Michalkiewicz vs razwietka vs znawca przedmiotu

Data: 2012-08-11 07:23:22
Autor: MH
Michalkiewicz vs razwietka vs znawca przedmiotu
Grzegorz Z. <battlevalley@cbm.com> napisał(a):
"Przekonanie o tej anonimowości jest zresztą straszliwym złudzeniem, bo
trzeba nam wszystkim wiedzieć, że jeśli już ktoś instaluje sobie w domu
telewizor, komputer, laptop, czy wreszcie - telefon komórkowy - to zaprasza
do mieszkania szpiega. Przekonałem się o tym już co najmniej 10 lat temu,
kiedy to mój domowy komputer przez kilka nocy z rzędu samoczynnie się
włączał, a potem nad ranem - samoczynnie wyłączał. Znawca przedmiotu,
którego poprosiłem o wyjaśnienie tego zagadkowego fenomenu, powiedział mi,
że nie ma w tym niczego zagadkowego; po prostu tajne służby sprawdzają w
ten sposób zawartość twardego dysku."

 Ideą strony jest bezpłatny dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat.

Jeśli chcieliby Państwo dobrowolnie wesprzeć wolne słowo i pomóc w rozwoju
strony &#8211; proszę o wpłaty na podane poniżej konta bankowe.

Dziekuję za Wasze życzliwe wsparcie!

Stanisław Michalkiewicz http://www.michalkiewicz.pl/wplaty.php

-- -

Facet nie jest głupi. A że trzepie kasiorę na głupich to inna brocha...

MH

Data: 2012-08-11 09:58:25
Autor: zdumiony
Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0519a$rn9$1inews.gazeta.pl...
Ideą strony jest bezpłatny dostęp do wszystkich
zamieszczanych tu tekstów.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani
żadnych opłat.

Przynajmniej, a GazWyb każe sobie słono płacić

Data: 2012-08-11 10:46:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k053av$ghl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawe. Możesz rozwinąć? Bo może ja jestem pieprzonym piratem i loguję się na stronach GW całkiem bezpłatnie.

Data: 2012-08-11 11:14:20
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50261be1$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

Ciekawe. Możesz rozwinąć? Bo może ja jestem pieprzonym piratem i loguję się na stronach GW całkiem bezpłatnie.

Widać jesteś piratem:
miesięcznie 245,39 zł brutto i to i tak wypada najtaniej, bo:

Dostęp jednorazowy 5 min  3,69 zł brutto (z VAT)Dostęp jednorazowy 60 min 11,07 zł brutto (z VAT)Dostęp jednorazowy 200 min  57,97 zł brutto VAT)
Dostęp 7 dniowy      73,80 zł brutto (z VAT)Dostęp stały miesięczny  245,39 zł brutto (z VAT)

http://archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/0,107006.html

Data: 2012-08-11 11:48:19
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k057pa$e8t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Musi mieć jakieś bonusy u naczelnego- to i ma darmo
:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-11 12:10:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k059pq$g6l$1node1.news.atman.pl...

[...]

Spróbujcie tu: http://wyborcza.pl/0,0.html
I powiedzcie ile zapłaciliście za wejście!

Data: 2012-08-11 12:58:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50262fa8$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

www.michalkiewicz.pl

Spróbuj i powiedz, ile Cię kosztowało wejście. Łącznie z buszowaniem po archiwum. No ale Ty zawartość oceniasz po ilości, nie jakości. Co mnie nie dziwi- komuniści zawsze twierdzili, że ilość musi przejść w jakość. Ano- "GW" czytasz, to i g..no wiesz

--

Chiron

Data: 2012-08-11 16:42:50
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k05dta$k4v$1node1.news.atman.pl...

[...]

Z drugiej strony, artykuły zaindeksowane przez Google to miliony razy więcej niż ichnie archiwum. I Google można używać bezpłatnie. Gdyby Agora była właścicielem Googla to pewnie by się płaciło 500 zł miesięcznie za wyszukiwanie :)

Data: 2012-08-11 16:25:01
Autor: zdumiony
[...]

Bez żartów - jeden numer gazety i to z okrojonymi artykułami

Data: 2012-08-11 17:00:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k05qg3$qgj$2inews.gazeta.pl...
[...]

Pokaż darmowe archiwa innych gazet.
Już mnie to nudzi.
Przypie***dalacie się tylko po to, by się przypierdalać. Nie pasuje. Nie korzystać.

