Michelin CrossClimate - do dupy...

Data: 2018-01-24 17:26:22
Autor: J.F.
Michelin CrossClimate - do dupy...
Dnia Tue, 23 Jan 2018 17:55:34 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
Opony jak w tytule. Druga zima, niecałe półtora roku mają. One może są
i całoroczne, ale na śnieg to się nie nadają. Sory, ale ja zawsze
twierdzę że jak coś jest do wszsytkiego, to się nadaje do dupy.

Debice navigator jak byly nowe, to sie IMO sprawdzaly w trudnych
zimowych warunkach - mam na mysli gory i narty.

Teraz mam na trzecim aucie, ale zima kiepska i nie ma jak sprawdzic
:-)

J.

Data: 2018-01-24 19:58:25
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 24.01.2018 o 17:26, J.F. pisze:
Debice navigator jak byly nowe, to sie IMO sprawdzaly w trudnych
zimowych warunkach - mam na mysli gory i narty.

Teraz mam na trzecim aucie, ale zima kiepska i nie ma jak sprawdzic

Kiedyś miałem i jako nowe, myślałem że będę zadowolony. Ale już drugiej zimy, kiepskawo się jeździło. Już lepiej UniRoyale mi się sprawiały.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Michelin CrossClimate - do dupy...