Michelin PILOT PRIMACY - opinie

Data: 2011-05-22 14:07:02
Autor: Filip KK
Michelin PILOT PRIMACY - opinie
http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy

Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

Data: 2011-05-22 20:49:02
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:iraubb$etv$3news.net.icm.edu.pl...
http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy

Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

Zbiera wysokie noty, ale bez rewelacji http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowych/michelin/pilot_primacy/index.html

Sam osobiscie nie jezdzilem na nich.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-22 22:17:05
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-22 20:49, Adam Szewczak pisze:

Zbiera wysokie noty, ale bez rewelacji
http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowych/michelin/pilot_primacy/index.html

Dlaczego bez rewelacji? Z tego co widzę, to są same rewelacje.

Chyba, że wyciągamy średnią z takich ocen:

Przyczepność na ośnieżonej nawierzchni: 0

Kiedy to jest opona typowo letnia.

Ponad to, patrzymy dalej (na drugiej stronie).. Komfort jazdy 2 gwiazdki. Jakim cudem ktoś dał dwie gwiazdki testując 215/65/15? Nie wierzę w brak komfortu przy takim balonie.

Za chwilę (na 4 stronie) mamy 5 gwiazdek w komforcie jazdy. Opona testowana to: 245 / 55 R17 ZR w BMW e65 735i.

Więc może lepiej zmienić samochód jak się wystawia opinie o komforcie?

Dla mnie takie testy są nic warte.

Data: 2011-05-22 22:25:34
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:irbr26$27i$1news.net.icm.edu.pl...

Dlaczego bez rewelacji? Z tego co widzę, to są same rewelacje.
Rewelacyjne jest tłumaczenie - ang. "Average" to po polsku "Słaba" ;-)
(i nie, nie w kontekście jakości, ale kontekście średniej oceny).
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-22 22:33:20
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4dd9714b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Tlumaczenia pominmy bo to taka jakas miedzynarodowka i mam wrazenie ze ktos to z google tlumaczyl.

Co do oceny przecietnej to napisalem tak bo srednia jest 2.06
Jakby byla rewelacja to by sie zblizylo do 1 ;P

A z takimi ocenami to po co przeplacac jak mozna kupic cos np z koncernu Michelin a nie pod ta marka ;)

Ale po to jest na rynku tyle marek i modeli zeby kazdy wybral to co sobie chce.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-22 22:47:05
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:irbrvd$kpu$1news.onet.pl...
   Tlumaczenia pominmy bo to taka jakas miedzynarodowka i mam wrazenie ze ktos to z google tlumaczyl.

Parę lat żyłem z tłumaczeń, więc w oczy mnie kole. A poza tym - prowadzą stronę po to, żeby potem ktoś kupił/zamówił na stronie reklamowanej w dolnej części ich strony - ciekawe ilu się zniechęci, nawet jak przy świetnej oponie wyskoczy "Słaba" ;-)

Data: 2011-05-22 23:26:11
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4dd97655$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Nawet nie zauwazylem do tej pory ze na dole jest reklama.
Ale to jest reifendirect chyba jeden z najwiekszych niemieckich sklepow z oponami, fakt oni jakos niedawno zrobili oferte na Polske, ale ceny sa umowmy sie byle jakie. Chyba ze ktos potrzebuje egzotycznych rozmiarow to jak najbardziej.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-22 21:49:20
Autor: to
Michelin PILOT PRIMACY - opinie
begin Filip KK
Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

Ciężko wcisnąć taki duży rozmiar do napędu.

Data: 2011-05-23 07:50:12
Autor: Agent
[...]

Miałem w rozmiarze 205/55/16. Nie wiem co poprzedni właściciel z nimi robił (kupiłem je z autem)  ale po 6 latach pojawiło sie pęknięcie gumy w tym cienkim rowku wzdłuż opony (4 szt.) i mimo że bieżnik był jeszcze ok opony wyrzuciłem.

Data: 2011-05-23 08:32:29
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Filip KK" <> napisał w wiadomości ...
http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy

Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

miałem dokładnie taki rozmiar w E32 740:
dość poprawne ale bez żadnych rewelacji,
osobiście polecam np. ContiSportContact 3
- pod każdym względem lepsze od tych Michelinów

Tadeusz

Data: 2011-05-26 19:48:26
Autor: radxcell
*Filip KK* wrote in <news:iraubb$etv$3news.net.icm.edu.pl>:
http://www.opony.com/opona/michelin-pilot-primacy
Czy ktoś użytkuje/użytkował powyższą oponę? Jak to się sprawuje w
rozmiarze 225/55/16 w tylnym napędzie?

Mam na przedniej osi, rozmiar 225/45/17.
Z tą oponą auto tylnonapędowe zachowuje się podsterownie. Z tylu Yokohama Advan
Sport. Prawdopodobnie przod tez bede zmienial na japonczyki.

pozdr, rdx

--
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel

Michelin PILOT PRIMACY - opinie