Michnik nie trafi do Polski !

Data: 2010-11-18 14:45:52
Autor: cyc
Michnik nie trafi do Polski !
O to aby " stalinowski oprawca " nie stawil sie przed polskimi sadami zaDBAL NASZ WYMIAR "SPRAWIEDLIWOSCI " .
Jak sie okazalo , wniosek naszych wladz do wladz Szwecji o ekstradycje Michnika , brata .."tego " Michnika stawial jedynie zarzut , UWAGA !!! ......." nieprawidlowego stosowania aresztu " !!.
Nie wiem jaka jest prawda o Stefanie Michniku , nie wiem czy sumienie moze miec czyste , czy nie ale w oparciu o dotychczasowe medialne doniesienia mozna smialo powiedziec , ze jest stalinowskim morderca . Jak wobec powyzszego odniesc sie mam do dzisiejszej sytuacji ? . Jak mam odpowiedziec sobie na cisnace sie na usta pytania , wsrod ktorych najistotniejszymi sa , czy tylko " nieprawidlowo stosowal areszt " , czy jak chca inni byl jednak "stalinowskim siepaczem , majacym na sumieniu dziesiatki ludzi " .Czy owa formula " nieprawidlowy areszt " wyczerpuje jego winy a jesli tak , to skad tak drastyczne oceny medialne i czesci politykow a jesli nie , to dlaczego wniosek opiewal na tak nic nie znaczace zarzuty wobec czlowieka , ktory ma byc scigany po kilkudziesiecu latach od momentu , kiedy zastosowal " nieprawidlowy areszt " ? .
Czegos tu nie rozumiem !!.

cyc

Data: 2010-11-18 14:59:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ic3amj$a41$1news.onet.pl...
[...]

Przypuszczam, że jego największą winą są trzy rzeczy:
1. że był sędzią w okresie stalinowskim,
2. że jeszcze żyje,
3. że jest przyrodnim bratem Adama Michnika.

Data: 2010-11-18 15:03:18
Autor: zinek
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4ce5314f$1news.home.net.pl...

[...]

mozesz poczytac

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

Data: 2010-11-18 15:12:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ic3c10$qsj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czytalem. To dlaczego nie oskarżają go o te procesy?
Dlaczego oskarżają go o pierdoły (w porównaniu do kar śmierci)?

Data: 2010-11-18 14:24:01
Autor: apr...
Michnik nie trafi do Polski !
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> mozesz poczytac
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

Czytalem. To dlaczego nie oskarżają go o te procesy?
Dlaczego oskarżają go o pierdoły (w porównaniu do kar śmierci)?

oj bogdan, przecież ty wiesz, że u nas jest niezależna prokuratura i oni już dobrze wiedzą o co oskarżać takich towarzyszy, wiesz czy nie ?

Data: 2010-11-18 16:33:51
Autor: cirrus
Michnik nie trafi do Polski !
Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic3cu1$hs5$1inews.gazeta.pl...
[...]

A po co ma wiedzieć, przecież ty i tak wiesz swoje?

--
stevep

Data: 2010-11-18 16:02:29
Autor: apr...
Michnik nie trafi do Polski !
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> oj bogdan, przecież ty wiesz, że u nas jest niezależna prokuratura i oni
> już  dobrze wiedzą o co oskarżać takich towarzyszy, wiesz czy nie ?

A po co ma wiedzieć, przecież ty i tak wiesz swoje?

a ty czyim jesteś obrońcą ?

Data: 2010-11-18 19:55:05
Autor: boukun
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

mozesz poczytac

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

W latach 70. wspierał działaczy opozycji demokratycznej, współpracował z Radiem Wolna Europa...

I wszystko, na temat tej kryptożydowskiej tuby propagandowej...
Dzisiaj rolę RWE przejeło Radio Maryja...

boukun

Data: 2010-11-18 20:07:58
Autor: apr...
Michnik nie trafi do Polski !

> [...]

 Wolna Europa...

I wszystko, na temat tej kryptożydowskiej tuby propagandowej...
Dzisiaj rolę RWE przejeło Radio Maryja...

jak chcesz to ci też wypiszę laurkę w wiki.

Data: 2010-11-18 20:09:00
Autor: u2
Michnik nie trafi do Polski !
W dniu 2010-11-18 19:55, boukun pisze:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

W latach 70. wspierał działaczy opozycji demokratycznej, współpracował z
Radiem Wolna Europa...

Jasne, a wcześniej wykańczał prawdziwych Polaków.

Data: 2010-11-18 20:10:24
Autor: boukun
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ce579cf$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A później robił to jego przyrodni brat i Geremek..., od stanu wojennego...

boukun

Data: 2010-11-18 20:12:57
Autor: u2
Michnik nie trafi do Polski !
W dniu 2010-11-18 20:10, boukun pisze:

[...]

Jasne, czyli przyznajesz się, że wspierasz swoich ziomków niezależnie od
jakich zbrodni się dopuścili.

Data: 2010-11-18 17:01:51
Autor: u2
Michnik nie trafi do Polski !
Przypuszczam, że jego największą winą są trzy rzeczy:
1. że był sędzią w okresie stalinowskim,

Czyli skazywał oskarżonych na podstawie sfingowanych dowodów i doskonale
o tym wiedział.

2. że jeszcze żyje,

Póki żyje należy go ścigać za zbrodnie które popełnił.

3. że jest przyrodnim bratem Adama Michnika.

Czyli należy do t.zw. "żydokomuny".

Data: 2010-11-18 19:46:29
Autor: boukun
Michnik nie trafi do Polski !

[...]

No jak to, powinni mu w takim razie Order Orła Białego przypiąć...

boukun

Data: 2010-11-18 16:59:35
Autor: raff
Michnik nie trafi do Polski !
W dniu 2010-11-18 14:45, cyc pisze:
[...]

Za leb, do samochodu i do Polski.

Mossad nam pokazal.

R.

Data: 2010-11-18 08:44:13
Autor: Antenka
Michnik nie trafi do Polski !
On 18 Lis, 16:59, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Mossad nam pokazal.<

Wykonać! Za mordę go i do Polski! A potem stryczek na Starym Mieście w
świetle jupiterów i wielki napis: "OTO  JAK  KOŃCZY  KAŻDY  MORDERCA
I  ZDRAJCA!"

Antenka

Data: 2010-11-18 18:01:19
Autor: raff
Michnik nie trafi do Polski !
W dniu 2010-11-18 17:44, Antenka pisze:
On 18 Lis, 16:59, raff<patagonia2...@onet.pl>  wrote:

Mossad nam pokazal.<

Wykonać!

Tak jest! Wykonam :)

R.

Data: 2010-11-18 14:09:24
Autor: Antenka
Michnik nie trafi do Polski !
On 18 Lis, 18:01, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-11-18 17:44, Antenka pisze:

Tak jest! Wykonam :) <

No! :D

Antenka

Data: 2010-11-18 18:36:37
Autor: cyc
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:361fd982-236f-498c-b7e6-19eb3b5692f6j1g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

No to masz problem ! . Rydzyk , Kaczynski , Macierewicz , Fatygowa musieliby zawisnac !.
Ich zdrada nie pozostawia watpliwosci !.

cyc

Data: 2010-11-18 18:34:47
Autor: cyc
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ic3ihd$68a$1news.onet.pl...
[...]

Tu musze przyznac Ci racje !.
Zydzi wiedza jak postepowac ze swoimi wrogami !!.
Nasze uymiejetnosci w tym zakresie sa zerowe !.

cyc

Data: 2010-11-18 17:41:49
Autor: matusm
Michnik nie trafi do Polski !

[...]