Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów

Data: 2010-12-23 01:18:53
Autor: zbig
Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów
Data: 2010-12-23 12:22:30
Autor: heÂŽsk
Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów
On Thu, 23 Dec 2010 01:18:53 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.
http://www.krytykapolityczna.pl/CezaryMichalski/Inwazjaporywaczycial/menuid-291.html

Tak oto zamiast dbac o dobre imie brata prezes PiS to imie zeszmacil.

Data: 2010-12-24 01:55:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
zbig wrote:

Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się pomyliłem. :(

BTW Analityk też z Ciebie mierny.
--
Pit

Data: 2010-12-24 06:27:24
Autor: zbig
On 24 Gru, 01:55, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:
> Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
> [...]

Pomyliłeś się boś mało inteligentny. A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Data: 2010-12-24 15:45:22
Autor: u2
W dniu 2010-12-24 15:27, zbig pisze:
Pomyliłeś się boś mało inteligentny. A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Pokaż swoim szefom to co wypisujesz na p.s.p. Na pewno dostaniesz
kolejną premię :)

Data: 2010-12-26 19:43:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

zbig wrote:
> Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
> [...]

To wcale Ci nie dodaje, a wręcz przeciwnie. Jednak dobrze, że zauważyłeś moją pomyłkę i potwierdzasz, iż wcześniej się myliłem co do Ciebie. Od teraz będę traktował Cię na równi z wałkuństwem. A szkoda.

A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Pewnie tak samo się na tym znają, jak Ty.
--
Pit

Data: 2010-12-24 13:32:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-24 01:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
zbig wrote:

Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.
A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
pomyliłem. :(

BTW Analityk też z Ciebie mierny.

No nie przesadzaj, Pit - są na psp jeszcze gorsi od zbiga.

Data: 2010-12-26 19:38:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

zbig wrote:

[...]

Wiem, że są, ale oni nigdy niczego sobą nie reprezentowali, a zbiga uważałem za kogoś z wyższej półki (choć nie najwyższej).
--
Pit

Data: 2010-12-24 11:48:47
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-23 10:18, zbig pisze:
Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.
http://www.krytykapolityczna.pl/CezaryMichalski/Inwazjaporywaczycial/menuid-291.html

juz od jakiegos czasu zastanawiam sie czy takie teksty nie godza w demokracje. Chyba czas zaczac jakas akcje afirmacyjna. PIS jest taki jak kazdy widzi. Tragikomedia. Kompletny obciach i tandeta. Gazety chyba powinny dawac im fory bo nie ma nic gorszego nie pewnosc rzadzacych ze wyborow przegrac nie moga. A bezstronna relacja z naszej sceny politycznej to uczyni. Wszytko dazy do tego ze na PIS beda glosowac wylacznie półanalfabeci, maniakalni ksenofobowie, PZPRowskie przechrzty i kanapowi bohaterowie walki o niepodleglosc.

--
the_foe

Data: 2010-12-24 13:02:57
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:if1tqd$n5r$1news.dialog.net.pl...
[...]

A na PO Żydzi i UDecja, no i też potomkowie MBP i NKWD...

boukun

Data: 2010-12-24 16:17:26
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
[...]

a na PO beda glosowac, madrzy, inteligentni, wyksztalceni co przeciez
dokladnoe widac m.innymi na tej grupie i na onecie oraz forach GW - gazety
czekistow.

the_foe - nie pij tyle, bo skonczysz jak Celinski na betonowym plocie:)

--

Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów