Micra z 1.5 dci 60KW

Data: 2011-01-18 10:09:21
Autor: juhass
Micra z 1.5 dci 60KW
W dniu 2011-01-18 09:01, rybak pisze:
(ciach...)

Na co jednak powinienem zwracać uwagę? Czy są jakieś
> charakterystyczne objawy, że coś może zaczynać się z nim (silnikiem)
> dziać nie halo? Jakieś charakterystyczne stuki czy inne odgłosy?
> Samochód będzie użytkowany raczej po mieście, po jakies kilkanaście km
> dziennie.

Z doświadczenia jednego Clio 1.5dCi w rodzinie:
zwracaj uwagę, czy silnik pracuje równo na wolnych obrotach oraz obserwuj zachowanie drążka zmiany biegów. U nas pad wtryskiwaczy (regeneracja, coś koło 2400zł) poprzedziły drgania drążka zmiany biegów- tak jakby poduszki pod silnikiem były do wymiany. Po zrobieniu wtryskiwaczy żadnych drgań na drążku. Poza tym raz był czyszczony EGR, a tak to lata bez problemów.

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2011-01-18 17:04:55
Autor: rybak
Micra z 1.5 dci 60KW
On Tue, 18 Jan 2011 10:09:21 +0100, juhass <juchass@poczta.fm> wrote:

Z doświadczenia jednego Clio 1.5dCi w rodzinie:

Dzięki za informacje oraz wskazówkę dot. diagnostyki silnika (Marcin).
Filtr paliwa już wymieniłem i na razie zalałem na zmianę Vervą i
V-Powerem. rybak roberrto

Micra z 1.5 dci 60KW