Microlube (smarowniczka)

Data: 2009-05-13 12:05:12
Autor: arkuszewski
Microlube (smarowniczka)
Posiadam Marsa i ww. system smarowania. Zobaczyłem na cenę
smarowniczki Exus i 31PLN, nie przeboleje ;] Byłem w aptece i
największa igła jaką mieli to 1,1mm. W archiwum widziałem, że ktoś
używał igły do napełniania tuszu o średnicy 2,0mm, na Allegro jest
takowa ale 1,8mm - wystarczy?

Data: 2009-05-13 21:15:01
Autor: fabian
Microlube (smarowniczka)
arkuszewski@o2.pl wrote:
[...]

W sklepach ze sprzętem medycznym dostaniesz igły do iniekcji tez sporo większe niż 2,0. Używa się ich też do zakładania kolczyków.

Fabian.

Data: 2009-05-13 13:20:30
Autor: arkuszewski
Microlube (smarowniczka)
On 13 Maj, 21:15, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
arkuszew...@o2.pl wrote:
> [...]

W sklepach ze sprzętem medycznym dostaniesz igły do iniekcji tez sporo
większe niż 2,0. Używa się ich też do zakładania kolczyków.

A może ktoś wie gdzie tanie smarowniczki dostać?

Jak będę miał wybór to brać 2mm czy celować w inny rozmiar?

Data: 2009-05-14 02:24:26
Autor: Przemek
Microlube (smarowniczka)
On 13 Maj, 22:20, arkuszew...@o2.pl wrote:

Ja mam Black'a z mirolube i olałem temat smarowania przez te dziurki.
Szkoda zachodu, lepiej wydać kasę na przegląd amora. Na codzień psikam
Brunoxem Deo i starczy.
pozdr

Data: 2009-05-14 10:45:17
Autor: dziki
Microlube (smarowniczka)
Użytkownik <arkuszewski@o2.pl> napisał w wiadomości news:a32c3645-368a-4185-8a88-a8ffca7cfb49h23g2000vbc.googlegroups.com...

A może ktoś wie gdzie tanie smarowniczki dostać?

taniej chyba nie bedzie, a 31zl to nie fortuna za cos takiego. Minus to taki, ze musisz ja stosowac z tubka smaru Manitou.

pozdrawiam,
dziki.

Microlube (smarowniczka)