Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple

Data: 2010-03-16 06:44:45
Autor: Jan Strybyszewski
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Oto cechy WIndows Phone 7 Series oficjalnie

a) brak obslugi kart pamieci
b) brad dostepu do systemu plikow (brak file managera)
c) Aplikacja WIDZI tylko swoj katalog i pliki stworzone przez siebie.
d) brak multitaskingu poza programami  natywnymi od MS (przegladarka, odtwarzacz)
e) programy tylko poprzez Marketplace

Hmmmm MStrole maja problem ich ukochana firma zrobila KOPIE iPhona i jak tu teraz pluc ?  A tak calkiem powaznie kopiowaniee Apple skonczy sie porzuceniem "dlubaczy" ktorzy pojda w strone Androida tam mozna pod³ubac.  Zas z Apple nie wygraja poza EA ktore robi gry nawet na zapalniczki i bryloczki nie widac wsparcia duzych developerow.

Data: 2010-03-16 08:50:42
Autor: Adramelech
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hnn67a$b64$1news.onet.pl:

Hmmmm MStrole maja problem ich ukochana firma zrobila KOPIE iPhona i jak tu teraz pluc ?  A tak calkiem powaznie kopiowaniee Apple skonczy sie

A teraz powoli i ³adnie wyt³umacz co ma wspólnego WP7 z twoja absurdaln± krytyk± Windows Mobile?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski
http://adramel.prv.pl - artyku³ o zgrywaniu przez karty TV.

Data: 2010-03-17 08:42:29
Autor: Pawe³ Bogaczewicz
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Dnia Tue, 16 Mar 2010 06:44:45 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

podÅ‚ubać.  Zas z Apple nie wygrajÄ… poza EA które robi gry nawet na
zapalniczki i breloczki nie widać wsparcia dużych developerów.

Microsoft to jeszcze wielka firma, z wielkimi możliwościami.wielkiego dewelopera można łatwo przekonać do wydania exclusive na swoją platformę jak ma się środki. albo można stworzyć wielkiego dewelopera. --
Paweł Bogaczewicz
http://bogaczew.blip.pl
Quicquid Latine dictum sit, altum videtur

Data: 2010-03-17 10:53:12
Autor: Jan Strybyszewski
Paweł Bogaczewicz pisze:
[...]

Tiaaa jasne....do dzis moga skoczyc Sony w temacie exlusiv game i studiow developerskich. Owszem mozna rzucic pare milionów bez sensu dla Take 2 tylko po co ?  Ten rpok pokazal jasno bez sypania forsa na prawo i lewo "czytaj pernamentna strata na xboxie" nie potrafia ruszyc do przodu.

Data: 2010-03-17 11:19:28
Autor: Paweł Bogaczewicz
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Dnia 2010-03-17, o godz. 10:53:12
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Tiaaa jasne....do dzis moga skoczyc Sony w temacie exlusiv game i studiow developerskich.
wiesz, akurat w konsolach jakoÅ› wolÄ™ Sony. ale Mass Efect jest akurat
na xboxa, i to mnie boli. zgadzam się że microsoft trochę przespał
ostanie klika miesięcy, może lat. są tacy wielcy i tyle % rynku
systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego mają że stracili trochę
czujność. ale to ciągle ogromna firma. --

Data: 2010-03-17 11:18:41
Autor: Jan Strybyszewski
Paweł Bogaczewicz pisze:
[...]

Microsoft jest duza firma ale wsadza lapy w zbyt wiele drzwi stad takie efekty.

Data: 2010-03-17 11:38:22
Autor: Paweł Bogaczewicz
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Dnia 2010-03-17, o godz. 11:18:41
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Microsoft jest duza firma ale wsadza lapy w zbyt wiele drzwi stad
takie efekty.

nie nie nie. to google nie bardzo wie czego chce i siÄ™ odrobinÄ™ miota.
zanim ktoś zacznie mnie nawracać nie mi powie po co im android
i chromeos.  --

Data: 2010-03-17 10:45:51
Autor: Grzegorz Staniak
Dnia 17.03.2010 Paweł Bogaczewicz <bogaczew@gmail.com> napisał/a:

[...]

Po co _im_ te systemy? Pytasz poważnie?

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

Data: 2010-03-17 11:48:04
Autor: Paweł Bogaczewicz
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Dnia 2010-03-17, o godz. 10:45:51
Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl> napisał(a):

Po co _im_ te systemy? Pytasz poważnie?

po co im oba. android może być wszędzie gdzie planują chromeos. --

Data: 2010-03-17 10:59:09
Autor: Grzegorz Staniak
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Dnia 17.03.2010 Paweł Bogaczewicz <bogaczew@gmail.com> napisał/a:

Po co _im_ te systemy? Pytasz poważnie?

po co im oba. android może być wszędzie gdzie planują chromeos.

