Michnik popuszcza w galoty :-) [Uwaga GWno!]

Data: 2011-02-06 11:59:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Michnik popuszcza w galoty :-) [Uwaga GWno!]
http://wyborcza.pl/1,75515,8644320,Uwaga__rocznica_katastrofy.html

fragment:
Temperatura konfliktu politycznego w Polsce jest tak duża, że pierwsza rocznica katastrofy smoleńskiej może przerodzić się w kolejny akt wojny polsko-polskiej lub polsko-polsko-rosyjskiej. Ale można zrobić coś, by temu zapobiec

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco

Data: 2011-02-06 11:52:04
Autor: obserwowac
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
polsko-polskiej lub polsko-polsko-rosyjskiej. Ale można zrobić coś, by temu zapobiec

nie ma wojny polsko-polskiej. Jest natomiast wojna miedzy Polakami a
Polako-Sowietami. Nie mozna zrobic nic, aby tej wojnie zapobiec, bo nie mozna znalezc absolutnie
zadnej plaszczyzny porozumienia, czego chociazby dowodem sa dyskusje na tej
grupie.

Zakonczy sie wiec TRAGICZNIE i nie ma co sie ludzic, ze bedzie inaczej.

Data: 2011-02-06 13:45:42
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 12:52,  obserwowac pisze:
[...]

To jest marzenie GWna. Ale sądzę, że nie uda im się aż tak skłócić
Polaków, choć w podżeganiu do nienawiści GWno się specjalizuje.

Data: 2011-02-06 13:47:58
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To jest marzenie GWna. Ale sądzę, że nie uda im się aż tak skłócić
Polaków, choć w podżeganiu do nienawiści GWno się specjalizuje.

Skloceni sa nie Polacy z Polakami, tylko Placy z Polako-Sowietami.

GW-no tylko pilnuje, aby nienawisc narastala. GW-no to sluzby specjalne.

Data: 2011-02-06 14:50:46
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 14:47,  obserwator pisze:
> [...]
Skloceni sa nie Polacy z Polakami, tylko Placy z Polako-Sowietami.

GW-no tylko pilnuje, aby nienawisc narastala. GW-no to sluzby specjalne.

Specsłużby merdialne. 5 kolumna sowiecka.

Data: 2011-02-06 13:57:40
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Skloceni sa nie Polacy z Polakami, tylko Placy z Polako-Sowietami.

Specsłużby merdialne. 5 kolumna sowiecka.

to tuba propagandowa glownie sowieckich, ale nie tylko - antypolskich sluzb
specjalnych.

Data: 2011-02-06 15:07:30
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 14:57,  obserwator pisze:
Specsłużby merdialne. 5 kolumna sowiecka.
to tuba propagandowa glownie sowieckich, ale nie tylko - antypolskich sluzb
specjalnych.

A pamiętasz jak nadredaktor Michnik jeździł do Moskwy po wytyczne przed
okrągłym stolikiem ?

Data: 2011-02-06 14:09:55
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> specjalnych.

A pamiętasz jak nadredaktor Michnik jeździł do Moskwy po wytyczne przed

Jaruzel go tam wyslal.

Data: 2011-02-06 14:17:37
Autor: obserwator
Michnik popuszcza w galoty :-) [Uwaga GWno!]
Na http://www.nowyekran.pl/ bedzie publikowana ksiazka o roli Jaruzelskiego, w zamordowaniu Jaroszewicza.

Jaruzelski zlecił zamordowanie Jaroszewicza?

http://markd.nowyekran.pl/post/1406,jaruzelski-zlecil-zamordowanie-jaroszewicza

Warto zajrzec rowniez tu, aby dowiedziec sie o sowieckiej agenturze
dzialajacej nadal w Polsce:

http://piecuch.pl/blog/?s=matrioszka

Data: 2011-02-06 15:20:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 15:17, obserwator pisze:
[...]

Z pewnością hipoteza o tym, że Premiera Jaroszewicza (z żoną)
zamordowała bezpieka, bo wiedział za dużo o agenturze sowieckiej jest
najbardziej prawdopodobna.

Data: 2011-02-06 14:22:37
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Z pewnością hipoteza o tym, że Premiera Jaroszewicza (z żoną)
zamordowała bezpieka, bo wiedział za dużo o agenturze sowieckiej jest

 on sam byl sowieckim agentem:) --

Data: 2011-02-06 15:25:33
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 15:22,  obserwator pisze:
Z pewnością hipoteza o tym, że Premiera Jaroszewicza (z żoną)
zamordowała bezpieka, bo wiedział za dużo o agenturze sowieckiej jest
najbardziej prawdopodobna.
 on sam byl sowieckim agentem:)

Dlatego dużo wiedział.

Data: 2011-02-06 15:12:23
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 15:09,  obserwator pisze:
A pamiętasz jak nadredaktor Michnik jeździł do Moskwy po wytyczne przed
okrągłym stolikiem ?
Jaruzel go tam wyslal.

Czyli Jeruzel przekazał władzę agenturze. Okrągły stolik był tylko dla
zmyłki publiki.

Data: 2011-02-06 14:19:35
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Jaruzel go tam wyslal.

Czyli Jeruzel przekazał władzę agenturze. Okrągły stolik był tylko dla
zmyłki publiki.

alez oczywiscie. Naiwnoscia jest sadzic inaczej:))

Data: 2011-02-06 15:21:18
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 15:19,  obserwator pisze:
Czyli Jeruzel przekazał władzę agenturze. Okrągły stolik był tylko dla
> zmyłki publiki.
alez oczywiscie. Naiwnoscia jest sadzic inaczej:))

Musieli mieć gwarancję, że nie wykończą ich dla przykładu jak Słońce Karpat.

Data: 2011-02-06 14:23:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> alez oczywiscie. Naiwnoscia jest sadzic inaczej:))

Musieli mieć gwarancję, że nie wykończą ich dla przykładu jak Słońce Karpat.

no...:)

Data: 2011-02-06 12:08:35
Autor: Rudy 102

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:iiluuk$2tif$1news.ett.com.ua...
[...]

Ależ to proste! Zamknąć na 48 godzin kilku oszołomów z PiS i po temacie! Mamy dość tego awanturnictwa, wichrzycielstwa, faszystowskich marzów z pochodniami, wrzasków i obłudy w wykonaniu PiS! W październiku Naród pokaże wam drzwi! Możecie sobie powołać rząd na uchodztwie! Proponuje Kubę! Przy wieku Castro, Kaczyński będzie tam najmłodszym działaczem komunistycznym!

JanKos

Michnik popuszcza w galoty :-) [Uwaga GWno!]