Micra z 1.5 dci 60KW

Data: 2011-01-18 09:32:07
Autor: Agent
Micra z 1.5 dci 60KW

Użytkownik "rybak" <benni@barbakann.net> napisał w wiadomości news:ihhaj6tqbva6locuocgv5ktc3ajs708vno4ax.com...
Jest sobie kupiona niedawno Micra z 2004r. z silnikiem 1.5 dci 60KW
(80KM) i przebiegiem, wiarygodnym, ok. 150 tys. Sprowadzona z
germanlandii. Naczytałem się wiele o awaryjności wtrysków (i nie
tylko) w tych silnikach i zacząłem się obawiać, czy dobrze zrobiłem
kupując taką akurat wersję. Samochód miał zrobiony przegląd,
wymienione filtry, olej. Mechanik mówił, że (odpukać) silnik pracuje
dobrze. Na co jednak powinienem zwracać uwagę? Czy są jakieś
charakterystyczne objawy, że coś może zaczynać się z nim (silnikiem)
dziać nie halo? Jakieś charakterystyczne stuki czy inne odgłosy?
Samochód będzie użytkowany raczej po mieście, po jakies kilkanaście km
dziennie.

Jak chodzi to jeździć jak się popsuje to szukać rozwiązania. A jak problem spać nie daje to sprzedać i kupić benzynowy.

Micra z 1.5 dci 60KW