracy. Prawidłową analogią byłoby to, jakby Żaneta Kąkolewska była gdzieś ubezpieczona, i za gwałt przez księdza dostałaby odszkodowanie od swojego ubezpieczyciela na przykład za uszczerbek na zdrowiu.

Czy Michalkiewicz pochylił się już nad nieszczęsnym losem jednostki wojskowej? Nie?

Jak widzisz, sprawy są różne. Poza tym fajnie widać różnicę - dla żołnierza 3.9 tys. zł (cóż za dokładność ustalenia sumy), a dla Kąkolewskiej ogrągły 1 000 000 zł i dożywotnia renta.

Natomiast co i rusz słychać o jakimś księdzu, który molestował czy gwałcił nieletnich. Można domniemywać, że sprawa jest systemowa.

Nie ma podstaw do domniemania.

Jeśli chciałeś odwrócić kota ogonem, i chodziło ci np. o aktorów gwałcicieli - to takich spraw w ostatnich latach w Polsce było ile? Oczywiście chodzi mi o aktorów molestujących nieletnich.

japanizerując - nie słychać, bo aktorzy się kryją. Ale i tak możesz poczytać o Słowikach, a teraz o tym producencie-piosenkarzu z telewizji.

   "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no
   któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga".

Z tego nie wynika, że nazwał Żanetę Kąkolewską kurwą, jak to zmyślają lewicowe szczekaczki. Tylko porównał jej sytuację, do sytuacji pań lekkich obyczajów, i wyszło mu, że nie są to tożsame sytuacje.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 02:19:01
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 7:03:37 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

> [...]

Te sprawy nie są analogiczne - tu żołnierz dostała odszkodowanie z ZUS jako odszkodowanie za wypadek przy pracy. Prawidłową analogią byłoby to, jakby Żaneta Kąkolewska była gdzieś ubezpieczona, i za gwałt przez księdza dostałaby odszkodowanie od swojego ubezpieczyciela na przykład za uszczerbek na zdrowiu.

Pech chciał, że była nieletnia!
Ale świetna sugestia z ubezpieczeniem od gwałtu przez księdza - myślisz, że można zaproponować w szkole na zebraniu rodzicielskim?

> [...]

Jak widzisz, sprawy są różne. Poza tym fajnie widać różnicę - dla żołnierza 3.9 tys. zł (cóż za dokładność ustalenia sumy), a dla Kąkolewskiej ogrągły 1 000 000 zł i dożywotnia renta.

Ale zazdrościsz jej, że była nieletnia, jak ją gwałcił ksiądz, czy do czego pijesz? W artykule masz wyszczególnione, jak sąd wyliczył 3,9 tys. zł za gwałt na poligonie.

> [...]

japanizerując - nie słychać, bo aktorzy się kryją.

Aha. Przenoszą aktorów na inną plebanię?

Ale i tak możesz poczytać o Słowikach, a teraz o tym producencie-piosenkarzu z telewizji.

I o Polańskim zapomniałeś. To daje nam ilu, trzech, przez 40 lat?

> [...]

Z tego nie wynika, że nazwał Żanetę Kąkolewską kurwą, jak to zmyślają lewicowe szczekaczki.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Oj, pięknie się zacietrzewiłeś. Z braku argumentów - jedziemy z pogardliwymi określeniami, jak w dobrym podręczniku dla ministerialnych trolli?

Tylko porównał jej sytuację, do sytuacji pań lekkich obyczajów, i wyszło mu, że nie są to tożsame sytuacje.

Dokładnie to zrobił - zestawiając te zdania ze sobą, porównał ją do prostytutki, upokorzył ją, sprowadził molestowanie seksualne przez księdza do niewinnego żartu.

Jak tego nie widzisz, to masz jakieś inne, uproszczone zrozumienie języka polskiego.

Data: 2019-12-09 11:27:15
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
Jesteś ZEREM.

-- -- -

Data: 2019-12-09 02:31:23
Autor: japanizer
Michalkiewicz o Western Union
On Monday, December 9, 2019 at 7:27:31 PM UTC+9, ąćęłńóśźż wrote:
Jesteś ZEREM.

Widzisz, nazywanie ofiary molestowania przez księdza - prostytutką - jednak jest dla wielu ludzi obleśne. Możesz oczywiście zaprzeczać.

Data: 2019-12-09 11:35:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 11:31, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak widać z załączonego cytatu, nie nazwał Żanety Kąkolewskiej prostytutką.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 02:42:14
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 7:35:48 PM UTC+9, Liwiusz wrote:
>    któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga".

Jak widać z załączonego cytatu, nie nazwał Żanety Kąkolewskiej prostytutką.

I jak cudzoziemiec powie do ciebie "take a seat", gdy zasiadacie do obiadu - to zabierasz krzesło do domu?

