Michel Michniewicz - serwis Uwatec

Data: 2009-07-23 21:39:12
Autor: Jan
Michel Michniewicz - serwis Uwatec
Re: Apel
Po  tygogniu od zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa i przestępstwa skarbowego, gnojek zwrócił kasę za naprawę i odesłał mi nadajnik ze zniszczonymi śrubami serwisowymi.. Policja dalej prowadzi dochodzenie w sprawie o wyłudzenie.
Janusz Chyliński

Data: 2009-07-23 22:38:15
Autor: Jan
Michel Michniewicz - serwis Uwatec
Data wątku "Apel" z 1.07.2009

Janusz Chyliński

Data: 2009-07-24 17:43:54
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

To raczej nic nie wskurają , proponuje zmienić kwalifikacje czynu na niekorzystne rozporządzenie mieniem.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania.

Data: 2009-07-24 22:18:46
Autor: Paweł
[...]

Taki duży nurek a nadal wierzy w bajki;-(.
W Bulandzie policja nierobi nicw takich sprawach;-(((

Hej

Data: 2009-07-24 22:34:05
Autor: Jan
Michel Michniewicz - serwis Uwatec
Taki duży nurek a nadal wierzy w bajki;-(.
W Bulandzie policja nierobi nicw takich sprawach;-(((

Hej

Na razie robi.

Michel Michniewicz - serwis Uwatec