Michnik: mamy najlepsze 22 lata w historii Polski.

Data: 2011-05-08 02:46:30
Autor: Darecki
Michnik: mamy najlepsze 22 lata w historii Polski.
Przemysław W wrote:
Powtórzą się dzisiejsze Węgry - tak o możliwym wygraniu wyborów parlamentarnych przez PiS mówi redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" Adam Michnik.

:) Tego czerwonego zydowskiego chłystka dosyc trafnie podsumowal kiedys Kisielewski:

„Wolna Europa” nadała sądowe przemówienie młodego Michnika, bardzo się tym nasładzając. Bohater nasz cacka się ogromnie ze swoim ciągle podkreślanym marksizmem i „socjalizmem”, dużo też mówi o Kuroniu i Modzelewskim, drobiazgowo analizując swoje z nimi różnice. Przypomina mi to rabiniczne dyskusje między Plechanowem, a Leninem – znów jakieś marksistyczne szakale przygotowują się, aby nami rządzić. Nie żal mi tych maniaków, wszystkich dyskutujących o „dyktaturze proletariatu” do ciupy i kwita!

- Stefan Kisielewski, Dzienniki, wpis z 31 stycznia 1970 r.

Data: 2011-05-08 14:39:09
Autor: raff
Michnik: mamy najlepsze 22 lata w historii Polski.
Ano mają najlepsze 22 lata w historii Polski, nie da sie ukryc.

Czas to zmienic.

R.

Data: 2011-05-08 18:00:10
Autor: u2
W dniu 2011-05-08 14:39, raff pisze:
Ano mają najlepsze 22 lata w historii Polski, nie da sie ukryc.

Czas to zmienic.

Michnik ciężko zachorował pod koniec tego okresu, nie wygląda dobrze.

Data: 2011-05-08 18:03:11
Autor: u2
W dniu 2011-05-08 18:00, u2 pisze:
W dniu 2011-05-08 14:39, raff pisze:
Ano mają najlepsze 22 lata w historii Polski, nie da sie ukryc.

Czas to zmienic.

Michnik ciężko zachorował pod koniec tego okresu, nie wygląda dobrze.

Czyli robi dobrą minę do złej gry.

Data: 2011-05-09 11:45:46
Autor: Antenka
On 8 Maj, 09:46, Darecki <123j...@op.net> wrote:
Przemysław W wrote:
> [...]

mi tych maniaków, wszystkich dyskutujących o
"dyktaturze proletariatu" do ciupy i kwita!

- Stefan Kisielewski, Dzienniki, wpis z 31 stycznia

Sługa Boży - Prymas Tysiąclecia, Niekoronowany Król Polski w okresie
czerwonej zarazy - Stefan Kardynał Wyszyński przed wieloma laty,
zapytany przez kogoś o Adama Michnika,  powiedział (parafrazuję) :

"Kim ja jestem to wszyscy wiedzą, a kim jest Adam Michnik to się
jeszcze okaże!".

No i okazało się aż nadto! :D

I tutaj dodałabym jeszcze mądrość nad mądrościami:

"Nieważne jak ktoś zaczyna, najważniejsze jak kończy".

 Mam wrażenie, coś mocno mi się wydaje, że wszyscy  "zaprogramowani
dysydenci", gdy polski ludek się obudzi i spotęguje się w nim
niebotyczny gniew, skończą na drzewie : D!

Antenka

Michnik: mamy najlepsze 22 lata w historii Polski.