Michnik nie trafi do Polski !

Data: 2010-11-18 17:41:49
Autor: matusm
Michnik nie trafi do Polski !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ic3amj$a41$1news.onet.pl...
O to aby " stalinowski oprawca " nie stawil sie przed polskimi sadami zaDBAL NASZ WYMIAR "SPRAWIEDLIWOSCI " .
Jak sie okazalo , wniosek naszych wladz do wladz Szwecji o ekstradycje Michnika , brata .."tego " Michnika stawial jedynie zarzut , UWAGA !!! ......" nieprawidlowego stosowania aresztu " !!.
Nie wiem jaka jest prawda o Stefanie Michniku , nie wiem czy sumienie moze miec czyste , czy nie ale w oparciu o dotychczasowe medialne doniesienia mozna smialo powiedziec , ze jest stalinowskim morderca . Jak wobec powyzszego odniesc sie mam do dzisiejszej sytuacji ? . Jak mam odpowiedziec sobie na cisnace sie na usta pytania , wsrod ktorych najistotniejszymi sa , czy tylko " nieprawidlowo stosowal areszt " , czy jak chca inni byl jednak "stalinowskim siepaczem , majacym na sumieniu dziesiatki ludzi " .Czy owa formula " nieprawidlowy areszt " wyczerpuje jego winy a jesli tak , to skad tak drastyczne oceny medialne i czesci politykow a jesli nie , to dlaczego wniosek opiewal na tak nic nie znaczace zarzuty wobec czlowieka , ktory ma byc scigany po kilkudziesiecu latach od momentu , kiedy zastosowal " nieprawidlowy areszt " ? .
Czegos tu nie rozumiem !!.

cyc

Wszystko jest jasne,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia