Michelin MXT - co to za opony ?

Data: 2015-11-17 22:22:30
Autor: Radek D
Michelin MXT - co to za opony ?
Kupiłem opony Michelin MXT 82T 175/70R13 - używane ale w bardzo dobrym stanie. Sprzedawca twierdzi, że to opony całoroczne - jednak nie mogę namierzyć nic na ich temat.
Jakie to sÄ… opony ?
WyglÄ…dajÄ… tak:
http://tinyurl.com/ojoyeof

Data: 2015-11-17 14:36:35
Autor: kkk
Michelin MXT - co to za opony ?
Stary model opony letniej. Ile maj± lat z ciekawo¶ci?

Data: 2015-11-17 23:40:27
Autor: Czesław Wiśniak
Michelin MXT - co to za opony ?

Stary model opony letniej. Ile maj± lat z ciekawo¶ci?

Pewnie ze 20:)

Data: 2015-11-17 14:50:08
Autor: kkk
Michelin MXT - co to za opony ?
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 23:40:42 UTC+1 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
> Stary model opony letniej. Ile maj± lat z ciekawo¶ci?

Pewnie ze 20:)

Albo lepiej :) - to były "niezniszczalne" Micheliny tyle tylko że obecnie s± bardziej plastikowe niż gumowe...

Data: 2015-11-19 16:22:26
Autor: LEPEK
Michelin MXT - co to za opony ?
W dniu 2015-11-17 o 23:36, kkk pisze:
Ile maj± lat z ciekawo¶ci?

Dokładnie to samo pytanie mi przyszło do głowy.
Ja je miałem na Corolli w 1997 roku jako fabryczne.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2015-11-21 18:09:40
Autor: jerzu.xyz
Michelin MXT - co to za opony ?
On Thu, 19 Nov 2015 16:22:26 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Dokładnie to samo pytanie mi przyszło do głowy.
Ja je miałem na Corolli w 1997 roku jako fabryczne.

Ja mialem je w słuzbowym Fiacie Uno 1.4 z 1998 roku ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-11-21 18:53:26
Autor: Yogi\(n\)
Michelin MXT - co to za opony ?
Użytkownik <jerzu.xyz@irc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:v9915bd2q0ng3h33el2cgr3g9pvngk9ol84ax.com...
On Thu, 19 Nov 2015 16:22:26 +0100, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Dokładnie to samo pytanie mi przyszło do głowy.
Ja je miałem na Corolli w 1997 roku jako fabryczne.

Ja mialem je w słuzbowym Fiacie Uno 1.4 z 1998 roku ;)

Ale robili je chyba do ok 2006 r.

--
Yogi(n)

Data: 2015-11-21 20:11:39
Autor: jerzu.xyz
Michelin MXT - co to za opony ?
On Sat, 21 Nov 2015 18:53:26 +0100, "Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorod.pl>
wrote:

Ale robili je chyba do ok 2006 r.

MXT? Raczej nie. W 2001 albo 2002 roku miałem wypadek tym Uno i nie
mogłem potem dokupić jednej opony, bo ich nie było na rynku.

Data: 2015-11-17 23:36:32
Autor: Czesław Wiśniak
Michelin MXT - co to za opony ?

[...]

Letnie