Microsoft nauczył się "kopiuj + wklej"

Data: 2009-09-22 10:35:53
Autor: Katanka
Microsoft nauczył się "kopiuj + wklej"
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-09-22 10:42:04
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9a290$7r$1inews.gazeta.pl...
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

To nie kopiuj i wklej tylko ten przedstawiciel M$ to tak naprawde NPC xD

Data: 2009-09-22 12:06:45
Autor: torq314
Microsoft nauczył się "kopiuj + wklej"
http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

ale o co chodzi - przecież wszystko jest ok, zgodnie z obietnicą.
mieli pod koniec wakacji powiedzieć "coś więcej" na ten temat i tym "czymś więcej" jest informacja, że "więcej informacji będzie za kilka miesięcy".

ja wiem, że to jest żenujący żart z konsumentów, ale z logicznego punktu widzenia wszystko jest ok.

możnaby to nawet zoptymalizować, po prostu wystawić stronę www.microsoft.com/xboxlivepl.aspx, na której stałabo tylko jedno zdanie:
"Szanowni Państwo, prosimy zajrzeć na tę stronę za kilka miesięcy, wtedy na pewno będziemy mieli dla Was więcej informacji".

zaglądasz za parę miesięcy, czytasz komunikat i już wszystko jasne, zaglądasz za kolejne parę miesięcy ....

jak w tym kawale: koleś mówi do mnie "[...], przyjdź jutro". to idę jutro, a on mówi "no jak, miałeś przyjść jutro, a Ty przychodzisz dzisiaj".

torq314

Data: 2009-09-22 03:33:13
Autor: raz-dwa-trzy

http://www.xbox.com/pl-PL/live ;)

Data: 2009-09-22 14:45:29
Autor: domin
Katanka pisze:
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

link nie dziala

Data: 2009-09-22 15:13:34
Autor: Katanka
domin wrote:
Katanka pisze:
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

link nie dziala

bo klikasz na odpowiedź maila, teraz kliknij tutaj:

http://forum.polygamia.pl:80/index.php/topic,2908.0.html

Data: 2009-09-22 16:09:57
Autor: Goomich
Microsoft nauczył się "kopiuj + wklej"
domin <domin@master.pl> naskrobał/a w news:h9agsh$sgi$1ns.master.pl:

Katanka pisze:
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

link nie dziala

Działa.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-09-22 20:55:01
Autor: domin

Katanka pisze:
Niezłe jaja na temat tego jak M$ odpowiada na pytania o Live w PL.

http://forum.polygamia.pl/index.php/topic,2908.0.html

link nie dziala

Działa.

kliknelem 1- nie zadzialalo, sam wszedlem na poly znalazlem temat i przeczytalem, jaja sobie robia po calej linii z Polski i tyle, mi nie zalezy na polskim live bo nie bede zakladal nowego konta tylko dlatego zeby byc legalnie zarejestrowanym u nas a nie GB czy USA, ale obiecywanie ludziom konkretnych informacji po czym pierdolenie o bebenie (bo jak to inaczej nazwac?) to istna farsa, wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd

Data: 2009-09-22 17:07:18
Autor: froggers
[...]

no proszę, kto zawitał na forum ;)

Data: 2009-09-23 21:35:41
[...]