Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte

Data: 2009-09-06 15:24:47
Autor: Karol
Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisa³(a):
http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3D901
qrka wodna same sukcesy polityki zagranicznej (kon)donka i
sitwy...pardon, rz=B1du
a we wtorek gradobicie ?

lubie czytac niektore teksty Michalkiewicza, ale niestety jego punkt widzenia czesto pozbawiony jest pewnego dystansu i szerszej perspektywy widzenia.
Ta wizyta jest niewatpliwie duzym sukcesem politycznym Tuska i PO.
Sam Tusk prezentuje sie jako polityk, calkiem niezle jesli chodzi o aparycje:)
Kaczynski mial dobra prase w Kanadzie w niektorych francuskojezycznych gazetach.
Generalnie jednak dla Tuska i Polski to sukces ewidentny. --

Data: 2009-09-06 17:46:04
Autor: Andrzej Adam Filip
O 01/09 na Westerplatte
" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:

Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
[...]

Bo?

[...]

Opinie własną możesz mieć jaką ci się podoba, jeśli usiłujesz ją
prezentować jako fakt to "standard dowodu" rośnie.

Napisz co twoim zdaniem sprawi że ten "spęd" nie stoczy się za parę
tygodni w otchłań standardowego zapomnienia.

Tylko Bóg może być przyczyną wszystkich rzeczy.
  -- Arystoteles (384-322 p.n.e.)
http://groups.google.pl/groups?selm=z38nb0c07f-996@michael.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-06 15:56:26
Autor: Karol
O 01/09 na Westerplatte
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

)
> Kaczynski mial dobra prase w Kanadzie w niektorych francuskojezycznych gazeta
ch.
> Generalnie jednak dla Tuska i Polski to sukces ewidentny. Bo?

Opinie wÅ&#65533;asnÄ&#65533; możesz mieÄ&#65533; jakÄ&#65533; ci siÄ&#65533; podoba, jeÅ&#65533;li usiÅ&#65533;ujesz jÄ&#65533;
prezentowaÄ&#65533; jako fakt to "standard dowodu" roÅ&#65533;nie.

ja nie usiluje prezentowac, tylko stwierdzam jak fakty wygladaja, a z faktami
sie nie dyskutuje.
Jedynie opinie prywatna wyrazilem na temat aparycji Tuska:)

Napisz co twoim zdaniem sprawi że ten "spÄ&#65533;d" nie stoczy siÄ&#65533; za parÄ&#65533;
tygodni w otchÅ&#65533;aÅ&#65533; standardowego zapomnienia.

W Polsce w wszystko jest mozliwe, wiec nie mam zamiaru zabawiac sie w jasnowidza.

--

Michalkiewicz o cyrku 01/09 na Westerplatte