Data: 2012-08-11 12:17:43
Autor: A. Filip
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
[...]

AFAIR za darmo są artykuły zamieszczane w internetowym portalu GW,
archiwum "GW sprzed lat" jest zaś jak najbardziej płatne.
Tego co GW pisała "lata temu" łatwo i za darmo nie przeszukasz i nie
zacytujesz. UwaĹźam ze to _bardzo_ dalekowzroczna polityka :-)

Data: 2012-08-11 13:11:03
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zk617mwo.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

zacytujesz. Uważam ze to _bardzo_ dalekowzroczna polityka :-)

Chciałem Warzywnemu coś pokazać- i napisałem, że nawet tak pisała Wyborcza kiedyś- choć dziś pisze inaczej.  Chodziło o in vitro. Znalazłem kilka odnośników do GW z wczesnego okresu, ale te odnośniki linkowały artykuły, które były w archiwum- płatne.

--

Chiron

Data: 2012-08-11 13:13:21
Autor: Grzegorz Z.
Chiron napisał:

[...]

Która z gazet ma takie archiwum dostępne bezpłatnie?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-11 13:35:03
Autor: Chiron

Użytkownik "Grzegorz Z." <battlevalley@cbm.com> napisał w wiadomości news:k05eob$glu$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Nie weksluij. Piszemy o czymś innym

--

Chiron

Data: 2012-08-11 14:00:30
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

O Michalkiewiczu?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-11 16:25:44
Autor: zdumiony
[...]

dalekowzroczna i pazerna

Data: 2012-08-11 16:40:41
Autor: A. Filip
Michalkiewicz vs razwietka vs znawca przedmiotu [płatne archiwum GW]
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...] zacytujesz. UwaĹźam ze to _bardzo_
dalekowzroczna polityka :-)

dalekowzroczna i pazerna

_Ja_ traktuje w tym  przypadku pazerność jako wykręt i maskowanie
"zmian w linii redakcji" choć mało się zdziwię jako sporo+ ludzi będzie sądzić inaczej.

Data: 2012-08-11 16:53:48
Autor: zdumiony
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87zk61a3va.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
_Ja_ traktuje w tym  przypadku pazerność jako wykręt i maskowanie
"zmian w linii redakcji" choć mało się zdziwię jako sporo+ ludzi
będzie sądzić inaczej.

Nie obchdzą mnie rozgrywki wewnątrzgazwybowe

Data: 2012-08-11 11:16:34
Autor: Chiron
[...]

To znajdź mi coś w archiwum GW- bezpłatnie oczywiście

--

Chiron

Data: 2012-08-11 12:07:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k057u9$ect$1node1.news.atman.pl...

[...]

Całkowita zgoda. Za wejście do archiwum pobierają opłatę. Nie byłem w nim ale sądzę, że tam znajdują się wszystkie artykuły, które były umieszczane na tej witrynie.
Wskaż mi zatem archiwum bezpłatne witryn innych gazet. Wiem, że ma coś takiego "Nie", zaglądałem tam i nie wiem czy jest bezpłatne.

Nie ma porównania Michalkiewicz vs Gazeta Wyborcza. To jakbyś mrówkę porównywał do słonia. Jest taka różnica między obszernością twórczości Michalkiewicza a Gazetą Wyborczą, w której znajduje się setki jeśli nie tysiące razy więcej felietonów.
Nie wiem od którego roku są archiwizowane artykuły GW. Ty na pewno wiesz, bo o tym piszesz.
Wszedłem na stronę Michalkiewicza i tam najstarsze artykuły pochodzą z 2003 r. (1 tekst), 2004 r. (2 teksty), 2005 r. (brak). I tak dalej.

Wiem, co mówię i piszę. Michalkiewicza pobiera jakieś dobrowolne wpłaty od poszczególnych ludzi.

To otwórz sobie stronę: http://free.art.pl/labuz/. Jest to kwartalnik literacki "Łabuź" wydawany przez Żebraczą Inicjatywę Wydawniczą Klubu Literackiego "Łabuź". Jest to strona prowadzona przez wiele lat z numerami archiwalnymi od 1999 r. W 2009 r. zakończyliśmy działalność. Powody na stronie głównej. Zawartość informacyjna tej witryny prawdopodobnie przekracza bardzo, a to bardzo zawartość witryny Michalkiewicza, a koszt jej prowadzenia i utrzymywania wynosi zero zł. Żebraliśmy tylko na wydania papierowe. Wiem, co mówię i piszę, bo byłem w tym kilkanaście lat.

