Microsoft Wireless Keyboard 3000

Data: 2010-01-25 18:30:44
Autor: dżeki
Microsoft Wireless Keyboard 3000
kupilem sobie ta wireless klawiaturke i jest zgrzyt. mam dwa systemy operacyjne i windowsowy bootselector ... ku mojemu zdumieniu microsftowa klawiatura w microsoftowym bootselectorze (win xp) nie pozwala na zmiane gora dol miedzy dwoma systemami ... czy to ja robie cos nie tak czy tez te klawiatury tak maja ... to przestaje byc smieszne ... z jednej strony kupilem nowa klawiature a z drugiej pozbawilem sie mozliwosci uzywania drugiego systemu operacyjnego ... czy sa jakies bootselectory dzialajacy z tego rodzaju klawiaturami ...

Data: 2010-01-25 19:03:42
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Microsoft Wireless Keyboard 3000
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 25 styczeń (poniedziałek),
znalazłem donos TW *dżeki*,
o treści cytowanej poniżej:

czy sa jakies bootselectory dzialajacy z tego rodzaju klawiaturami ...

Klawiatura na USB?
Raczej wina płyty głównej że nie udostępnia obsługi USB przed uruchomieniem
systemu. Pogrzeb w BIOS-ie płyty to może jest opcja do włączenia takiej
obsługi.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2010-01-25 19:09:30
Autor: dżeki
Microsoft Wireless Keyboard 3000

czy sa jakies bootselectory dzialajacy z
tego rodzaju klawiaturami ...

Klawiatura na USB?

tak ... jest bialy dongle wifi wkladany do portu usb ...

Raczej wina płyty głównej że nie udostępnia obsługi USB przed uruchomieniem
systemu. Pogrzeb w BIOS-ie płyty to może jest opcja do włączenia takiej
obsługi.

smiesznosc polega na tym, ze moj stary zuzyty logitech wifi dzialal prawidlowo ...
wiec usb ponad wszelka watpliwosc dziala ... to jest chyba pytanie natury filozoficznej
ktorego nie zadalem sobie w momencie zakupu - co microsoft moze wiedziec o klawiaturach ...

Data: 2010-01-25 21:40:33
Autor: Radosław Sokół
dżeki pisze:
tak ... jest bialy dongle wifi wkladany do portu usb ...

WiFi? Chyba bardziej Bluetooth?

smiesznosc polega na tym, ze moj stary zuzyty logitech wifi dzialal prawidlowo ...

Skąd to WiFi?

Może Logitech miał komunikację radiową niezgodną z czymkol-
wiek, a ta nowa klawiatura ma standardowego Bluetootha i w
efekcie BIOS jej nie widzi, bo nie jest klawiaturą USB, a
odbiornikiem Bluetooth.

Microsoft Wireless Keyboard 3000