Może jeden będzie później do odstrzału, może coś zintegrują.
Generalnie, dla nich sam Chrome, w oderwaniu od wszystkiego
innego, jest równie ważny jak Android (który używa czegoś tam
wbudowanego). Chrome jest ustawiany jako platforma pierwszego wyboru
dla Google Docs, Google Apps, całego aplikacyjnego marketu jaki
zamierzają wokół swoich platform webowych zbudować. Dopóki np.
Android nie będzie na życzenie łatwo używał Chrome'a, nie będzie
dobrym zamienikiem ChromeOSa.

GS

Data: 2010-03-17 20:52:20
Autor: Andrzej Rosa
On 2010-03-17, Paweł Bogaczewicz <bogaczew@gmail.com> wrote:
Dnia 2010-03-17, o godz. 10:45:51
Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl> napisał(a):

Po co _im_ te systemy? Pytasz poważnie?

po co im oba. android może być wszędzie gdzie planują chromeos.

Android siÄ™ nie nadaje do promocji googlowej chmury, a przynajmniej nie
równie dobrze co Chrome OS.  ZresztÄ… analizowali, czy aby nie da siÄ™
zrobić systemu na komórki opartego o aplikacje sieciowe i podobno się
nie dało. Innymi słowy, o ile oba systemy mogą działać na takim samym sprzęcie, o
tyle dość znacznie różniÄ… siÄ™ modelem biznesowym.  Android ma sprzedawać
hardware, Chrome OS ma sprzedawać serwisy Google.  --
Andrzej Rosa Working Gentoo flavor:  http://www.funtoo.org
Maintained by Daniel Robbins.

Data: 2010-03-17 23:14:24
Autor: Teo
On 2010-03-17, PaweÅ‚ Bogaczewicz<bogaczew@gmail.com>  wrote:
Dnia 2010-03-17, o godz. 10:45:51
Grzegorz Staniak<gstaniak@wp.pl>  napisaÅ‚(a):

[...]

A to ciekawy temat jest. Proszę, podziel się źródłem.

Data: 2010-03-18 09:18:54
Autor: Andrzej Rosa
On 2010-03-17, Teo <tee9o@interia.pl> wrote:
[...]

Z okazji wydania źródeÅ‚ Chrome OS byÅ‚ wykÅ‚ad na ten temat.  W odpowiedzi
na pytanie publiczności coś takiego deweloperzy powiedzieli.

Data: 2010-03-17 09:47:41
Autor: J.F.
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hnn67a$b64$1news.onet.pl...
[...]

Jakos dziwnie mi sie wydaje ze sie mylisz.

Jako ze to nie pierwszy raz, wiec nawet mi sie nie chce sprawdzac :-)

P.S. Niektore z tych beda sie nazywaly "zaletami" :-)

J.

Data: 2010-03-17 10:54:27
Autor: Jan Strybyszewski

www.pda.pl naczelny "rzecznik MS" masz tam podsumowanie.

Jako ze to nie pierwszy raz, wiec nawet mi sie nie chce sprawdzac :-)

P.S. Niektore z tych beda sie nazywaly "zaletami" :-)

Oczywiscie tylko niektorym MStrolom chyba troche wstyd teraz pluc na Apple skoro nawet usuniecie "kopiuj i wklej" w WP7S stalo sie faktem.

Data: 2010-03-17 12:13:28
Autor: Adramelech
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:hnq97o$6ta$10news.onet.pl:

Oczywiscie tylko niektorym MStrolom chyba troche wstyd teraz pluc na Apple skoro nawet usuniecie "kopiuj i wklej" w WP7S stalo sie faktem.
 Czyli wg ciebie potencjalne braki _przysz³ego_ WP7 usprawiedliwiaj± braki iPhoneOS?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-03-17 13:42:08
Autor: Jan Strybyszewski
Adramelech pisze:
[...]

A moze tych brakow nie ma skoro sam Microsoft wyrocznia i guru... zdecydowa³ sie skopiowac iphona ?

Data: 2010-03-17 14:06:11
Autor: BaX
[...]

LOL, jak Ci kto¶ powie, ¿e od jutro je siê palcami bo w³a¶nie uznano sztuæce za zbêdne to bêdziesz jad³ palcami jak ta ciemna masa co to wymy¶li³a?

Data: 2010-03-17 14:11:06
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

[...]

Nazywanie Microsoftu ciemna masa fajne ale i smieszne
Ale powiedz nie jest ci dziwnie jak patrza na ciebie jak na dinozaura ?

Data: 2010-03-17 15:21:29
Autor: BaX
[...]