Reasumując. Michalkiewicz niczym nie różni się od GW. Też bierze pieniądze, ale stylem "co łaska". Czyli nie jest darmowy.

Data: 2012-08-11 16:21:00
Autor: zdumiony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50262ef9$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

Reasumując. Michalkiewicz niczym nie różni się od GW. Też bierze pieniądze, ale stylem "co łaska". Czyli nie jest darmowy.

Dziwny wniosek, czy ty płacisz Michalkiewiczowi "co łaska" kilkaset zotych miesięcznie, lub za mniejsze okresy np 5-minutowe?
Jest cholerna różnica miezy tym że ktoś żąda jakiś ogromnych kwot a tym że ktoś korzysta z dobroci innych.

Data: 2012-08-11 16:57:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k05qgr$r04$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co to za różnica?
Nie musisz korzystać.
Popie***doliło was. Jak z Amber Gold.

Data: 2012-08-11 16:23:54
Autor: zdumiony
[...]

Tylko ja do tych tysięcy nie mam dostępu a do Michalkiewicza mam, i to jest różnica!

Data: 2012-08-11 16:58:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k05qg3$qgj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twój problem. Przecież i tak nienawidzisz GW.

Data: 2012-08-11 16:29:23
Autor: zdumiony
[...]

Skoro niczym się nie różni, to niech g..o też bierze co łaska, i tak ma więcej sympatyków niż pan Michalkiewicz.

Data: 2012-08-11 16:22:04
Autor: Observatore
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]

Skoro niczym się nie różni, to niech g..o też bierze co łaska, i tak ma więcej sympatyków niż pan Michalkiewicz.

P. Michalkiewicz zwiazany jest z biedniejsza strona postkomuchow, a Michnik z bogatsza:)

Szuka pieniedzy poprzez PRO Milito (bylch prosowieckich sluzb wojskowych),
ktore za PRL nalezaly do stronnictwa partii komunistycznej tzw. Chamow.
Michniki naleza do stronnictwa prosowieckiego - Zydow.

To wlasnie stronnictwo *Chamow* finansuje nowyekran i produkuja sie tam
wlasnie przeciwnicy komunistycznych *Zydow*.

Cel jednak maja wspolny: Polska jako Prywislanskij Kraj. Braterstwo i sojusz z
kagiebistami Putina:)

P. Michalkiewicz wzial udzial, wraz z innymi wielbicielami neosowietow z
prosowieckich sluzb specjalnych i LWP w spotkaniu z p. Kobylanskim - milonerem
z Urugwaju:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vebxq9WwL_E

Data: 2012-08-11 16:32:12
Autor: Observatore
Michalkiewicz vs razwietka vs znawca przedmiotu
 B.Poreba w ktorego towarzystwie obraca sie m.innymi p. Michalkiewicz -
zalozyli stowarzyszenie pod nazwa :
Obóz Wielkiej Polski - Stowarzyszenie Obóz Wielkiej Polski jest kontynuatorem
polityki Romana Dmowskiego.

Tyle, ze kiedy dzialal Roman Dmowski to jeszcze nie istnialy sowiety, tylko
Rosja i sytuacja polityczna na swiecie byla zupelnie inna anizeli obecnie.

Szkoda, ze nie wzieli za swojego patrona Lokietka:)))

Ps. w kazdym razie p. Michalkiewicz zawsze sie bardzo ozywia, kiedy maja byc
wybory i zaklada wowczas kolejna partie (podobnie jak Korwin Mikke) - byle
odebrac PiS - pare procent glosow i tym samym, pozwolic wygrac partii np.typu
PO :))

Data: 2012-08-11 18:35:49
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k061ec$on1$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dobrze, sam wolę Dmowskiego od Piłsudskiego.

Data: 2012-08-11 17:07:37
Autor: Observatore
> [...]
> polityki Romana Dmowskiego.

I dobrze, sam wolę Dmowskiego od Piłsudskiego.

