Michnik i jego propagandowa bojówka

Data: 2009-06-21 17:59:26
Autor: PiS to porażka
Michnik i jego propagandowa bojówka
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Knebel sądowy.......

Autor: Piotr Semka

 No nareszcie dotarłem do autora.  Poważny "publicysta", he, he, he!

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-21 18:46:12
Autor: pp

Autor: Piotr Semka

No nareszcie dotarłem do autora.  Poważny "publicysta", he, he, he!

Bardzo dobrze Kawecki, ze przeczytales do konca, autor jest tutaj zupelnie
bez znaczenia, a juz napewno bez znaczenia jest twoja ocena, nasz tym maly
etatowy pasciarzu. Podaj ile osob do tej pory otrzymalo od Michnika pozwy
do sadu, wtedy ocenimy sobie powage tej twojej gazeciny. No i przy okazji,
zapytaj swojego pryncypala, dlaczego nie uzywa nazwiska swojego wlasnego
ojca ( Schecheter ), bo wyglada na to, ze wstydzi sie swojego zydostwa, do
niedawana wstydzil sie swojego tatuska ktory byl bolszewickim szpiclem, nadal
wstydzi sie swojego starszego braciszka ktory byl ubekiem i mamuski ktora byla
komusza "publicystka". Dobry temat na ulotki rozdawane pod budynkiem redakcji
GoWna.

Data: 2009-06-22 07:56:21
Autor: PiS to porażka
[...]

Wasz? Reprezentujesz kogoś?

Podaj ile osob do tej pory otrzymalo od Michnika pozwy
do sadu, wtedy ocenimy sobie powage tej twojej gazeciny.

Wygrane, czy przegrane sobie życzysz?

No i przy okazji,
zapytaj swojego pryncypala, dlaczego nie uzywa nazwiska swojego wlasnego
ojca ( Schecheter ), bo wyglada na to, ze wstydzi sie swojego zydostwa

Nie sądzę, by Michnik wstydził się swojego pochodzenia. Wielokrotnie o tym mówił i pisał.
Żydem jest Ludwik Dorn, Żydami są bracia Kaczyńscy....Masz z tym jakiś problem?

, do
niedawana wstydzil sie swojego tatuska ktory byl bolszewickim szpiclem,

pomyliły ci się rodziny, to Kaczyńscy wstydzą się swojego ojca, który współpracował z pezetpeerem.

[...]

Znowu masz problem z pamięcią, bo niedawno słyszałem jak Lech Kaczyński opowiadał o swojej matce, która jemu i bratu przynosiła do czytania książki o Leninie, co zaowocowało pochwałami na temat komunizmu w pracy doktorskiej.

Przemek

Data: 2009-06-22 09:10:22
Autor: pp

"PiS to porazka" <adres@email.pl> wrote in message news:h1n6e6$f8j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysl Kawecki przynajmnie raz na miesiac. W tej chwili, jestes tutaj
jedynym durniem ktory kazdego dnia robi wklejanki z gazety. O twojej
roli grupowego pasciarza napisano tutaj dosyc sporo, czyli tych ktorzy
oceniaja ciebie podobnie jak ja, jest wiecej niz "jeden". Wszystko sie
zgadza matolku wybiorczy, trzeba tylko pomyslec.

Podaj ile osob do tej pory otrzymalo od Michnika pozwy
do sadu, wtedy ocenimy sobie powage tej twojej gazeciny.

Wygrane, czy przegrane sobie życzysz?

Pisze chyba wyraznie, "podaj ile osob do tej pory otrzymalo od Michnika
pozwy do sadu". Rozumiesz co znaczy pozew do sadu, czy mam ci tlumaczyc,
ze cos takiego nie wystepuje w formie "wygrane" lub "przegrane" ? Mozna
wygrac lub przegrac sprawe w sadzie, mysl czasami durniu, a nie tylko
pastuj to co pisze w gazecie.

[...]

Podaj mi cytat z wypowiedzi swojego pryncypala, gdzie on sam pisze, ze
nazwya sie Schechter i jest zydem tak jak jego ojciec.

