Michelin CrossClimate - do dupy...

Data: 2018-01-23 21:57:49
Autor: Kaczin
Michelin CrossClimate - do dupy...
W dniu 23.01.2018 o 17:55, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

I dlatego je kupiłeś?

--
Kaczin

Data: 2018-01-23 22:18:02
Autor: jerzu.xyz
Michelin CrossClimate - do dupy...
On Tue, 23 Jan 2018 21:57:49 +0100, Kaczin <jaka857@poczta.interia.pl>
wrote:

I dlatego je kupiłeś?

Ja? Skąd taki wniosek wysnułeś? Miałem okazję dwa dni pojeździć autem na tych oponach. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-01-23 23:39:02
Autor: Kaczin
wrote:

I dlatego je kupiłeś?

Ja? Skąd taki wniosek wysnułeś?

Z tego co napisałeś, a potem wyciąłeś.
Przypomnę, bo znowu czegoś nie ogarniesz:

Data: 2018-01-24 00:03:53
Autor: jerzu.xyz
Michelin CrossClimate - do dupy...

wrote:

> [...]

> i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
> twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

I gdzie tam jest napisane, że kupiłem?

Data: 2018-01-24 21:45:24
Autor: J.F.
Dnia Tue, 23 Jan 2018 21:57:49 +0100, Kaczin napisał(a):
[...]

No coz, reklamowali jako opona z homologacja zimowa.

I bylbym je kupil ... ale w tym roku byly za drogie :-)

J.

Michelin CrossClimate - do dupy...