A wiecie chociaz dlaczego tak, a nie inaczej dzialal Dmowski? W jakiej to bylo
sytuacji politycznej? Jestescie pewni, ze Dmowski chcialby prowadzic z sowietami ktorzy wymordowali tylu Polakow i narzucili Polsce komunizm -
swoja polityke prorosyjska?

Zreszta to sa mrzonki i dlatego nic sie w Polsce nie zmieni bo tacy
nacjonalisci jak ci ktorych popiera p. Michalkiewicz - nigdy nie uzyskaja popwrcia wystarczajacej czesci spoleczenstwa. Korwin Mikke i UPR - juz tyle
razy probowali i nadal dupa zbita - bo to NONSENS.

Przeciwnik - czyli ci co stoja po ich przeciwnej stronie sa za silni (za
wpluwowi i za bogaci). Polityka ktora prowadza te dziadki - jest generalnie
utopijna i nierealna w dzisiejszych czasach i realiach politycznych.

Data: 2012-08-11 19:13:43
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k063gp$dc$1inews.gazeta.pl...
A wiecie chociaz dlaczego tak, a nie inaczej
dzialal Dmowski? W jakiej to bylo
sytuacji politycznej? Jestescie pewni, ze
Dmowski chcialby prowadzic

Prowadził narodową politykę. Należy odróżnić Rosję od Związku Radzieckiego który okupował Rosję, która miała więcej ofiar komunizmu niż Polska. Czemy we władzach ZSRR było najwięcej Żydów, a jeśli nie to innych republik jak Gruzinów a Rosjan nie? Komuniści nie ufali Rosjanom. To Rosjanie pierwsi walczyli z komunizmem.

Data: 2012-08-11 19:24:36
Autor: u2
W dniu 2012-08-11 19:07,  Observatore pisze:
[...]

MIchalkiewicz to nie nacjonalista, to zwykly polski patriota. A
patriotyzm zawsze nie byl w smak zydowskim merdiom typu GWno.

Data: 2012-08-12 07:27:19
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 11 Aug 2012 19:24:36 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Kolega B.Poręby to niby  kto? To KOMUCH, a nie "zwykły polski patriota".

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-11 18:36:32
Autor: zdumiony
[...]

A może to PiS odbiera parę procent prawdziwej prawicy?

Data: 2012-08-11 19:23:04
Autor: u2
W dniu 2012-08-11 18:32,  Observatore pisze:
Tyle, ze kiedy dzialal Roman Dmowski to jeszcze nie istnialy sowiety, tylko
Rosja i sytuacja polityczna na swiecie byla zupelnie inna anizeli obecnie.

Akurat byla juz wtedy bolszewia na wschodzie.

Data: 2012-08-12 00:58:01
Autor: Chiron
[...]

Bleszysz. Michalkiewicz dawno temu był politykiem, i jak sam podkreśla- nie ma już więcej ambicji zostania politykiem. Nie zakłada też żadnej partii- choć przez dłuższy czas był w jednej partii z JKM.

--

Chiron

Data: 2012-08-11 23:38:36
Autor: Observatore
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):

Bleszysz. Michalkiewicz dawno temu był politykiem, i jak sam podkreśla- nie ma już więcej ambicji zostania politykiem. Nie zakłada też żadnej partii- choć przez dłuższy czas był w jednej partii z JKM.

 czy moglibyscie sie zachowywac kulturalnie? Ja staram sie was traktowac
przywoicie, wiec nie rozumiem waszego agresywnego zachowania.

Michalkiewicz jest nadal politykiem. Obejrzeliscie nagranie ze spotkania z
Kobylanskim i reszta panow z Pro Milioto (SOWA) do ktorego podalem link? Wiecie co to jest za stowarzyszenie i KTO je zalozyl.

Jednym z zalozycieli jest prosowiecki general WSI - Dukaczewski, ten ktory pil
szampana po wyborze Komoruskiego na prezydentka Polski i ktory jakos nie
przejal sie specjalnie katastrofa smolenska w ktorej zginal inny prezydent
Polski i cala elita waznych osobistosci.

Skad wiecie ze nie zaklada? To przeciez stary towarzysz Korwina Mikke - ktory zalozy w pazdzierniku 2010r. (czyli w roku katastrofy smolenskiej) nowa partie
Kongres NOwej Prawicy. Wzieli udzial w wyborach i znowu dostali taka sama
marna ilosc glosow jaka mieli wczesniej jako UPR.

Korwin Mikke urzadzal przed wyborami dyskusje i sciskal sobie brudne lapy z
takim gagatkiem jak Palikot, uzywanym przez Tuska do urzadzania skandalicznych
awantur politycznych z partia PiS.

Wiecie chyba KTO pomogl zalozyc Palikotowi partie jego imienia? Czy mam was usiadomic?

Data: 2012-08-11 23:44:00
Autor: Observatore
Michalkiewicz vs razwietka vs znawca przedmiotu
aha, p. Michalkiewicz przystapil do Kongresu Nowej Prawicy i mial wystepy
podczas ich kongresu. Informacje przeciez sa dostepne w sieci - mozecie sobie sprawdzic osobiscie.

Data: 2012-08-12 02:22:28
Autor: Chiron

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k06qnv$882$1inews.gazeta.pl...
aha, p. Michalkiewicz przystapil do Kongresu Nowej Prawicy i mial wystepy
podczas ich kongresu. Informacje przeciez sa dostepne w sieci - mozecie sobie
sprawdzic osobiscie.

Jednak z całą pewnością nie był założycielem, ani do takiego miana nie pretendował. Nie będzie teżubiegać się o mandat poselski czy senatorski, ani o prezydenturę. A na spotkania prawicy- jako prawicowiec i kumpel Mikkego zapewne będzie przychodził

--

Chiron

Data: 2012-08-12 02:20:21
Autor: Chiron

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k06qds$26r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie  mów do mnie per "wy"- to ma w Polsce fatalne konotacje. Kolejna sprawa- w mojej wypowiedzi nie ma agresji. Całkiem nie rozumiem, jak ją tam znalazłeś? Mniejsza o to.

Michalkiewicz jest nadal politykiem. Obejrzeliscie nagranie ze spotkania z
Kobylanskim i reszta panow z Pro Milioto (SOWA) do ktorego podalem
link? Wiecie co to jest za stowarzyszenie i KTO je zalozyl.
Nie mam możliwości czytania wszystkich postów. Jeśli podasz ten link- obejrzę sobie. Wiem natomiast, że Jana Kobylańskiego wychwala Michalkiewicz, a anatemą obłożył salon warszawski- ze swoim organem - "GW". W jakieś "siuchty" pomiędzy Dukaczewskim a Kobylańskim (czy Michalkiewiczem) nie uwierzę- choć w pobycie na jednym spotkaniu- czemu nie.

[...]

Postawiłeś tezę, że razem z JKM zakładają kolejną partię- to jest fałsz. Ich drogi w znacznym stopniu się rozeszły- choć IMO przyjaźń pozostała. Ich poglądy np na temat Smoleńska są diametralnie różne. W żadnym też razie Michalkiewicz nie poparł by tej żałosnej dyskusji wyborczej JKM z Palikotem. Ba! W jednym z ostatnich felietonów Michalkiewicz wysyła do diabła tych swoich czytelników, którzy skarżą mu się na JKM. Pisze, że Mikke jest duży- i sam za siebie odpowiada. A czytelnicy do Michalkiewicza kierują swe skargi na JKM, bo widzą w nim przjaciela Mikkego, a jednocześnie kogoś, kto ma inne niż Mikke poglądy w kwestii Smoleńska czy np Piłsudskiego. Zapewne jeszcze wiele mają obaj (Mikke i Michalkiewicz) wspólnych poglądów na tematy gospodarcze. Biorą też razem udział w różnych spotkaniach prawicowych. Jednak wyraźnie widać, że Mikke wciąż marzy o karierze politycznej ,a Michalkiewicz- co sam podkreśla- nie jest już nią zainteresowany. Obaj są zdolnymi felietonistami- i Michalkiewicz na tym poprzestaje.
W mojej opinii Mikke po prostu daje się podpuszczać różnym agenciakom, stąd np ta jego debata z Palikotem i wręcz wzywanie wyborców lewicy, żeby to na niego głosowali. Pierdzieli też różne brednie na temat  Smoleńska, a także (co znacznie różni ich w opinii) Powstania Warszawskiego.

--

Chiron

Data: 2012-08-12 10:37:51
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k06ss4$2ui$1node1.news.atman.pl...
niego głosowali. Pierdzieli też różne brednie na temat  Smoleńska, a także

Jakie brednie, to że nie bł zamachem?

