Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte

Data: 2009-09-06 06:50:55
Autor: Mariusz Merta
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
qrka wodna same sukcesy polityki zagranicznej (kon)donka i
sitwy...pardon, rz±du
a we wtorek gradobicie ?
Mariusz Merta

Data: 2009-09-06 10:44:52
Autor: Bruner
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
kuzwa juz nic z tego nie kumam to Stalin byl tajnym wspolpracownikiem SB

Data: 2009-09-06 16:57:46
Autor: Imię Nazwisko
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
Użytkownik "Bruner"

kuzwa juz nic z tego nie kumam

Nie jest to jaka¶ wyj±tkowa sytuacja. Ale zawsze można zwrócić się do kogo¶ z pro¶b± o wytłumaczenie.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-06 16:58:59
Autor: pulsar
Bruner napisał(a):
kuzwa juz nic z tego nie kumam to Stalin byl tajnym wspolpracownikiem SB

Nie doceniasz SB... podobno zwerbowali też
Lenina. A jeden z grupowych wieszczów ma nawet
dowody, że nawet Napoleonowi nie przepu¶cili...
i nadal,,, ;)

pulsar

Data: 2009-09-06 15:24:47
Autor: Karol
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3D901
qrka wodna same sukcesy polityki zagranicznej (kon)donka i
sitwy...pardon, rz=B1du
a we wtorek gradobicie ?

lubie czytac niektore teksty Michalkiewicza, ale niestety jego punkt widzenia czesto pozbawiony jest pewnego dystansu i szerszej perspektywy widzenia.
Ta wizyta jest niewatpliwie duzym sukcesem politycznym Tuska i PO.
Sam Tusk prezentuje sie jako polityk, calkiem niezle jesli chodzi o aparycje:)
Kaczynski mial dobra prase w Kanadzie w niektorych francuskojezycznych gazetach.
Generalnie jednak dla Tuska i Polski to sukces ewidentny. --

Data: 2009-09-06 17:46:04
Autor: Andrzej Adam Filip
O 01/09 na Westerplatte
" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:

[...]

Bo?

[...]

Opinie własną możesz mieć jaką ci się podoba, jeśli usiłujesz ją
prezentować jako fakt to "standard dowodu" rośnie.

Napisz co twoim zdaniem sprawi że ten "spęd" nie stoczy się za parę
tygodni w otchłań standardowego zapomnienia.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Tylko Bóg może być przyczyną wszystkich rzeczy.

Data: 2009-09-06 15:56:26
Autor: Karol
O 01/09 na Westerplatte

)
> Kaczynski mial dobra prase w Kanadzie w niektorych francuskojezycznych gazeta
ch.
> Generalnie jednak dla Tuska i Polski to sukces ewidentny. Bo?

Opinie wĹ&#65533;asnÄ&#65533; moĹĽesz mieÄ&#65533; jakÄ&#65533; ci siÄ&#65533; podoba, jeĹ&#65533;li usiĹ&#65533;ujesz jÄ&#65533;
prezentowaÄ&#65533; jako fakt to "standard dowodu" roĹ&#65533;nie.

ja nie usiluje prezentowac, tylko stwierdzam jak fakty wygladaja, a z faktami
sie nie dyskutuje.
Jedynie opinie prywatna wyrazilem na temat aparycji Tuska:)

Napisz co twoim zdaniem sprawi ĹĽe ten "spÄ&#65533;d" nie stoczy siÄ&#65533; za parÄ&#65533;
tygodni w otchĹ&#65533;aĹ&#65533; standardowego zapomnienia.

W Polsce w wszystko jest mozliwe, wiec nie mam zamiaru zabawiac sie w jasnowidza.

Data: 2009-09-07 10:43:55
Autor: Karol
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
ko=F1 jaki jest ka=BFdy widzi...
ale g=B3osy moskiewskie s=B1 lepiej s=B3yszlane we =B6wiecie...
tym bardziej, =BFe warszawka tuskowa nie m=F3wi nic...
to te=BF jest sukces ??!!
Mariusz Merta

P.S.
poza tym powszechnie wiadomo, =BFe co (kon)donek nie zrobi to sukces
murowany jak inwestor z kataru co kaczory zrobi=B1 albo nie zrobi=B1 to
kl=EAska na miar=EA sukcesu  w/w (kon)donka tyle =BFe na odwr=F3t
(inaczej ?)... :-)
mme

P.P.S.
czy zapowied=BC du=BFo wy=BFszego deficytu bud=BFetowego to te=BF sukces te=
go
(nie)rz=B1du ?
mme

Ja nie wypowiadalem sie na temat Kataru czy innych dzialan obecnego rzadu,
wiec po kiego licha Pan ten temat wmieszl do tego watku?