Apple pierwsze wpad³o na ten pomys³, usuniêcie tej funkcji ¶wiadczy o g³upocie firmy. Je¿eli microsoft zrobi³ to samo te¿ jest to g³upota ale ja w przeciwieñstwie do Ciebie uwa¿am to za g³upote i nie szukam w tym zalet bo ich nie ma.

Ale powiedz nie jest ci dziwnie jak patrza na ciebie jak na dinozaura ?

Ale ogarnij sie cz³owieku, funkcja copy/paste to element poprawiaj±cy funkcjonalno¶æ ka¿dego urz±dzenia /systemu/ bez ró¿nicy czy to komputer czy telefon. Twierdzenie, ¿e brak tej funkcji w iphonie jest zalet±, a nie brakiem to debilizm. A doszukiwanie siê w tym zalet to absurd.

Data: 2010-03-17 16:09:09
Autor: badzio
On 17 Mar, 10:54, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Oczywiscie tylko niektorym MStrolom chyba troche wstyd teraz pluc na
Apple skoro nawet usuniecie "kopiuj i wklej" w WP7S stalo sie faktem.

IMHO apple ma w planach udostepnic copy&paste w iphone (albo moze
nawet juz to zrobil, od jakiegos czasu przestalem sledzic ich
pomysly).
A jesli faktycznie WP7 bedzie kopia iphone - coz, bedzie to oznaczalo
ze nalezy sie przekwalifikowac, coby sie nie denerwowac glupota
tworcow systemu. Jeszcze dojde do wniosku ze s60 rulez :)

Data: 2010-03-18 13:48:09
Autor: badzio
On 18 Mar, 09:22, Szadzik <w_szadziuk_nos...@o2.pl> wrote:
badzio pisze:

> [...]
> ze nalezy sie przekwalifikowac, coby sie nie denerwowac glupota
> tworcow systemu. Jeszcze dojde do wniosku ze s60 rulez :)

Ja trochê przedwcze¶nie, ale ju¿ przeskoczy³em na Androida. Póki co jest
to bardzo m³ody i jeszcze dalece niedopracowany system, ale wygl±da
obiecuj±co.

Tak, od pewnego czasu klepe sobie na androidzie ale ja starej daty
jestem i jakos java mnie nie pociaga :) Ani j2me nie zrobilo wrazenia
ani android. Chociaz zawsze moze byc gorzej - brew ;)

Data: 2010-03-18 19:52:49
Autor: Tiber
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Silly, silly badzio nabazgra³u:

[...]

Od 17 czerwca zesz³ego roku. Prawie dwa lata po premierze.

--
tbr

Data: 2010-03-18 20:03:16
Autor: Tiber
[...]

A tak BTW* - "IMHO"?

--
tbr

*By The Way - przy okazji, a proopos

Data: 2010-03-19 19:39:05
Autor: Wycior
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
A tak BTW* - "IMHO"?

In My Humble Opinion - Moim Skromnym Zdaniem

-
Pzdr., Wycior

Data: 2010-03-20 09:19:04
Autor: Tiber
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
Silly, silly Wycior nabazgra³u:

A tak BTW* - "IMHO"?

In My Humble Opinion - Moim Skromnym Zdaniem

"Moim skromnym zdaniem ma zamiar udostêpniæ" to trochê jakby dziwna
sk³adnia, nie uwa¿asz? Mo¿e "AFAIR/K"? To takie u¿ywanie skrótowców bez
pomy¶lunku trochê.

--
tbr

Data: 2010-03-17 22:26:55
Autor: J.F.
Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple
On Wed, 17 Mar 2010 10:54:27 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]
Jakos dziwnie mi sie wydaje ze sie mylisz.

www.pda.pl naczelny "rzecznik MS" masz tam podsumowanie.

Wolalbym bardziej oficjalne zrodlo.

[...]

Poczekamy, zobaczymy .. znamy MS troche dluzej, i narzekamy na nich od
30 lat. Dwa produkty mieli dobre :-)

J.

Data: 2010-03-18 00:01:54
Autor: frank drebin
J.F. wrote:
On Wed, 17 Mar 2010 10:54:27 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]
[...]

10% pracowników MS tak nie uwaza :)
http://applemobile.pl/news/6-iphone/357-10-proc-pracownikow-microsoftu-korzysta-z-iphone.html
i jeszcze chocby tu
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2010/11/microsoft-- -iphonom-wstep-wzbroniony!.aspx
i tu
http://kopalniawiedzy.pl/Microsoft-iPhone-Apple-Steve-Ballmer-Kevin-Turner-J-Allchin-9929.html
--
Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

Microsoft bezczelnie kopiuje od Apple