Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów

Data: 2010-12-24 01:55:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów
zbig wrote:

Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się pomyliłem. :(

BTW Analityk też z Ciebie mierny.
--
Pit

Data: 2010-12-24 06:27:24
Autor: zbig
On 24 Gru, 01:55, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:
> Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
> [...]

Pomyliłeś się boś mało inteligentny. A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Data: 2010-12-24 15:45:22
Autor: u2
W dniu 2010-12-24 15:27, zbig pisze:
Pomyliłeś się boś mało inteligentny. A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Pokaż swoim szefom to co wypisujesz na p.s.p. Na pewno dostaniesz
kolejną premię :)

Data: 2010-12-26 19:43:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

zbig wrote:
> Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.

A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
> [...]

To wcale Ci nie dodaje, a wręcz przeciwnie. Jednak dobrze, że zauważyłeś moją pomyłkę i potwierdzasz, iż wcześniej się myliłem co do Ciebie. Od teraz będę traktował Cię na równi z wałkuństwem. A szkoda.

A co do analizy, to powiedz to
moim szefom. Oni jeszcze tego nie wiedza i płaca mi całkiem niezłe
pieniądze.

Pewnie tak samo się na tym znają, jak Ty.
--
Pit

Data: 2010-12-24 13:32:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-24 01:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
zbig wrote:

Prawie spadłem ze śmiechu z fotela.
A ja Cię Zbigu miałem za inteligentnego człowieka. Widzę, że grubo się
pomyliłem. :(

BTW Analityk też z Ciebie mierny.

No nie przesadzaj, Pit - są na psp jeszcze gorsi od zbiga.

Data: 2010-12-26 19:38:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

zbig wrote:

[...]

Wiem, że są, ale oni nigdy niczego sobą nie reprezentowali, a zbiga uważałem za kogoś z wyższej półki (choć nie najwyższej).
--
Pit

Michalski bezlitośnie miażdży pisowskich cymbałów