Ale skoro pan zaczal poruszac inne kwestie, to prosze napisac co pan by zrobil
gdyby to pan zostal premierem Polski w obecnej sytuacji na swiecie?

Data: 2009-09-07 04:19:35
Autor: Mariusz Merta
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte

Ja nie wypowiadalem sie na temat Kataru czy innych dzialan obecnego rzadu,
wiec po kiego licha Pan ten temat wmieszl do tego watku?

nie wiem czy pan zauważył...ale ja się wypowiadam na temat kompetencji
tegoż (nie)rz±du...
zacz±łem od porównania, chyba mi wolno...nieprawdaż ?
potem poruszyłem sprawę "sukcesu" ze strony rosji...to się przekłada
na ich głos w tej sprawie
czy pan też zauważył ? czy pali pan głupa i udaje, że z moskwy ciepły
deszczyk pada  kiedy
moskale opluwaj± Polskę ?

Ale skoro pan zaczal poruszac inne kwestie, to prosze napisac co pan by zrobil
gdyby to pan zostal premierem Polski w obecnej sytuacji na swiecie?

gdybym był premierem na miarę tuska i z jego "sukcesami" ?

to już panu mówię, podałbym się do dymisji...
zrezygnował z polityki i zacz±ł kopać w piłkę w jakiej¶ lidze
okręgowej...

ciekawe czy grad jutro poleci ?

od tych sukcesów to w głowie się kręci...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-07 11:40:37
Autor: Karol
> [...]

,
> wiec po kiego licha Pan ten temat wmieszl do tego watku?

nie wiem czy pan zauwa=BFy=B3...ale ja si=EA wypowiadam na temat kompetencj=
tego=BF (nie)rz=B1du...
zacz=B1=B3em od por=F3wnania, chyba mi wolno...nieprawda=BF ?

oczywiscie, ze panu wolno sie wypowiadac, ale ja zauwazylem, ze w tej chwili
w Polsce jest cala masa ludzi ktorzy lubia krytykowac, a jak trzeba cos
sensownego zrobic, to juz trudniejsza sprawa.

potem poruszy=B3em spraw=EA "sukcesu" ze strony rosji...to si=EA przek=B3ad=
na ich g=B3os w tej sprawie
czy pan te=BF zauwa=BFy=B3 ? czy pali pan g=B3upa i udaje, =BFe z moskwy ci=
ep=B3y
deszczyk pada  kiedy
moskale opluwaj=B1 Polsk=EA ?

te nieprzychylne wypowiedzi ze strony rosyjskiej, pojawily sie chyba wczoraj
(to niestety wiem tylko z przegladu polskiej prasy internetowej), wiec tez
jestem zaskoczony.

> Ale skoro pan zaczal poruszac inne kwestie, to prosze napisac co pan by z=
robil
> gdyby to pan zostal premierem Polski w obecnej sytuacji na swiecie?

gdybym by=B3 premierem na miar=EA tuska i z jego "sukcesami" ?

to ju=BF panu m=F3wi=EA, poda=B3bym si=EA do dymisji...
zrezygnowa=B3 z polityki i zacz=B1=B3 kopa=E6 w pi=B3k=EA w jakiej=B6 lidze
okr=EAgowej...

 panie Mariuszu, prosze zauwazyc, ze tak naprawde w Polsce nie ma dobrego
polityka, a Tusk i PO w sumie cos jednak usiluja robic.

Pozatym, sytuacja w USA nie wyglada rozowo i mozna ja obecnie przyrownac do
tej, ktora miala miejsce w bloku komunistycznym, przed calkowita jego zapascia.

ciekawe czy grad jutro poleci ?

chyba nie...

od tych sukces=F3w to w g=B3owie si=EA kr=EAci...

nie jest zle, takie sprawy zawsze lepiej widac jednak z pewnej odleglosci...to
zupelnie podobnie jak z obrazem...lepiej go ogladac z pozycji kilku metrow:)

--

Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte