Michelin AC-10

Data: 2009-06-02 12:00:55
Autor: Grzegorz Rogala
Michelin AC-10
moonraker klepie w klawisze:
Ktoś ma jakieś złe lub dobre doświadczenia z tymi oponkami?
Mam zamiar zamontować taki komplecik do DRZ400 użytkowanej głównie w terenie. Ewentualnie co innego polecicie w cenie do 400zł za kpl?

Powiem tak, lepszej gumy na przodzie (tlumaczenie dla zboczencow - lepszej opony na przednim kole ;) )nie mialem, trzyma w gleeeebokich zlozeniach, w piachu daje rade, na sliskim/mokrym tez bardzo ok. IMO
bardzo dobra opona a w deerzecie sprawdza mi sie doskonale.

--
pozdr
Rogal

Michelin AC-10