Data: 2019-12-09 12:00:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 11:42, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Sugeruję ograniczyć się do dyskusji w języku, który rozumiesz.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 03:08:54
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 8:01:04 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

Sugeruję ograniczyć się do dyskusji w języku, który rozumiesz.

To była delikatna sugestia, że nie łapiesz pewnych subtelności.

Data: 2019-12-09 12:36:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 12:08, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jakbym wykazywał logikę oskarżycieli Michalkiewicza, to uznałbym, że nazwałeś mnie głupim, i zażądał 150 000 zł zadośćuczynienia.

(nie, nie uważam, abyś zrozumiał powyższą analogię).

--
Liwiusz

Data: 2019-12-10 13:11:47
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
Mogę Ci dać do potrzymania przez kilka sekund jajka, za pół miliona.
Stoi?

-- -- -
Dostać milion złotych za molestowanie, że tam ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał.

Data: 2019-12-09 11:28:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 11:19, japanizer@japanizer.org pisze:

Pech chciał, że była nieletnia!
Ale świetna sugestia z ubezpieczeniem od gwałtu przez księdza - myślisz, że można zaproponować w szkole na zebraniu rodzicielskim?

Myślę że można. Od paru lat chodzę na zebrania, i potrafię uwierzyć, że znajdą się tacy wariaci, dla których za trudne będzie pomyślenie, że może jak się komuś nie ufa, to nie trzeba mu dziecka posyłać na lekcje.

[...]

Ja jej niczego nie zazdroszczę. Ale uważam, że suma odszkodowania jest zbyt wysoka.

Jak byłem jako dziecko na koloniach, to starszy chłopak (student) też się do mnie dobierał, ale jakoś nie przyszło mi do głowy żądać za to gratyfikacji finansowej.

[...]

Tak. Jest zmowa milczenia i ukrywania jednego przez drugiego. Poczytaj o ostatniej aferze.

Ale i tak możesz
poczytać o Słowikach, a teraz o tym producencie-piosenkarzu z telewizji.

I o Polańskim zapomniałeś. To daje nam ilu, trzech, przez 40 lat?

Widzisz, jak dobrze się kryją.

Oj, pięknie się zacietrzewiłeś. Z braku argumentów - jedziemy z pogardliwymi określeniami, jak w dobrym podręczniku dla ministerialnych trolli?

Język nie składa się tylko z pochwalnych określeń.

[...]

Nie porównał do prostytutki, tylko porównał z prostytutką i doszedł do wniosku, że Żaneta Kąkolewska jest w lepszej sytuacji niż prostytutka.

Ponadto zrobił to anonimowo, więc jeśli pani Żaneta czuje się upokorzona, to raczej przez swojego tatę, który poleciał lata temu do gazet ze swoimi i jej danymi, pewnie nie za darmo.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 02:39:49
Autor: japanizer
On Monday, December 9, 2019 at 7:29:25 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

> [...]

Ponadto zrobił to anonimowo, więc jeśli pani Żaneta czuje się upokorzona, to raczej przez swojego tatę, który poleciał lata temu do gazet ze swoimi i jej danymi, pewnie nie za darmo.

Czyli jak napiszę, że twoja żona zarobi więcej jako prostytutka, choć jednocześnie dodam, że jednak chyba nie dużo więcej - to nie masz się o co zżymać? Podkreślam, że nie ujawniam jej danych osobowych.

Data: 2019-12-09 11:59:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-09 o 11:39, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Po pierwsze: nie mam żony i raczej mieć nie będę.
Po drugie - dlaczegóż miałbym się obrazić, jeśli byś powiedział, że moja żona zarobi więcej jako prostytutka? Wiele kobiet zarobiłoby więcej jako prostytutki, zwłaszcza te kobiety, które zawodowo nie pracują.

Ba, nie obraziłbym się nawet, gdybyś napisał, że więcej zarobię jako męska prostytutka, niż w obecnej mojej pracy. To mogłaby być nawet prawda.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-09 11:23:12
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
A nie miliona?
No pacz pan...

-- -- -
3,9 tys. zł odszkodowania od organu rentowego przyznano kobiecie, która została zmuszana do współżycia

Data: 2019-12-09 11:24:24
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
Nie słychać.
Ale co rusz słychać o gwałcących i molestujących rabinach.

-- -- -
Natomiast co i rusz słychać o jakimś księdzu

Data: 2019-12-09 11:22:22
Autor: ąćęłńóśźż
Michalkiewicz o Western Union
Dostaniesz w brzuch nożem na dworcu od przygodnego lumpa - kto powinien Ci płacić zadośćuczynienie?
Serio pytam.

-- -- -
Wywrócisz się na mokrych schodach w centrum handlowym, to odszkodowanie połamanemu zwykle płaci sprzątacz?