Żydem jest Ludwik Dorn, Żydami są bracia Kaczyńscy....

Podaj mi dowod ze Kaczynscy sa zydami. Wystarczy mi cytat z wypowiedzi
Kaczynskiego.

Masz z tym jakiś  problem?

Mam, nie wolno mi miec ?

, do
niedawana wstydzil sie swojego tatuska ktory byl bolszewickim szpiclem,

pomyliły ci się rodziny, to Kaczyńscy wstydzą się swojego ojca, który współpracował z pezetpeerem.

Podaj mi cytat z wypowiedzi Michnika-Szechtera ( wyjasniajacy temat jego
prawdziwego nazwiska i roli jaka w pelnil jego ojciec w komunistycznych
organizacjach na Ukrainie) ktora ukazala sie, zanim twoj pryncypal podal
IPN do sadu i przegral sprawe.

[...]

Po raz kolejny, masz Kawecki problemy ze zrozumieniem tematu i tego
co czytasz. Kiedy napisze, ze ubek Michnik i jego matka komunistyczna
"publicystka" to rodzina Kaczynskich, wtedy bedziesz mogl mi przypomniec,
ze ma problemy z pamiecia, do tego czasu, trenuj myslenie i wyciaganie
wnioskow z tego co przeczytales bezmyslny pasciarzu.

Data: 2009-06-22 17:14:56
Autor: PiS to porażka
Michnik i jego propagandowa bojówka
Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał

Wszystko sie zgadza matolku wybiorczy, trzeba tylko pomyslec.

Co ci się zgadza przygłupie, kogo się pytałeś czy możesz się wypowiadac w jego iminieniu, samozwańczy 'reprezentancie".

Pisze chyba wyraznie, "podaj ile osob do tej pory otrzymalo od Michnika
pozwy do sadu". Rozumiesz co znaczy pozew do sadu, czy mam ci tlumaczyc,
ze cos takiego nie wystepuje w formie "wygrane" lub "przegrane" ?

Konsekwencją pozwu jest proces, ale nie liczyłem na to, ze się domyślisz.

Mozna
wygrac lub przegrac sprawe w sadzie, mysl czasami durniu, a nie tylko
pastuj to co pisze w gazecie.

W gazecie nie "pisze", tylko jest napisane, zacietrzewiona miernoto.

Masz z tym jakiś  problem?

Mam, nie wolno mi miec ?

To idź do psychiatry, podobno nie trzeba skierowania.

, do
niedawana wstydzil sie swojego tatuska ktory byl bolszewickim szpiclem,

pomyliły ci się rodziny, to Kaczyńscy wstydzą się swojego ojca, który współpracował z pezetpeerem.

Zabrakło ci argumentów przygłupie, że nie odniosłeś się do współpracy ojca Kaczyńskich z [ezetpeerem, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-06-22 10:32:59
Autor: pp

"PiS to porazka" <adres@email.pl> wrote in message news:h1o75j$ea9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie musze nikogo pytac durniu pasciany.

[...]

Czytaj to co jest napisane, nie bedziesz musial niedojdo liczyc.
Niby proste a tyle razy trzeba ci to powtarzac.

Mozna
wygrac lub przegrac sprawe w sadzie, mysl czasami durniu, a nie tylko
pastuj to co pisze w gazecie.

W gazecie nie "pisze", tylko jest napisane, zacietrzewiona miernoto.

To mysl pasciany przyglupie, a nie pastuj to co jest w gazecie
napisane. Rozumiesz czy trzeba ci znowu powtorzyc ?

Masz z tym jakiś  problem?

Mam, nie wolno mi miec ?

To idź do psychiatry, podobno nie trzeba skierowania.

Pojde, jak mi przyniesiesz wyniki wlasnego badania.

[...]

Twoje argumenty pasciana niedojdo przytalaczaja tak samo jak twoja
umiejetnosc myslenia. Pobeblaj sobie jeszcze troche i przepastuj
cos z GoWna, bedziesz mial dzien zaliczony i zapas "argumentow" na
caly tydzien :))))

Michnik i jego propagandowa bojówka