Data: 2012-08-12 10:45:27
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k07q0r$72k$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k06ss4$2ui$1node1.news.atman.pl...
niego głosowali. Pierdzieli też różne brednie na temat  Smoleńska, a także

Jakie brednie, to że nie bł zamachem?

Mikke twierdzi, że to była wina pilotów

--

Chiron

Data: 2012-08-12 10:50:42
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k07qf6$u4t$1node1.news.atman.pl...

Mikke twierdzi, że to była wina pilotów

Bardziej prawdopodobne niż zamach, moim zdaniem niczyja wina, nieszczęśliwy wypadek. Wypadek ten jest korzystny dla PO a niekorzystny dla PiS, bo obie strony grają Smoleńskiem. Czas to skończyć.

Data: 2012-08-12 12:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k07qov$s5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Smoleńskiem gra PiS od samego początku.
Nieszczęśliwy wypadek? Bo autopilot nie znał polskiego?

Data: 2012-08-12 10:57:07
Autor: A. Filip
Smoleńsk to "wina pilotów"? Nawet jeśli to nie TYLKO pilotów
[...]
niego głosowali. Pierdzieli teĹź róşne brednie na temat  Smoleńska, a takĹźe

Jakie brednie, to że nie bł zamachem?

Mikke twierdzi, że to była wina pilotów

A do kurwy nędzy ci piloci to się sami wyszkolili i wytresowali w
zakresie przestrzegania procedur bezpieczeństwa?
Nawet jeśli się uzna że Smoleński to (zasadniczo) "wina pilotów" to
zarzucane błędy automatycznie ostro obwiniają system szkolenia WP i jego "standardy". Bo w takiej wersji albo WP dopuściło do sterów
załogę ze skłonnościami samobójczymi albo (niedoszkoloną) załogę nie
wiedzącą jakie ryzyko podejmuje.

Data: 2012-08-12 11:00:12
Autor: zdumiony
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87a9y05vz0.fsf_-
i jego "standardy". Bo w takiej wersji albo WP
dopuściło do sterów
załogę ze skłonnościami samobójczymi albo
(niedoszkoloną) załogę nie
wiedzącą jakie ryzyko podejmuje.

Żlożyło się na to wiele czynników, m.in. mgła.

Data: 2012-08-12 11:16:15
Autor: A. Filip
Smoleńsk to "wina pilotów"? Nawet jeśli to nie TYLKO pilotów
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
Jakie brednie, to że nie bł zamachem?
Mikke twierdzi, że to była wina pilotów

A do kurwy nędzy ci piloci to się sami wyszkolili i wytresowali w
zakresie przestrzegania procedur bezpieczeństwa?
Nawet jeśli się uzna że Smoleńsk to (zasadniczo) "wina pilotów" to
[...]

A załoga wleciała w tą przyziemną mgłę "znienacka"?
Porządnie pilotów szkoli się na ZNACZNIE więcej niż zwykły nudny przelot.

Data: 2012-08-12 11:18:50
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:871ujc5v34.fsfbat.anfi.homeunix.org...
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Powtarzacie ze zdumionym propagandę, którą pluły nasze "niezależne" merdia po katastrofie. Później nawet czynniki oficjalne już tak nie bredziły. Ale w Was to jest nadal. Napiszcie jeszcze, że pilot próbował cofać w powietrzu- bo okazało się, że skrzydło jest rozprute od tyłu.

--

Chiron

Data: 2012-08-12 11:24:51
Autor: A. Filip
[...]
[...]
[...]

Najlepszą propagandę robi się na "zasadniczo prawdzie". Wiec może [...]
napisz co ma być nieprawdą według ciebie. Ja pisałem dodatkowo w trybie
warunkowym "nawet jeśli założyć".

Data: 2012-08-12 11:28:33
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87wr144g4c.fsfbat.anfi.homeunix.org...
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Tu juz nie ma wątpliwości- zachowania pilotów były prawidłowe. Oni nie próbowali lądować. Co się stało naprawdę- nie mamy wystarczających danych, żeby odpowiedzieć. Rosjanie mają czarne skrzynki, wrak, nie ma brzozy pancernej, środkowego silnika, etc. Zapewne (wiele na to wskazuje) nastąpiły eksplozje o nieznanym podłożu. Jedno jest pewne: to_nie_był_błąd_pilota

--

Chiron

Data: 2012-08-12 11:32:01
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k07t00$8ll$1node1.news.atman.pl...
żeby odpowiedzieć. Rosjanie mają czarne skrzynki, wrak, nie ma brzozy pancernej, środkowego silnika, etc. Zapewne

Widać Rosjanom jest na rękę aby utrzymywały się pogłoski o zamachu

Data: 2012-08-12 11:37:54
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k07t6d$a7b$1inews.gazeta.pl...
[...]

W mojej opinii- jak kiedyś znów USA zapragnie, żeby Rosji ktoś wsadzał szpile w dupsko, to dadzą nam nagrania z satelitów szpiegowskich- i wtedy wszystko będziemy wiedzieć.To może być i za 50 lat. Może nawet angole łaskawie przyznają, kto kazał zabić Sikorskiego. Może Rosjanie wtedy opublikują pamiętniki Prhala. Może...i tak będzie, dokąd nie zrozumiemy jako naród, że mamy swoje własne interesy, które powinniśmy realizować

--

Chiron

Data: 2012-08-12 11:43:02
Autor: u2
W dniu 2012-08-12 11:28, Chiron pisze:
Tu juz nie ma wątpliwości- zachowania pilotów były prawidłowe. Oni nie próbowali lądować. Co się stało naprawdę- nie mamy wystarczających danych, żeby odpowiedzieć.

Wiadomo co sie stalo, byly dwie eksplozje, kiedy juz odchodzili na drugi
krag.

Data: 2012-08-12 16:02:57
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50277aa7$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak napisałem. Pytanie: co_je_wywołało?

--

Chiron

Data: 2012-08-12 16:18:49
Autor: u2
W dniu 2012-08-12 16:02, Chiron pisze:

[...]

Z całą pewnością nie pancerne brzozy.

Data: 2012-08-12 16:54:23
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 12 Aug 2012 11:43:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Dlaczego dwie? Skąd ta pewność? A może była jedna albo 3? Ględzenie
nawiedzonego Antosia to nie dowód.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-12 23:25:17
Autor: leszek niewiadomski
Am 12.08.2012 16:54, schrieb Przemysław M.:
[...]

Moment, koledzy, przeciez bylo cos o helu, bombie prozniowej, elektromagnetycznej, sztucznej mgle i innych innosciach. Z powodu oddalenia i innych zajec zapomnialem lub nie sledzilem. To wszystko juz niewazne, tylko ekplozje, ktorych nikt nie widzial i nie zarejestrowal (moze Amerykancy, ale ci nigdy nie powiedza, tak jak Sowieciarze nigdy nie pokaza archiwow)? Czytalem, ze gdzies na podkarpaciu policja zatrudnia rozdzkarza lub innego wroza do szukania trupow czy bandytow. Nie mogliby sie panowie i panie od Macierewicza zlozyc i zatrudnic jakiegos jasnowidza. Pomodliliby sie najpierw do sw. Antoniego, a pozniej skupili nad jakims wirujacym stolikiem czy krysztalowa kula, albo przesluchali zbiorowo jakies medium, a pozniej napisali raport. Cos mi sie widzi, ze ktos tu wcale nie chce poznania prawdy, lecz ciagnac sprawe latami. Nie o to chodzi, by zlapac kroliczka, ale by gonic go? ;-)
ln.

Data: 2012-08-13 09:15:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:k096vt$lpk$1online.de...
[...]

Dokładnie! Tylko najprawdopodobniej ludzi znudzi to wieczne klepanie o zamachu. Tak jak miesiączki przed pałacem. Pozostanie garstka najwierniejszych, ale to mało, by na tym wybory wygrać. A przecież w tej szopce tylko o to chodzi.

Data: 2012-08-12 11:19:39
Autor: zdumiony
[...]

W historii nie zdarzały się wypadki lotnicze? Wygląda jak typowy wypadek, a taki zamach byłby bardzo trudny do zrobienia żeby wyglądał zupełnie jak wypadek.

Data: 2012-08-12 11:41:15
Autor: u2
W dniu 2012-08-12 10:57, A. Filip pisze:
A do kurwy nędzy ci piloci to się sami wyszkolili i wytresowali w
zakresie przestrzegania procedur bezpieczeństwa?

JKM boi sie o wlasne zycie, wiec pytluje co mu kaze jego oficer powadzacy.

Data: 2012-08-12 16:54:47
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 12 Aug 2012 11:41:15 +0200, u2 napisał(a):

[...]

To tak jak ty.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-08-12 10:35:28
Autor: zdumiony
[...]

Bo są uczciwi i mówią co myślą, to mało głosów. Gdyby byli na zleceniu służb, juz byli by u władzy.

Data: 2012-08-11 23:40:27
Autor: Observatore
[...]

Michalkiewicz przystapil do tej partii i mial wystepy na ich kongresie.

Data: 2012-08-12 07:25:00
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 11 Aug 2012 16:32:12 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

B.Poręba załóżył Stowarzyszenie Grunwald. Protestował też przeciwko
rozwiązaniu PZPR.Wart jeden drugiego.KOMUCHY!

Data: 2012-08-12 10:41:27
Autor: A. Filip
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 16:32:12 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

 B.Poreba w ktorego towarzystwie obraca sie m.innymi p. Michalkiewicz -
zalozyli stowarzyszenie pod nazwa :
ObĂłz Wielkiej Polski - Stowarzyszenie ObĂłz Wielkiej Polski jest kontynuatorem
polityki Romana Dmowskiego.

B.Poręba załóżył Stowarzyszenie Grunwald. Protestował też przeciwko
rozwiązaniu PZPR.Wart jeden drugiego.KOMUCHY!

A SLD/SDRP pod nazwą PZPR przetrwałoby (>20 lat) nad progiem wyborczym 5%? :-)

Data: 2012-08-12 07:22:00
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 11 Aug 2012 16:22:04 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

KOMUCH to komuch. Jaka to różnica czy biedny czy bogaty? --

Data: 2012-08-12 10:38:15
Autor: A. Filip
[...]

KOMUCH to komuch. Jaka to róşnica czy biedny czy bogaty?

A Komunistyczna Partia Chin co stworzyła najszybciej rozwijający się
kapitalizm na calutkim świecie to też "po prostu tylko komuchy"? :-)

Data: 2012-08-11 17:00:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k05qg4$qgj$4inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz to Michnikowi, czy komuś tam. Mnie to lata.

Data: 2012-08-11 10:54:47
Autor: MH
> [...]
> Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani
> żadnych opłat.

Przynajmniej, a GazWyb każe sobie słono płacić
==========

Pomyśl trochę Zdumieńcze!!

Po pierwsze gadamy tutaj w ramach tego wątku o Michale a nie o GW.
Ale skoro już coś bąkasz o GW, i jesteś zdumiony że GW każe sobie płacić, to
jak sądzisz dlaczego? Rozszerzę Twoje pytanie.. A dlaczego Playboy,NIE,itp. każą sobie płacić? Każde z w/w i nie wymienionych pism każą sobie płacić
i chyba nie ma sensu uzasadniać dlaczego..  Aha!! Od przychodów bulą podatki,
dają ludziom robotę, od sprzedaży bulą VAT itd... Tymczasem Michał liczy tylko na buroków. MH

Data: 2012-08-11 13:38:37
Autor: Chiron

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k05dln$655$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dają ludziom robotę, od sprzedaży bulą VAT itd...

Tymczasem Michał liczy tylko na buroków.

Nazywasz jego czytelników burokami? A to ciekawe. A jak nazwiesz tych wszystkich, którzy poprzez prenumeratę państwowych (komunalnych) instytucji płacą za prenumeratę GW, a poprzez zamieszczanie tam reklam spółek skarbu państwa dożywiają ją? Napiszę Ci: to my wszyscy podatnicy.
Może by tak państwo skierowało ten strumień pieniędzy na Michalkiewicza? Jak myślisz- chyba że znasz powód, dla którego to akurat Adaś ma być uprzywilejowany

--

Chiron

Data: 2012-08-11 11:52:38
Autor: MH
> [...]
> dają ludziom robotę, od sprzedaży bulą VAT itd...
>
> Tymczasem Michał liczy tylko na buroków.

Nazywasz jego czytelników burokami? A to ciekawe.

Gdzie ja nazywam jego czytelników burokami?? Cztaj ze zrozumieniem!!

A jak nazwiesz tych wszystkich, którzy poprzez prenumeratę państwowych (komunalnych) instytucji płacą za prenumeratę GW, a poprzez zamieszczanie tam reklam spółek skarbu państwa dożywiają ją?

Burokami!!

MH